Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yakuza/Like A Dragon -pelisarja

Missä kiven alla jätkät on täällä elänyt, kun ei Yong Yeaa tunnista?! Tekee tosi hyvää peliaiheista kontenttia jatkuvasti, kannattaa kyllä käydä sivistämässä itseään. :p
 
Missä kiven alla jätkät on täällä elänyt, kun ei Yong Yeaa tunnista?! Tekee tosi hyvää peliaiheista kontenttia jatkuvasti, kannattaa kyllä käydä sivistämässä itseään. :p
Jos kyseessä on pelitubettaja (etenkin semmosilla naamanvääntelythumbnaileilla videonsa varustava), niin ei kyllä ole itsellä ollut suurta mielenkiintoa tutustua. Mutta nyt sen verran tsekkasin, että kaveri ääninäytteli Lost Judgmentin The Kaito Files -lisäsisällössä Shirakaba-nimistä hahmoa, jolla on suht iso rooli. Ei varmasti kuulosta samalta Kiryu, mutta jos napostelee kuulla ääntä, niin tuossa spoilerissa olevassa videossa on sopivaan kohtaan pistetty aloitusaika.



Vähän asiaa kommenteeraa:

 
Jos kyseessä on pelitubettaja (etenkin semmosilla naamanvääntelythumbnaileilla videonsa varustava), niin ei kyllä ole itsellä ollut suurta mielenkiintoa tutustua. Mutta nyt sen verran tsekkasin, että kaveri ääninäytteli Lost Judgmentin The Kaito Files -lisäsisällössä Shirakaba-nimistä hahmoa, jolla on suht iso rooli. Ei varmasti kuulosta samalta Kiryu, mutta jos napostelee kuulla ääntä, niin tuossa spoilerissa olevassa videossa on sopivaan kohtaan pistetty aloitusaika.



Vähän asiaa kommenteeraa:


YongYea ei ole sellainen naamavääntelijä tubettaja. Hän on itseasiassa yksi parhaista peliuutisia käsittelevistä kanavista. Tai no ainakin sellaisista mitä itsellä on tullut vastaan. Tiedä sitten miten toimii pääosan ääninäyttelijänä, mutta tubettajana ainakin hyvä.
 
Missä kiven alla jätkät on täällä elänyt, kun ei Yong Yeaa tunnista?! Tekee tosi hyvää peliaiheista kontenttia jatkuvasti, kannattaa kyllä käydä sivistämässä itseään. :p
Nuo tubettajat nyt eivät ole itselleni yleisestikään mikään kiinnostava ilmiö, vaan ärsyttäviä klikkihuoriahan nuo tuntuvat olevan lähes järjestään.

Muutamaa on toki tullut seurattua matkan varrella, mutta kun niistäkin useamman maneerit ja se tapa myydä juttujaan on alkanut varsin pian ärsyttää, niin noiden subscribauksia on tullut aika paljon lopetettua, eikä tosiaan uusia ole jaksanut juurikaan alkaa katsomaan.

Ilmiönä ei vaan ole minulle kiinnostava ja mieleinen, joten olen toki kovin kriittinen sen suhteen alanko ketään tubettajaa seuraamaan.
 
Nuo tubettajat nyt eivät ole itselleni yleisestikään mikään kiinnostava ilmiö, vaan ärsyttäviä klikkihuoriahan nuo tuntuvat olevan lähes järjestään.

Muutamaa on toki tullut seurattua matkan varrella, mutta kun niistäkin useamman maneerit ja se tapa myydä juttujaan on alkanut varsin pian ärsyttää, niin noiden subscribauksia on tullut aika paljon lopetettua, eikä tosiaan uusia ole jaksanut juurikaan alkaa katsomaan.

Ilmiönä ei vaan ole minulle kiinnostava ja mieleinen, joten olen toki kovin kriittinen sen suhteen alanko ketään tubettajaa seuraamaan.
Sieltä tauhkan seasta on vaan löydettävä ne hyvät. :)

Paljon on hyvää peliaiheista sisältöä tarjolla Youtubessa. Kiinnosti sitten uutiset, arvostelut, tekninen puoli, pelikeräily tai johonkin tiettyyn konsoliin keskittyvä sisältö.
 
YongYea on saanut käsittääkseni paljon kritiikkiä siitä, että hän videoillaan vain käytännössä lukee uutisartikkeleita. Ainakin muistan Jason Schreierin kritisoineen häntä tästä ja myös Redditissä kirjoitettiin samaa. Itse olen ehkä 1-2 hänen videoaan katsonut, mutta en sen kummemmin seuraa. Tuttu naama kyllä. Itse pelailen Yakuzani japaniksi, joten ei sinänsä merkitystä itselleni, kuka Kiryuta dubbaa.
 
