Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xboxsin ohjain tärinät

Artikuloinnin ja ajatuksen työstämisestä voinee päätellä, että joku napero on eksynyt väärälle alueelle...
--> in --> and out -->
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa

Tässä tapauksessa Te, Xboxin omistajat syötätte sitä propagandaa. Katsopa topiccia. Ja sen vieressä olevaa vihaista naamaa. Siinä sitä propagandaa. Te haukuitte tärinöitä ja kerroitte löystymisistä jne. Se on siis selkeää propagandaa. Onneksi kerroit, en olisi ymmärtänytkään. :)
Negatiivista propagandaa ei heitetä konsolista joka omistetaan, vaan konsolista jota ei omisteta. Yleensä henkilöt, jotka puhuttelevat tyyliin "Te, Xboxin omistajat" ovat propagandan levittäjiä...
Kyllä, toiset pitävät Xboxin kapulasta ja toiset ei. Ongelmat ovat kuitenkin ihan eri juttu. Ja niitä näyttää Xboxin ohjaimella riittävän. Siitä tästä on puhe. Ei siitä onko se liian iso tms. Pysytään topicissa jatkossa.
Aikamoista pilkunviilausta. Varsinkin jos itse kommentoit: "Xboxin ohjain ei sovi käteeni yhtään"...eli yhtä lailla tuo kuuluu(tai ei kuulu) topiciin kuin oma kommentointini ohjaimen koosta...

[edit: eikä sitten kookospähkinöitä nenään, jookos?]
Vain Etelä-Jemenilaiset muulintauhkapallukat kelpaavat, ei hätää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca

Negatiivista propagandaa ei heitetä konsolista joka omistetaan, vaan konsolista jota ei omisteta. Yleensä henkilöt, jotka puhuttelevat tyyliin "Te, Xboxin omistajat" ovat propagandan levittäjiä...

XBoxin omistajat tämän haukkumaviestiketjun lähettivät, eikös? Tietenkään ****sserit ja muut eivät sitä hyväksy, ihme ettei topicci kadonnut samantien... ;)

Noniin, vitsit vitseinä.

Pointti on kuitenkin se että ohjain "rapisee" liian helposti. Jos kyseessä on vain "ensimmäisen valmistuserän vika" niin hyvä juttu. Jos ei niin sitten on selkeästi suunnittelussa vikaa. Ei PS2/NGC-ohjaimet samalla tavalla tee.


Vain Etelä-Jemenilaiset muulintauhkapallukat kelpaavat, ei hätää.
:p

Noita lieneekin aika vaikea hankkia tänne Pohjolaan?
 
Mutta ihan asiastakin:

Todellinen harmi kyllä jos ohjaimissa tärinät ovat joissakin virheellisesti "yliviritetyt". Itselläni ohjain kyllä potkii välillä lujaakin vastaan, mutta ei tavalla joka häiritsisi pelaamista.

Toivottavasti ongelma ei ole kovin yleinen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Mutta ihan asiastakin:

Todellinen harmi kyllä jos ohjaimissa tärinät ovat joissakin virheellisesti "yliviritetyt". Itselläni ohjain kyllä potkii välillä lujaakin vastaan, mutta ei tavalla joka häiritsisi pelaamista.

Toivottavasti ongelma ei ole kovin yleinen.

Oletkos avannut ohjainta ja katsellut voiko sitä viritellä mitenkään? Saako sen ohjaimen helposti avattua? Jos ne ikävät äänetkin saisi itse helposti vaimennettua.

Musta "yliviritetyt" tärinät olis makeet :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa


Oletkos avannut ohjainta ja katsellut voiko sitä viritellä mitenkään? Saako sen ohjaimen helposti avattua? Jos ne ikävät äänetkin saisi itse helposti vaimennettua.

Musta "yliviritetyt" tärinät olis makeet :cool:
Ei ole tarvetta viritellä ts. i like it the way it is...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
niin on kyllä surkeasti suunniteltu hässäkkä.

"Surkeasti suunniteltu hässäkkä", koska se ei sovi sinun käteesi? Samalla perusteellahan Cuben ja PS2:n ohjaimet ovat surkeita, koska ne ovat minulle aivan liian pieniä, eikä PS2:n ohjaimessa ole edes liipaisimia mitä kovasti arvostan.

Eli oma mielipide ei tee ohjaimesta yleisesti sen huonompaa. Xboxin ohjain on mielestäni aivan loistavasti suunniteltu. Esimerkiksi parempi kuin Japanin vastine, eli tämä pienempi ohjain.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
"Surkeasti suunniteltu hässäkkä", koska se ei sovi sinun käteesi? Samalla perusteellahan Cuben ja PS2:n ohjaimet ovat surkeita, koska ne ovat minulle aivan liian pieniä, eikä PS2:n ohjaimessa ole edes liipaisimia mitä kovasti arvostan.

