Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Jotenkin rupes ketuttaan tuo että Discshop ei ole lähettänyt minulle vielä NFS Shiftiä. Kuitenkin ennakkotilannu sen aikoja sitten. Ja Ps3 versio on nyt tilapäisesti jo loppu. Jo on hieno ennakkovaraus kun sitten eivät kuitenkaa saa tavaraa julkasupäiväks. Se siitä sitten kun piti viikonloppuna hakata sitä kavereitten kanssa. Muutama ärräpää lensi.
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

oon varmaan jossakin kysyny tätä mutta, mikäs on pelien ns hintatakuu. jos esim zavvista ennakkotilaan pelin hintaan 35€ ja sen saakin vaikka parin viikon päästä ennakkotilattua hintaan 25€ niin saanko pelin halvimpaan hintaan, ilman että tarvii perua tilausta ja pistää uudelleen tulemaan?
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

oon varmaan jossakin kysyny tätä mutta, mikäs on pelien ns hintatakuu. jos esim zavvista ennakkotilaan pelin hintaan 35€ ja sen saakin vaikka parin viikon päästä ennakkotilattua hintaan 25€ niin saanko pelin halvimpaan hintaan, ilman että tarvii perua tilausta ja pistää uudelleen tulemaan?
Jos hinta on muuttunut ennen postitusta, saat sillä halvimmalla hinnalla. Jos hinta muuttuu sen jälkeen niin tough luck.
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Siis onko Gameparadise niin sysipaska ettei sieltä kehtaa tilata mitän. Nyt sieltä saisi niin halvalla boxin kuulokkeetkin.
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Kopioidaan tännekin Verkkokaupan vastaus siihen, tuleeko Ahvenanmaalta tilattu peli perille jo julkaisupäiväksi.
Ahvenanmaalta tilattuna tälle ei toistaiseksi ole takeita. Postituksessa
on ilmennyt pieniä viiveitä ja takeita tälle ei ole.
Nämä kuitenkin postitetaan aina päivää kahta ennen mutta koska toimitus
tapahtuu Ahvenanmaalta saattaa matkaa tulla pari mutkaa joihin emme itse
pysty vaikuttamaan
Eli jos pelinsä julkkaripäivänä pakosta haluaa, Verkkokauppa.ax ei ole suositeltava vaihtoehto.
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Alkaa hermo loppua.

Ennakkotilasin Halo 3: ODST:n Konsolinetistä kesäkuun viimeinen päivä ja nettikauppojen parhaiden periaatteiden mukaan maksoin tilauksen heti silloin. Tuotteen hinta oli silloin 52 euroa.

10. elokuuta kysyin miksi kauppa pitää ODST:n julkaisupäivänä 25.9, vaikka kaikilla muilla kaupoilla se on 22.9. Heidän vastauksensa oli, että tämä on maahantuojan heille ilmoittama päivä.

Tilauksesta kahden kuukauden päästä (30. elokuuta) huomasin, että tuotteen hinta oli laskenut 3 euroa. Pyysin erotusta takaisin. Vastaukseksi sain, että lähempänä julkaisupäivää saisin jonkun koodin tms. joka hyvittäisi kolme euroa seuraavasta tilauksestani. Ei siis suoraa rahojen palautusta.

4. syyskuuta peruin lopulta tilauksen. Kuittaus tästä tuli heti. Syitä tilauksen perumiseen voi vain miettiä. Tällöin kauppa piti vieläkin julkaisupäivänä 25.9, vaikka hyvin tiesin että tämä on väärin. 3 euroa en ollut saanut takaisin, josta oli varsin kusetettu fiilis. GameStopin tarjouksessa tarjottiin samaa peliä 30 euroa halvemmalla ja vielä konsoliskini kaupan päälle.

15. syyskuuta kysyin miksei rahojani ole palautettu. Vastauksessa pyydettiin tilinumeroani. Eikö kaupalla muka ole tilinumeroani, kun heille olen tuotteen maksanutkin? Jos he tarvitsevat tilinumeroani, niin mikseivät he pyytäneet sitä kuitatessaan tilauksen peruutuksen?