YongYea on saanut käsittääkseni paljon kritiikkiä siitä, että hän videoillaan vain käytännössä lukee uutisartikkeleita. Ainakin muistan Jason Schreierin kritisoineen häntä tästä ja myös Redditissä kirjoitettiin samaa. Itse olen ehkä 1-2 hänen videoaan katsonut, mutta en sen kummemmin seuraa. Tuttu naama kyllä. Itse pelailen Yakuzani japaniksi, joten ei sinänsä merkitystä itselleni, kuka Kiryuta dubbaa.

Joo näinhän hän usein tekee. Lähinnä uutisoi seuraajilleen pelimaailman suurimmista uutisista. On siellä myös arvosteluja ja pelivideoita.
 
Pieni näyte enkku Kazumasta, tietenkin se tulee kuulostamaan hivenen erilaiselta kun on studiossa mutta en tiedä mitä mieltä olen tästä. Japani ääni on niin pinttynyt päähän, mutta annetaan mahdollisuus.

 
Pieni näyte enkku Kazumasta, tietenkin se tulee kuulostamaan hivenen erilaiselta kun on studiossa mutta en tiedä mitä mieltä olen tästä. Japani ääni on niin pinttynyt päähän, mutta annetaan mahdollisuus.


Tämän perusteella toivotaan, että kuulostaa studioversiona paremmalta. Mutta luotetaan nyt vielä, koska lontoonkieliset toteutukset ovat olleet vaikka Judgmenteissa niin hyviä.
 
Uusi traileri Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Namesta:



En tuota itse katsele, koska spoilerit. Pelin mukana tulee kuulemma erityinen demo Yakuza 8:sta, jossa on kohtaus, mitä itse tuossa pelissä ei ole. Sen pystyy pelaamaan vasta Gaidenin loppunäytöksen jälkeen.
 
Uusi traileri Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Namesta:



En tuota itse katsele, koska spoilerit. Pelin mukana tulee kuulemma erityinen demo Yakuza 8:sta, jossa on kohtaus, mitä itse tuossa pelissä ei ole. Sen pystyy pelaamaan vasta Gaidenin loppunäytöksen jälkeen.

Aij että vaikuttaa ja näyttää graafisestikin hyvältä. Uskomaton tuo tahti millä puskevat laatupeliä ulos kun Ishin remakekin tullut tänä vuonna, Lost Judgment alle vuosi sitten jne. Siinä mielessä oma lempistudio tällä hetkellä alalla. Vaikka kierrättävät paljon vanhoja alueita, niin pelit tuntuneet silti tuoreilta. Ei voi kun kehut jälleen heittää ja day one ostos tämäkin.

Ei taida tulla enkkudubbauksia tähän? Mikä ei tietenkään este pelaamiselle. Mahtavia myös japaniksi. Pääsarjan 8 osasta luulisi löytyvän. Parhainta jos hahmot olisi animoitu uudestaan sitä varten, mutta en ainakaan pitkää aikaa mielellään odottelisi vs Japanin julkkari kuten seiskassa oli.
 
Ei taida tulla enkkudubbauksia tähän?
Mun muistin mukaan ja lyhyen varmistelevan googlauksen perusteella tässä pitäisi sen Yong Yea -tyypin olla äänessä, eli pitäisi olla dubbaukset kyllä. Pelonsekaisin tuntein saa siis tätä odotella. :D
 
Niin oliko se ny sit nii että tästä ei ole tulossa fyysistä versiota?
Ellei ääni kellossa muutu, niin ei ainakaan sellaista, minkä kotimaisista kaupoista voi mennä ostamaan. Sen sijaan Play-Asia-verkkokauppa kertoo myyvänsä PS5- ja PS4-versioita. Lontoonkieltä pitäisi noissakin versioissa kuulemma kuulua.

 
Kiryun tarina on saanut uuden käänteen joka tulee joko musertamaan fanit tai olemaan hyvin iloisia.



Like a Dragon 8 julkaisupäivä tammikuussa ja pelattavia hahmoja on kaksi.

 
Viimeksi muokattu:
Daniel Dae Kim ja Danny Trejo lontoonkielisen ääninäyttelyn puolella Infinite Wealthissa. Kyllähän tuota pitää nyt testailla/käyttää, mikäli Kiryun uutta ääntä sietää. :D

Infinite Wealth näyttää kyllä tökerön laajalta ja kiehtovalta ja hyvältä kokemukselta.
 
Ylös Bottom