Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XO:n huollosta

Vastaus: XO:n huollosta :)

No, nyt tuo alle vuoden ikäinen boksi heitti E74-koodia eikä lähde enää päälle. Johdoissa ei ole vikaa koska kävin ihan tuon takia juuri ostamassa uuden johdon ja samaa pukkaa. Ajattelinkin tässä nyt kysyä onko kukaan kokeillut vielä tätä netin kautta hoidettavaa "korjausta" osoitteessa https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=fi-fi? Muuten tuntui toimivan ihan ok tuo juttu, mutta kun homman jälkeen tulee vain viesti jossa käsketään noudattaa sähköpostiin tulleita ohjeita, ei sähköpostissa ole mitään viestiä minkä ohjeita noudattaa ja mailiosoite meni varmasti oikein. Jotain vinkkejä mitäs seuraavaksi? Soitin jo äsken tuonne tukeen, mutta linjat olivat täynnä ja käskivät soittaa myöhemmin uudestaan ja tuo tuki nyt sattuu olemaan auki vain ma-pe klo 18oo asti eli seuraava soitto menee maanantaille.

Tonne ongelmathreadiin laittelin omaa kokemusta. Kyllä sieltä tulee mailia eli ensin

XBOX REPAIR CENTRE lähettää "UPS-Tunnuksen lähetys jne jne" mailin jossa on linkit UPS rahtikirjaan joka tulostetaan ja teipataan omavalintaisen paffilaatikon päälle.

Sitten myöhemmin tulee

Xbox Customer Support "Kiitos yhteydenotostanne Xboxin asiakastukeen" maili

Kaippa ne joku siellä ihan manuaalisesti käsittelee eli voi vähän kestääkin. Itse pistin netin kommentti-kohtaan suunnilleen että "Taas RROD. Näitä on nähty ja vika ei ole johdoissa." Ja heti napsahti UPS koodit mailiin.
 
Vastaus: XO:n huollosta :)

No, nyt tuo alle vuoden ikäinen boksi heitti E74-koodia eikä lähde enää päälle. Johdoissa ei ole vikaa koska kävin ihan tuon takia juuri ostamassa uuden johdon ja samaa pukkaa. Ajattelinkin tässä nyt kysyä onko kukaan kokeillut vielä tätä netin kautta hoidettavaa "korjausta" osoitteessa https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=fi-fi? Muuten tuntui toimivan ihan ok tuo juttu, mutta kun homman jälkeen tulee vain viesti jossa käsketään noudattaa sähköpostiin tulleita ohjeita, ei sähköpostissa ole mitään viestiä minkä ohjeita noudattaa ja mailiosoite meni varmasti oikein. Jotain vinkkejä mitäs seuraavaksi? Soitin jo äsken tuonne tukeen, mutta linjat olivat täynnä ja käskivät soittaa myöhemmin uudestaan ja tuo tuki nyt sattuu olemaan auki vain ma-pe klo 18oo asti eli seuraava soitto menee maanantaille.
Itse jouduin vastikään käyttämään xbox.comin korjauspalvelua. Hyvin toimii. Sähköpostiin tuli jonkusen ajan päästä kaksi mailia, joissa selkeät toimintaohjeet (sähköisen rahtikirjan tulostus ja teippaus paketin päälle + noutopyyntö UPSille [soita nouto 0800-1877877] ja itse konsoli siis mukaan ilman kovoa ja etulevyä).

Odotapa jokunen aika sähköpostin saapumista. Pitäisi kyllä tulla, jos olet mailisi antanut oikein.

EDIT: Joergen kerkesikin jo.
 
Vastaus: XO:n huollosta :)

Kysytäämpäs nyt vielä tyhmänä. Eli kun tuon rahtikirjan tulostaa suoraan tuosta linkistä joka mailiin tulee, on nuo rahtitiedot melko pienellä präntillä. Haittaako tämä hirveästi vai pitääkö lähteä itse kikkailemaan se isommaksi tuohon?
 
