Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)
Pakko avautua Verkkokauppa.comin käsittämättömästä kämmäilystä BF3:n toimituksen suhteen.
No, kuten useimmilla niin julkaisupäiväksihän toimitus ei ehtinyt, vaan se venähti viime perjantaille. Kaikki hyvin paitsi, että tilatun Xbox 360 -version sijaan paketista kuoriutui pc-versio. Tässä tapauksessa torstaisesta toimituksesta venähtäminen satutti tuplaten, sillä nyt en ehtinyt saamaan peliä paluupostiin vielä perjantaina ennen klo 16:a, joten viikonlopun postiseisokki ehti väliin. Virheellisestä toimituksesta kyllä infottiin tilausnumeroineen Verkkokauppaa heti perjantaina puhelimitse, sekä vielä lauantaina sähköpostitse. Voisi kuvitella, että moinen olisi jotain toimenpiteitä aiheuttanut, jotta vaihto sujuisi mahdollisimman jouhevasti? PC-versio lähti kohti Verkkokauppaa siis maanantain postissa ja kuittaus sen vastaanottamisesta tuli tiistaina klo. 11.52. Voisi kuvitella, että palvelualtis kauppa olisi saanut oikeaan kappaleen postitukseen jo samana päivänä ennen klo 16, jotta minulla olisi oikea tuote jo keskiviikkona? Viimeistään torstaina? Kylmä totuus vain on valitettavasti se, että tilaukseni mateli pari vuorokautta "huoltotapaus vastaanotettu" -statuksella (mikä huolto, kunhan laittavat oikean pelin postiin...) ja nyt perjantaina se on vaihtunut "odottaa käsittelyä" -statukseen. Vieläkään sitä ei ole postitettu ja saadaankohan ennen päivän postia, vai mennäänkö taas ensi viikolle. On se kumma.
Ennakkotilaus 6kk sitten-->toimitus myöhästyy julkaisupäivästä-->väärä tuote toimitettu-->vkl-->asiakaspalautus-->Verkkokauppa ihmettelee "huoltotapausta" nyt jo neljättä vuorokautta-->vkl-->oikea tuote asiakkaalla ehkä 1,5-2vk julkaisusta?