Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xboxin mautonta propagandaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Casq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut

Tiedän että tämä oli tahalleen todella kärjistetty versio, mutta huomauttaisin myös, että ei Xbox.comissa ihan näin asiaa esitetty. Totuutta liioiteltiin samoin kuin PS2 onlinen huonoja puolia. Ei kumminkaan alettu homoksi haukkumaan, tai vaimoja lupailemaan.

Kumpi nyt sitten on pahempaa, seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvaksi leimaaminen vai mielenvikaiseksi hylkiöksi nimittely??

Itseäni nyt ei niinkään tuo "vertailu" häirinnyt, niitä käy sääliksi jotka tuon tosissaan ottavat.

Ei kennellekään ole sattumoisin juolahtanut mieleen, että tuollainen "mainossoopa" kalahtaa vain microsoftin omaan nilkkaan. Kukaan kypsä ihminen ota tuollaista keskenkasvuista mollaamista tosissaan. Säälittäväähän tuollainen on, se on selvää, mutta todennäköisesti se on vain yhden/muutaman torven älynväläys. Se tuskin edustaa Microsoftin virallista kantaa. Markkinointimielessä tuollaisessa touhussa ei ole mitään järkeä. Minä olisin jo antanut fudut moisesta toilailusta. Raaka peli sen olla pitää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -JKHH-
Ei kennellekään ole sattumoisin juolahtanut mieleen, että tuollainen "mainossoopa" kalahtaa vain microsoftin omaan nilkkaan. Kukaan kypsä ihminen ota tuollaista keskenkasvuista mollaamista tosissaan. Säälittäväähän tuollainen on, se on selvää, mutta todennäköisesti se on vain yhden/muutaman torven älynväläys. Se tuskin edustaa Microsoftin virallista kantaa. Markkinointimielessä tuollaisessa touhussa ei ole mitään järkeä. Minä olisin jo antanut fudut moisesta toilailusta. Raaka peli sen olla pitää.

Veit hampaat suustani!
:cool:

Itse asiassa, tuli mieleen Hondan tv-mainos jossa vähän dissattiin Volvoa. Mainokset ovat muuttumassa yhä enemmän radikaaleimmiksi, mutta siinä voi juuri sattua omaan jalkaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Onhan tuo nyt ihan tyhmää, että mainiota konsolia mainostetaan päin peetä!

Allekirjoitan! Tuntuukin, että Xboxin suurimmat ongelmat ovat asennevamma sitä ja Microsoftia kohtaan ja sitten nämä kovin ääliömäiset "mainokset", jotka saavat varsinkin toisten konsolien kannattajien niskakarvat entistä enemmän pystyyn.
No, kyllä pleikkarilla ja Cubellakin on omat ongelmansa... :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Itse asiassa, tuli mieleen Hondan tv-mainos jossa vähän dissattiin Volvoa. Mainokset ovat muuttumassa yhä enemmän radikaaleimmiksi, mutta siinä voi juuri sattua omaan jalkaan.

Mielestäni siinä ei niinkään dissattu Volvoa, vaan ylistettiin se parhaaksi mahdolliseksi perheautoksi. Honda taas mainoksen mukaan sopii yksilölliselle ja erilaiselle ihmiselle...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan puhveli
Mielestäni siinä ei niinkään dissattu Volvoa, vaan ylistettiin se parhaaksi mahdolliseksi perheautoksi. Honda taas mainoksen mukaan sopii yksilölliselle ja erilaiselle ihmiselle...

totta.. melkein vois luulla että se mainos oli yhdessä tehty lopusta vain puuttui molempien logo :)

Propagandaa myös PS2FIN:issä? ;)
---

Uusi konsoli haastaa PlayStation 2:n
21.01.2003, saintbert

Konsolisota on saamassa uuden osanottajan. Amerikkalainen Infinium Labs suunnittelee julkaisevansa nykykonsolit pieksevän Phantom-laitteensa vielä tänä vuonna. Kyseinen tietok... konsoli on suunniteltu liitettäväksi verkkoon, jolloin siihen pystyy lataamaan paitsi päivityksiä, myös pelien esittelyversioita, ohjelmiston ostamisesta puhumattakaan. Levyasemasta ei ole tietoa, joten laajakaistayhteys tulee tarpeeseen. Pelivalikoiman luvataan miellyttävän kaikenlaisia käyttäjiä, sen takaa niin sanottu, köh, cross platform -ominaisuus.

Phantom esitellään prototyyppimalleineen maaliskuussa. Pohjoisamerikkalaiset kuluttajat pääsevät käsiksi siihen marraskuussa. Annetaan konsolille enemmän palstatilaa kunhan tämä nörttien päiväuni materialisoituu (not in this lifetime).

