SharpShooter FI
New Member
Onko monellakin ollut tuo Xbox 360 huollossa noin viikon verran vain? Annetaanko sieltä nykyään heti uusi tilalle vai miten se mahtaa mennä? pistäkää edes jotain infoa
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Se kai riippuu viasta. Oma konsolini lähtee saksaan huomenna pelin naarmuttamisen takia.
itsellä oli kolme punaista valoa että mitäköhän siinä tapauksessa mahtaa olla käytäntö microsoftilla?
Haulla löydät tietoa, mutta punaisten valojen tapauksessa soitat microsoftille -> sovit ajan koska tulevat hakemaan koneesi -> pakkaat koneen -> tuodaan takaisin kun homma on valmis.
joo siis olen sen jo lähettänyt mutta kiinnostaa vaan tietää tuleeko sieltä uusi boxi vai ei ja että milloin se olisi tulossa
Eipä ainakaan minulla kysellyt kuitin perään eilen kun soitin huoltoon. Annoin vaan puhelimessa olleelle miehelle numerosarjan Xbox 360:n takana olleen viivakoodin alta ja sanoi, että " Nään täältä, että sulla on kaikki takuut kunnossa " Ilmeisesti siis näkevät numerosarjasta onko kaikki kohdillaan.Itse olen kuitenkin säästynyt ilman huoltoja, mutta kyseleekö ne paljon kuitin perään?
Voihan vitsi. Mulle sanoivat puhelimessa, että pistetään rahtikirjat tulemaan niin tulostat itse sitten ja ne tulee sähköpostiisi. No eilen soitin eikä vieläkään näkynyt rahtikirjoja. Myös sanoivat, että jos kahteen päivään ei ole saapunut niin tällä viitenumerolla soittaessasi tänne uudestaan saat tietää, missä ne on menossa. Mietin vähän, että missä ne oikein voi olla menossa jos ne tulee mun sähköpostiin..? Mutta huomenna puhelua perkele! Vierotusoireet iskee jo.Printattavat rahtikirjat tulivat muutamassa tunnissa.