Vastaus: XO:n huollosta :)

Kysytäämpäs nyt vielä tyhmänä. Eli kun tuon rahtikirjan tulostaa suoraan tuosta linkistä joka mailiin tulee, on nuo rahtitiedot melko pienellä präntillä. Haittaako tämä hirveästi vai pitääkö lähteä itse kikkailemaan se isommaksi tuohon?
Peruskoossaan pitäisi näkyä ok. Jos kuitenkin tuntuu sille, että teksti näyttää omaan silmään liian tihrulta, niin voit tulostinasetuksistasi nostaa tulostuskoon omaa silmää miellyttäväksi.

Tarkistin vielä oman tulostuskopion, niin eihän tuo teksti hirmuisen isolla ole, etenkään omat osoitetiedot. Mutta on siis kyllä ihan viralliseksi rahtikirjaksi kelpaava.
 
Vastaus: XO:n huollosta :)

Peruskoossaan pitäisi näkyä ok. Jos kuitenkin tuntuu sille, että teksti näyttää omaan silmään liian tihrulta, niin voit tulostinasetuksistasi nostaa tulostuskoon omaa silmää miellyttäväksi.

Tarkistin vielä oman tulostuskopion, niin eihän tuo teksti hirmuisen isolla ole, etenkään omat osoitetiedot. Mutta on siis kyllä ihan viralliseksi rahtikirjaksi kelpaava.

UPS:n paluupostissa tuleva tarraversio on kuitenkin samankokoinen kuin itse tulostettava versio eli vajaa puolet A4:stä (A5 duh) joten ongelmaa ei pitäisi olla ellei tulostusjäljessä ole jotain vikaa ettei tekstistä saa selvää.
 
Vastaus: XO:n huollosta :)

Äsken kun tarkistin xbox korjauksen seuranta sivuilta boksini tilanteen, se oli kohdassa "Laite toimitettu asiakkaalle". Mahtavaa! Saa nähdä ehtiikö perjantaiks sieltä saksan maalta että pääsis jo perjantaina pelailee. Melko nopeasti ovat homman hoitaneet sillä kone lähti perjantaina 17.10. kohti Saksaa ja nyt vähän yli viikon kuluttua on jo takaisin tulossa. :)
 
Vastaus: XO:n huollosta :)

No nopeaa ainakin hakivat tuon paketin. Aamulla soitin tuonne UPS:lle ja pyysin noutamaan ja tuossa 14:45 aikoihin hakivat jo pois. Nyt sitten vain kärsivällistä odottamista, että sen saa takaisin...
 
Vastaus: XO:n huollosta :)

Onneksi löytyy kaksi X360:sta niin ei tarvitse kauheasti odotella vaikka toinen Saksanmaalle lähtisikin huoltoon. Tosin vielä kumpikaan ei ole käynyt kertaakaan huollossa. Toinen vanhempaa mallia, toinen Falcon.
 
Vastaus: XO:n huollosta :)

Onneksi löytyy kaksi X360:sta niin ei tarvitse kauheasti odotella vaikka toinen Saksanmaalle lähtisikin huoltoon. Tosin vielä kumpikaan ei ole käynyt kertaakaan huollossa. Toinen vanhempaa mallia, toinen Falcon.
Hyvin oot varautunu pahimman päivän varalle.;)
 
Vastaus: XO:n huollosta :)

Mites ku mulla hajos toi boxi ja soittelin tukeen, niin sano et laittaa ilman lisälaitteita niin tarkoittaako toi myös sitä ettei muuntajaa laiteta. Joskus jostain luin et olis se pitäny olla mukana.
 
Vastaus: XO:n huollosta :)

Mites ku mulla hajos toi boxi ja soittelin tukeen, niin sano et laittaa ilman lisälaitteita niin tarkoittaako toi myös sitä ettei muuntajaa laiteta. Joskus jostain luin et olis se pitäny olla mukana.

"Ilman lisälaitteita" tarkoittaa ihan pelkkää konsolia. Saksassa niillä on varmasti muuntajia ihan riittämiin omasta takaa, ja kun saat konsolin takaisin, se on mukavampi kytkeä sähköverkkoon muuntajan välityksellä. ;)
 
Vastaus: XO:n huollosta :)

Sinne tais kosahti mun elite sitten. Nyt harmittaa, kun menin sen vanhan alkuperäisen myymään. Se kun vielä tuntuu toimivan kiltisti. Vähän kyllä harmittaa näin joulun lähestyessä, kun vuodeen parhaat pelit ilmestyy yhtä-aikaa kaikki...

