Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)
Nyt alkaa pikku hiljaa loppumaan huumori TheHutin pelleilyn kanssa. Tilailin tossa nelisen viikkoa sitten Falloutin, joka tuli ihan kohtuullisessa ajassa. Pelillä hinta 17.14€+postikulut.
Selailin sitten pankin tiliotetta, josta selvisi että pelistä oli veloitettu liikaa. Laskeskelin hieman ja huomasin, että euroina lähtenyt tilaus on laskutettu samana hintana puntina, joka "uuden" kurssimuutoksen jälkeen oli vähän alle 20€. Eihän siinä isoa tappiota tullut, mutta ajattelin kumminkin ilmoittaa asiasta TheHutille.
Paluu viestiä saikin sitten odotella viikon, jonka jälkeen lähetin puljulle viestiä tyyliin "pitäkää tunkkinne". Ei mennyt kuin muutama tunti ja Hutista pyydettiin lähettämään todisteet väärästä veloituksesta. Lähetin kuvan paketista, jossa hinta puntina(n. 15£), kuvankaappauksen tiliotteesta ja Hutin tilaushistoriasta.
Sain taas odotella viestiä useamman päivän, jonka jälkeen pinna paloi totaalisesti ja lähettelin uudelleen ei niin rakentavaa palautetta puljuun. Seuraavana päivänä sain viestin, jossa pyydeltiin anteeksi ja sanottiin että ylimääräiset rahat palautetaan viikon sisällä tilille. Sanoivat vielä, että pistä postia, jos rahoja ei näy.
Odottelin rahoja 10 päivää ja lähetin taas viestiä Hutille. Tänään tuli viesti, jossa sanottiin että heidän tietojen mukaan veloitus on tehty aivan oikein.
Onneksi ei tässä isoa tappiota ole tullut tehtyä, mutta oli kyllä se ensimmäinen ja viimeinen tilaus TheHutilta. Pitää soitella vielä huomenna pankkiin ja katsoa, mitä toteavat sieltä.
Nyt alkaa pikku hiljaa loppumaan huumori TheHutin pelleilyn kanssa. Tilailin tossa nelisen viikkoa sitten Falloutin, joka tuli ihan kohtuullisessa ajassa. Pelillä hinta 17.14€+postikulut.
Selailin sitten pankin tiliotetta, josta selvisi että pelistä oli veloitettu liikaa. Laskeskelin hieman ja huomasin, että euroina lähtenyt tilaus on laskutettu samana hintana puntina, joka "uuden" kurssimuutoksen jälkeen oli vähän alle 20€. Eihän siinä isoa tappiota tullut, mutta ajattelin kumminkin ilmoittaa asiasta TheHutille.
Paluu viestiä saikin sitten odotella viikon, jonka jälkeen lähetin puljulle viestiä tyyliin "pitäkää tunkkinne". Ei mennyt kuin muutama tunti ja Hutista pyydettiin lähettämään todisteet väärästä veloituksesta. Lähetin kuvan paketista, jossa hinta puntina(n. 15£), kuvankaappauksen tiliotteesta ja Hutin tilaushistoriasta.
Sain taas odotella viestiä useamman päivän, jonka jälkeen pinna paloi totaalisesti ja lähettelin uudelleen ei niin rakentavaa palautetta puljuun. Seuraavana päivänä sain viestin, jossa pyydeltiin anteeksi ja sanottiin että ylimääräiset rahat palautetaan viikon sisällä tilille. Sanoivat vielä, että pistä postia, jos rahoja ei näy.
Odottelin rahoja 10 päivää ja lähetin taas viestiä Hutille. Tänään tuli viesti, jossa sanottiin että heidän tietojen mukaan veloitus on tehty aivan oikein.
Onneksi ei tässä isoa tappiota ole tullut tehtyä, mutta oli kyllä se ensimmäinen ja viimeinen tilaus TheHutilta. Pitää soitella vielä huomenna pankkiin ja katsoa, mitä toteavat sieltä.