Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xboxin nimi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Unreal-Hawk

New Member
Kuten kaikki tietävät että MS:n Xbox on ainutlaatuinen konsoli monella osa-alueella. Erikoisin on Xboxin nimi, joka valitaan randomina valmistuksessa. Nyt kiinnostaisi tietää että onko jokaisen Xboxin nimi yksilöllinen vai onko joillakin sama nimi. Oman Xboxini nimi on Snake. Kertokaa teidän Xboxinne nimi.
 
DOA3 nimeää poksin uudelleen kun saa high scoret. Nyt poksini nimi on Putte (ainakin Halon mukaan) kun kaverini kävi pelaamassa sellaset pisteet mitä en saa ikinä rikki :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
DOA3 nimeää poksin uudelleen kun saa high scoret. Nyt poksini nimi on Putte (ainakin Halon mukaan) kun kaverini kävi pelaamassa sellaset pisteet mitä en saa ikinä rikki :D

Ja vaikka saisitkin sellaset pisteet, niin et voi muuttaa Xboxis nimeä enään ikinä :)
Xboxinkun voi nimeä uudestaan vain kerran ja silloin se on lopullinen. :p
 
Hmm... Tämäpä kummaa, sillä Halo on näyttänyt sen nimeksi ensin sen tehdasnimen, sen jälkeen Hakkiz, sitten eve (systerin nikki :)), vähän aikaa sitten taas Hakkiz ja nyt Putte...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Kuten kaikki tietävät että MS:n Xbox on ainutlaatuinen konsoli monella osa-alueella. Erikoisin on Xboxin nimi, joka valitaan randomina valmistuksessa. Nyt kiinnostaisi tietää että onko jokaisen Xboxin nimi yksilöllinen vai onko joillakin sama nimi. Oman Xboxini nimi on Snake. Kertokaa teidän Xboxinne nimi.

Mikä nimi, missä? :confused: Häh...
 
Nimi??

Sekö joka on esim. kun aloittaa Halon death matc -peliä siinä on xbox ja sen yläpuolella nimi?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Ja vaikka saisitkin sellaset pisteet, niin et voi muuttaa Xboxis nimeä enään ikinä
Xboxinkun voi nimeä uudestaan vain kerran ja silloin se on lopullinen.
Oon myös kuullu juttua, että saa muuttaa vaan kerran...oon myöskin kuullu, että mitään tällasia rajotuksia ei sen suhteen olisi. Kumpihan on totta? Onko kellään omakohtaisia kokemuksia tästä?

Se olisi kyllä todella naurettavaa, jos vaan kerran sais muuttaa? Olis esim. tosi kiva, jos vaikka kaveri laittais ihan herjalla sun boksiis nimeksi jonkun "perseensilmä" tms. ja sit se jässähtäis siihe ja sais kärsiä siitä sitten vuosia! :D

Ei kai se niin typerä sentään voi olla!?

:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Oon myös kuullu juttua, että saa muuttaa vaan kerran...oon myöskin kuullu, että mitään tällasia rajotuksia ei sen suhteen olisi. Kumpihan on totta? Onko kellään omakohtaisia kokemuksia tästä?

Se olisi kyllä todella naurettavaa, jos vaan kerran sais muuttaa? Olis esim. tosi kiva, jos vaikka kaveri laittais ihan herjalla sun boksiis nimeksi jonkun "perseensilmä" tms. ja sit se jässähtäis siihe ja sais kärsiä siitä sitten vuosia! :D

Ei kai se niin typerä sentään voi olla!?

:confused:

Kuten jo mainitsin ylempänä niin ainakin minun poksiani voi nimetä useamminkin... :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Kuten jo mainitsin ylempänä niin ainakin minun poksiani voi nimetä useamminkin... :)

Mun koneen nimi on Killer.
Suunnattoman typerä nimi. Mielummin vaikka DreamCast, eh, sehän olisi hyvä nimi!
Mistä sen voi vaihtaa?
 
Enpäs edes tiennyt moisesta ominaisuudesta. Luulin alkuun, että kysymys oli tyyliin "minkä nimen olet antanut kotiteatterihuoneellesi". Meinasinkin jo kirjoittaa, että mun xboxin nimi on xbox :D Ja mitä tuohon kotiteatterihuoneen nimeen tulee niin se on tuttavallisesti olohuone :rolleyes:
 
Nyt kiinnostaisi tietää että onko jokaisen Xboxin nimi yksilöllinen vai onko joillakin sama nimi. Oman Xboxini nimi on Snake. Kertokaa teidän Xboxinne nimi.

Meitsinki Boxi on nimeltään Snake. Taitaa olla "suosittu" nimi. :D
 
ainakin Halo:ssa kun alottaa moninpelin...siinä kohdassa missä xbox lataa mappia ja siinä lukee pelin tiedot, pelaajat jne...niin sen Xbox konsolin kuvan yläpuolella lukee konsolin nimi
 
Itselläni se on ihan vaan NviperO... kun on tullut tuota DoA:a tahkottua. Olisi ihan kiva tietää mikä se alkuperäinen nimi oli. Liittyykö DoA:n Highscore -nimivalintakohdassa ilmenevä Caboose jotenkin asiaan, kun tuo oli siinä ihan vakiona olemassa. Onko muilla tuo sama vai olisiko tuo ylimääräinen nimi DoA:ssa se koneen alkuperäinen nimi?
 
Mulla on aika ironinen nimi Microsoftin valmistamassa boxissa, meinaan Penquin, olisikohan Tux:lla jotakin tekemistä tämän kanssa :D
 
Ylös Bottom