Pyyntö laitettu ja saa nähdä kauan kestää. Melkein tekis mieli hakea arcade kaupasta.
 
Vastaus: XO:n huollosta :)

Juuri katsoin boksin palautuksen arviota ja perjantaille arvoivat, eli 18 päivää meni tälläkertaa huoltoon. Tokkopa siitä paljon vähemmällä selviää kun näyttää aina menevän kuljetuksiin enimmät päivät, huollossa se on vain pari päivää.
 
Vastaus: XO:n huollosta :)

Jo oli päivä. Ensin saa hakea tulliin kosahtaneet play-asia pelit ja sitten kotiin. Fable 2:sta pääsin siihen asti että pulu kakkaa päähän, samantien peli jäätyi ja heitti red ring of deathin.

Että kiitos vaan tästä päivästä, universumilla on välillä ironian tajua! :)
 
Vastaus: XO:n huollosta :)

Jo oli päivä. Ensin saa hakea tulliin kosahtaneet play-asia pelit ja sitten kotiin. Fable 2:sta pääsin siihen asti että pulu kakkaa päähän, samantien peli jäätyi ja heitti red ring of deathin.

Että kiitos vaan tästä päivästä, universumilla on välillä ironian tajua! :)

Mikä se tulliraja nyt on, jotkut ottaa riskin mutta itse en tilaa yli 45 euron hintaista peliä.
 
Vastaus: XO:n huollosta :)

Joops, itellä hajos tunti sitte oma boxi :( 3 ihanaa punaista valoa. Soitin mikkisoftalle ja homma hoituu, dhl kaveri tulee 3 päivän sisällä hakeen boxin ja sitte se onki jännä nähdä kauanko tuo huolto tälläkertaa kestää. Tämä on nyt sitte toinen 360.nen joka menee multa huoltoon. Eka oli se 20 giganen valkonen ja nyt hajos sitte tää elite konsoli, vajaan vuoden pelailun jälkeen.....seurataan tilannetta.

Jaha, dhl kaveri soitti ja lupas tänään hakee boxin.....hyvällä tuurilla pääsee ennen joulua taas pelaileen :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: XO:n huollosta :)

UPS haku boxin 29.10 ja näyttää siltä, että mulla olis boxi kotona 12.11 eli keskiviikkona. Tuolta boxin sivulta ku seuraili, niin siitä ku oli saapunu sinne huoltoon ja siihen ku oli mulle laitettu takas tuleen meni kaksi päivää. Eli ei toi niin paha toi huolto aika ole.

Eli ens viikolla voi laittaa arcaden myyntiin ku saa oman boxin takas :)
 
Vastaus: XO:n huollosta :)

Kysytään nyt tässä kun topikki ylhäällä muutenkin.

Itselle tuli juuri äsken punainen valo oikeaan alakulmaan eli E74. Kuuluuko tämä laajennetun takuun piiriin? Boksi ostettu 2007 alkuvuodesta eli yli vuosi mennyt.

Kapu

PS. Boksi oireili ennen kosahtamista siten, että CoD4:ssa meni grafiikat sutuksi pelatessa. Buuttasin boksin ja sitten napsahti.
 
Vastaus: XO:n huollosta :)

Kysytään nyt tässä kun topikki ylhäällä muutenkin.

Itselle tuli juuri äsken punainen valo oikeaan alakulmaan eli E74. Kuuluuko tämä laajennetun takuun piiriin? Boksi ostettu 2007 alkuvuodesta eli yli vuosi mennyt.

Kapu

PS. Boksi oireili ennen kosahtamista siten, että CoD4:ssa meni grafiikat sutuksi pelatessa. Buuttasin boksin ja sitten napsahti.

Takuu on kaikille vioille 2 vuotta, joten ei mitään ongelmaa. Muutenkin luulisi että Microsoft on saanut boksien hajoamisesta jo tarpeeksi lokaa niskaansa, eikä rupea niuhottamaan vaikka takuuaika olisikin vähän ylittynyt.
 
Ylös Bottom