Nyt 21. syyskuuta lähetin uuden kyselyn missä rahani viipyvät. Odottelen vastausta.
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Terve. Kysyisin semmoista asiaa verkkokaupan ahvenanmaan varastoa (vai kauppako se on) niin Voinko tilata sieltä 4200 MS points ja 12 kk liveä kun yhteishinnaksi tulee jokunen 90 €. Luin jossain trheadissa että jos menee yli 45,50 senttiä niin hinnasta tulee verollinen. Eli onko minun tilattava tuotteet erikseen jottei tule verollista. ] http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=45036 siinä vielä linkki kyseiseen paikkaan. Käytännössä hinnaksi tulisi 2X44,40€
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Onkohan toivoakaan saada Play.comista tänään tilattua tuotetta perjantaiksi? Joskus on minulle tullut 3 päivässä, mutta jos ei perjantaina niin tuleepahan heti alkuviikosta..
 
Coustille sanoi:
Onkohan toivoakaan saada Play.comista tänään tilattua tuotetta perjantaiksi?
Ehkä on, ehkä ei, saattaa olla...

Käytännössä itse vastasit itsellesi sillä arviolla ensi viikon alusta.
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Ilmeisesti Royal Mail on lakossa joten voi kestää melkoisen kauan.
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Miksei visa electron toimi Shop To netissä vaikka kortin numero yms kaikki on oikein, kirjotin kortin numeron putkeen ilman välejä, ja sitten välien kanssa mutta siltikään ei toimi, ja muissa liikkeissä toimii.
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Miksei visa electron toimi Shop To netissä vaikka kortin numero yms kaikki on oikein, kirjotin kortin numeron putkeen ilman välejä, ja sitten välien kanssa mutta siltikään ei toimi, ja muissa liikkeissä toimii.

Kyllä electronin pitäisi sielläkin toimia, jos se muuallakin toimii. Muistaakseni yhteenkirjoitettuna se numero piti laittaa. Kaikki muutkin tiedot kannattaa vielä kerran tarkistaa ja katsoa, että maaksikin on valittu Finland.
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Joo ei toimi millään ja oon jo ainaki kymmenen avainlukua tuhlannu tuohon. osuuspankin visa electron kyseessä ja on kytketty verified by visa yms päälle ja muualla toimii. Hermot menee :mad: kaiken oon tarkistanu ja silti mättää.
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Mikähän tuolla play.comin päässä nyt mättää kun ovat kohta kolme päivää pelkästään prosessoineet tilausta. Kertaalleen jo tuli ilmoitus jostain kortti ongelmasta. Kävin tiedot sinne korjaamassa ja nyt ovat prosessoineet kolme päivää tilausta.
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Tilasin tuolta Verkkokaupan Ahvenanmaan varastosta Fifa 10:n. Peli saapui tänään, mutta tuo alempi kiinnityskohta on aivan säpäleinä. Muoviosia tipahti heti kirjeen avattuani. Peli on silti vielä muoveissa, enkä ole uskaltanut sille vielä mitään tehdä.
Laitoin jo spostia menemään tuonne Verkkokauppaan.

Korvaavatko ne näitä mitenkään vai millainen käytäntö tälläisissä tapauksissa on?

EDIT: Tänään asia selvisi. Lähettivät mulle uuden kotelon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Voiko tuolta zavvista muuten tilata punta hinnastolla enään kun näyttäisi siltä että euro laskurilla tulee sitä ylihintaa.
 
Vastaus: Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta

Täytyy kehua Blahdvd:tä kun on nyt parin viikon aikana tullut 2 peliä tilattua.
Kummatkin pelit ovat 3 päivän sisällä lähteyksestä postiluukusta kolahtaneet. Tänään tipahti Ninja Gaiden Sigma 2. Ensimmäinen kerta kun peli on julkaisupäivänä perillä englannista. Ja hintakin vielä todella edullinen. (29 puntaa)
 
Ylös Bottom