Lause meni kokonaisuudessaan näin: "Jos ohjaimet ovat tässä vaiheessa jo "löysinä" ja "tärisevät hirveästi" niin on kyllä surkeasti suunniteltu hässäkkä."

Ymmärrätkö lukemaasi? Miksi leikkasit olennaisen pois? Herätyyyyys...

Ohjaimen suunnittelussa on todellakin jotain mennyt pieleen jos se alkaa olemaan "käyttökelvoton" muutaman kuukauden pelaamisen jälkeen. That's the point. Hope you got it. :)
 
Jooh, mun moka. Pistän kellonajan piikkiin ;)

Tuo on vaan ollut niin yleistä valitusta tuo "ohjain huonosti suunniteltu koska se ei sovi minulle", että alkanut itse kyllästyä kuuntelemaan moista. Tosin sinun viestissä oli pointtikin. Tosin en iedä sitten tuosta löystymisestä, itselläni se ei ainakaan ole tullut esiin niin että olisin siihen kiinnittänyt huomiota. No katsellaan taas parin kuukauden päästä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Jooh, mun moka. Pistän kellonajan piikkiin ;)

Tuo on vaan ollut niin yleistä valitusta tuo "ohjain huonosti suunniteltu koska se ei sovi minulle", että alkanut itse kyllästyä kuuntelemaan moista. Tosin sinun viestissä oli pointtikin. Tosin en iedä sitten tuosta löystymisestä, itselläni se ei ainakaan ole tullut esiin niin että olisin siihen kiinnittänyt huomiota. No katsellaan taas parin kuukauden päästä.

Nou problem. Täällä on jo tuhat kertaa todettu että toiset tykkää ja toiset ei ja näihän se on ja pysyy. Vaan onko tuo "löystyminen" vain ekan sarjan kapuloissa? Mites sen S-ohjaimen kanssa, onko siinä samaa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa

Eihän täällä jenkkityypit kehu / hauku konettaa, vai? ;)
Rah.Rah.Rah.
Älä sentään unohda niitä, jotka ovat koneensa kalliisti joulukuussa 2001 ostaneet.
Konetta/ohjainta ei ole tarvinnut paljon haukkua, koska ainoat ongelmat koneen/ohjaimen kanssa ovat ilmenneet vasta nyt, kun hankin Gauntletin. Tärinä jää välillä päälle.
Ärsyttävää.
Ongelma poistuu tietenkin jättämällä tärinän pois.
Mutta kyllä meitä "jenkki"käyttäjiäkin löytyy vielä muutama tästä maasta. ;)

edit: ongelma poistuu tietysti myös nappaamalla ohjaimen piuhan irti, ja tökkäämällä piuhan takaisin paikalleen.
Tuttua Ms meininkiä, ei sen vakavampaa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa


Nou problem. Täällä on jo tuhat kertaa todettu että toiset tykkää ja toiset ei ja näihän se on ja pysyy. Vaan onko tuo "löystyminen" vain ekan sarjan kapuloissa? Mites sen S-ohjaimen kanssa, onko siinä samaa?

Enpä ole sillä niin paljoa pelannut että voisin sanoa löystyykö se pidemmässä käytössä. Taino ei ainakaan vielä ole ilmentynyt mitään, mutta jos olisi, niin olisin todella huolissani. :)
 
Yhdessä ohjaimessa oli tärinä ongelma, mutta se korjautu kun vaihtoi. Ihmiset vaihtakaa viallinen tuote jos on vielä takuuta jäljellä. Sen jälkeen on kaikki ohjaimeni toimineet hyvin. Yksi kolmesta on ollut ylitärisevä.
Loistava ohjain kuitenkin. Kaikki kaverinkin ovat kehuneet ohjainta.

Sulaco
 
Mitäs kautta se vaihtaminen sitte onnistuu? Itelläni kun on meinaa sama ongelma toisessa ohjaimessa.
 
Itse menin Giganttiin ja kerroin ongelmasta ja siitä että toinen ohjain ei äännä samalla tavalla. Kuitit oli mukana ja takuuta oli jäljellä. Ei ollut mitään ongelmia ja lähdin heti kohta kaupasta uusi ohjain kourassa.
Toimii.

Sulaco
 
No niinpä tosiaan on... Erottaa kun vertaa siihen mustaan ristiohjaimeen. :)
 
Piti kanssa mennä vaihtamaan tuo ohjain kun tärisee kun horkka tautinen??! Niin Anttilasta vain lykättiin Toptroniksin numero, että soitappa sinne niin sieltä hoitavat uuden.
Pitää maanantaina soittaa ja kysellä mikä on toiminta periaate.
Numero jos jotakin kiinnostaa on 0800 119424
 
Ylös Bottom