Vastaus: XO:n huollosta
Tonne ongelmathreadiin laittelin omaa kokemusta. Kyllä sieltä tulee mailia eli ensin
XBOX REPAIR CENTRE lähettää "UPS-Tunnuksen lähetys jne jne" mailin jossa on linkit UPS rahtikirjaan joka tulostetaan ja teipataan omavalintaisen paffilaatikon päälle.
Sitten myöhemmin tulee
Xbox Customer Support "Kiitos yhteydenotostanne Xboxin asiakastukeen" maili
Kaippa ne joku siellä ihan manuaalisesti käsittelee eli voi vähän kestääkin. Itse pistin netin kommentti-kohtaan suunnilleen että "Taas RROD. Näitä on nähty ja vika ei ole johdoissa." Ja heti napsahti UPS koodit mailiin.
No, nyt tuo alle vuoden ikäinen boksi heitti E74-koodia eikä lähde enää päälle. Johdoissa ei ole vikaa koska kävin ihan tuon takia juuri ostamassa uuden johdon ja samaa pukkaa. Ajattelinkin tässä nyt kysyä onko kukaan kokeillut vielä tätä netin kautta hoidettavaa "korjausta" osoitteessa https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=fi-fi? Muuten tuntui toimivan ihan ok tuo juttu, mutta kun homman jälkeen tulee vain viesti jossa käsketään noudattaa sähköpostiin tulleita ohjeita, ei sähköpostissa ole mitään viestiä minkä ohjeita noudattaa ja mailiosoite meni varmasti oikein. Jotain vinkkejä mitäs seuraavaksi? Soitin jo äsken tuonne tukeen, mutta linjat olivat täynnä ja käskivät soittaa myöhemmin uudestaan ja tuo tuki nyt sattuu olemaan auki vain ma-pe klo 18oo asti eli seuraava soitto menee maanantaille.
Tonne ongelmathreadiin laittelin omaa kokemusta. Kyllä sieltä tulee mailia eli ensin
XBOX REPAIR CENTRE lähettää "UPS-Tunnuksen lähetys jne jne" mailin jossa on linkit UPS rahtikirjaan joka tulostetaan ja teipataan omavalintaisen paffilaatikon päälle.
Sitten myöhemmin tulee
Xbox Customer Support "Kiitos yhteydenotostanne Xboxin asiakastukeen" maili
Kaippa ne joku siellä ihan manuaalisesti käsittelee eli voi vähän kestääkin. Itse pistin netin kommentti-kohtaan suunnilleen että "Taas RROD. Näitä on nähty ja vika ei ole johdoissa." Ja heti napsahti UPS koodit mailiin.