---

Jos tuo Phantom on vitsi, niin tuo kirjoitus on kyllä paikallaan?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Ja sen olen tässä Konsolifinin aikana huomannut, että xboxsin faneilla (en yleistä, eivät siis kaikki. Ja tietty niitä löytyy muittenkin konsolien joukoista, mutta xboxsin joukoista mielestäni enemmän) on heti tukka pystyssä, kun xboxsista sanoo vähänkin negatiivistä.
Toisaalta muutamat anti-MS peelot ovat ottaneet elämäntehtäväkseen etsiä (ja jos ei löydy, niin keksiä) negatiivista propagandaa MS:stä, joten on ymmärettävää, että herkimmiltä palaa hihat.

Sanoisin, että peeloja on molemmilla puolilla riittämiin. Veikkaan, että huomaat vastapuolen pellet vaan herkemmin.

Huoh todellakin.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Ei tuu pitämään ;)
kyllä tulee

edit: miksi yhä vaikka olen poistanut cookiet ja muuttanut profiiliasetuksista että en automaattisesti loggaa sisään, niin silti en saa edes kirjauduttua ulos:confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
kyllä tulee
I rest my case :D

Ja ymmärrän tuskan, lopetin itsekin aktiivisen pään seinään hakkaamisen täällä aikaa sitten. Nykyään kirjoittelen lystikseni silloin tällöin. Ei pidä antaa hölinöiden käydä hermoille.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Teen tässä nyt pyhän lupauksen, että en enää koskaan kirjoita tälle boardille (luen kyllä yhä).
Pidetään mielessä. Itse en usko, että pystyt olemaan edes kahta viikkoa kirjoittelematta, mutta jos pystyt, niin enemmän voimaa sinulle :)

Jenkkilässähän oli kohua Applen mainonnasta, jossa "vaihtajat" kertoivat kokemuksistaan, kun olivat vaihtaneet Win-systeemeistä macceihin. Ilmeisesti oli aika provosoiva kamppanja, en tosin itse nähnyt. Inertia lienee tietää, mutta uskaltaakohan kertoa, kun voisi saada macci täällä kuraa niskaan:rolleyes:

ED: oikeaan paikkaan tällä kertaa!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Toisaalta muutamat anti-MS peelot ovat ottaneet elämäntehtäväkseen etsiä (ja jos ei löydy, niin keksiä) negatiivista propagandaa MS:stä, joten on ymmärettävää, että herkimmiltä palaa hihat.

Sanoisin, että peeloja on molemmilla puolilla riittämiin. Veikkaan, että huomaat vastapuolen pellet vaan herkemmin.

Huoh todellakin.

Toisaalta muutamat M$ uskovaiset ovat ottaneet elämäntehtäväkseen tukea Bill Gatesin ja George W. Bushin johtamaa riistokapitalismipropagandaa. jossa tarkoituksena on enempää eikä vähempää johtaa meidät Amerikkalaisten ja samalla M$:n valvonnan alle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Jenkkilässähän oli kohua Applen mainonnasta, jossa "vaihtajat" kertoivat kokemuksistaan, kun olivat vaihtaneet Win-systeemeistä macceihin. Ilmeisesti oli aika provosoiva kamppanja, en tosin itse nähnyt. Inertia lienee tietää, mutta uskaltaakohan kertoa, kun voisi saada macci täällä kuraa niskaan.

http://www.apple.com/switch/

Itse en kyllä näe siinä mitään provosoivaa, jos joku todellinen ihminen kertoo julkisesti miksi hän vaihtoi tuotteesta A tuotteeseen B.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Toisaalta muutamat M$ uskovaiset ovat ottaneet elämäntehtäväkseen tukea Bill Gatesin ja George W. Bushin johtamaa riistokapitalismipropagandaa. jossa tarkoituksena on enempää eikä vähempää johtaa meidät Amerikkalaisten ja samalla M$:n valvonnan alle.
Voi taivas.... Mitä erityistä yhteyttä on Bush Tyhmemmällä ja Microsoftilla? Mitä yhteyttä on Microsoftin faneilla ja Bushin tukemisella? Toki republikaanit ovat hiukan demokraatteja enemmän yritysten etuja ajamassa, mutta rajansa vainoharhaisuudellakin. Oletko lukenut VÄHÄN liikaa Orwellia? Vuosi 1984 meni jo.

Vaikka ovatkin world's greatest nation ja muuta mahtavaa, "amerikkalaiset" kirjoitetaan edelleen pienellä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Itse en kyllä näe siinä mitään provosoivaa, jos joku todellinen ihminen kertoo julkisesti miksi hän vaihtoi tuotteesta A tuotteeseen B.
Voi lollon loo, kuinka irrallaan voi mies todelisuudesta olla. Et siis edes miellä noita mainoksiksi?

----
"You can do things on a Mac that PC users only dream about"...
- http://www.apple.com/switch/

Ylös Bottom