Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Onko kokemuksia http://www.zavvi.com/home.dept? Mietin vain että tuleeko sieltä pelit ihan julkaisupäivänä jos ennakkoon tilaa?

Itse tilasin aikanaan Infamous: Second Sonin Zavvista ennakkoon, enkä saanut peliä ajoissa käsiini. Sain odotella noin viikon luvatusta päivästä, joten tilaisin ennakkoon jostain muualta. Säästö on kuitenkin niin pieni verrattuna esimerkiksi siihen, että hakisit Gigantista pelin julkaisupäivänä.

Ostan Zavvista nykyään vain Mega Mondayn aikaan alennettuja pelejä, joita ei ole niin suuri hinku päästä pelaamaan. Zavvissa on siis joka maanantai suuria alennuksia ja ei niin suosittujen tai myyvien pelien hinnat tippuvat nopeasti jopa puoleen alkuperäisestä.

Omia tilauksia ei ole koskaan jäänyt tulliin, mutta koputetaan puuta.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Anttila tuo pahamaineinen tavarataloketju, joka väittää olevansa aina halpa. Juu.. mielummin vien pelejä esim. GameStop tai Konsolinet koska siellä pelin voi myydä tai vaihtaa, muutenkin mukavempi palvelu.

..Anttila sen sijaan.. noh.. onneksi ne jyrätään maan tasalle, voi kun tuo päivä pian koittaa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Anttila tuo pahamaineinen tavarataloketju, joka väittää olevansa aina halpa. Juu.. mielummin vien pelejä esim. GameStop tai Konsolinet koska siellä pelin voi myydä tai vaihtaa, muutenkin mukavempi palvelu.

..Anttila sen sijaan.. noh.. onneksi ne jyrätään maan tasalle, voi kun tuo päivä pian koittaa.

Kyllä tarvii olla lääkitys pahasti pielessä jos noin paljon toivoo tavaratalon lopettamista ja ihmisten töiden menetystä. Hoitoon ny hyvä ihminen.
 
Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Kyllä tarvii olla lääkitys pahasti pielessä jos noin paljon toivoo tavaratalon lopettamista ja ihmisten töiden menetystä. Hoitoon ny hyvä ihminen.

Jep samaa mieltä kippo76:n kanssa, ei oo hyvää huumoria edes pilailla tuollaisilla asioilla. Aika kova paikka niille , jotka joutuu lähtemään. No kunhan kirjoittaja DPK itse on aikoinaan työn haussa, niin tulee kyllä huomaamaan itsekin, helppo nakata tuollaista tekstiä, kun isi ostaa pelit.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Niin.. tähän peliaiheeseen liittyen: Anttilassa ei voi myydä tai vaihtaa omia pelejä, toisin kuin esim. GameStop, Konsolinet. Anttilan verkkokauppa on antiikkia verrattuna esim. verkkokauppa.com, josta pelin voi hakea jopa 24:00.

Nyt kun Anttila ketju romahtaa ja lopulta tuhoutuu niin juuri tällaiset "pienet" seikat ovat sielläkin taustalla. Ei ketju ole uudistunut viimeisen 20 vuoden aikana lainkaan. Hankin uusimman CoD:in hyvin paljolti tunnepohjalta. Eli mielummin GameStop kuin viereinen tunteeton ketju, jossa satutaan myös myymään pelejä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Niin.. tähän peliaiheeseen liittyen: Anttilassa ei voi myydä tai vaihtaa omia pelejä, toisin kuin esim. GameStop, Konsolinet. Anttilan verkkokauppa on antiikkia verrattuna esim. verkkokauppa.com, josta pelin voi hakea jopa 24:00.

Nyt kun Anttila ketju romahtaa ja lopulta tuhoutuu niin juuri tällaiset "pienet" seikat ovat sielläkin taustalla. Ei ketju ole uudistunut viimeisen 20 vuoden aikana lainkaan. Hankin uusimman CoD:in hyvin paljolti tunnepohjalta. Eli mielummin GameStop kuin viereinen tunteeton ketju, jossa satutaan myös myymään pelejä.
Tietääkseni tälläistä palvelua ei taida olla käytössä missään tavaratalossa?
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Tietääkseni tälläistä palvelua ei taida olla käytössä missään tavaratalossa?

Lähes kaikki tavaratalot tekevät tappiota, myös Stockmann. Uskon verkkokauppaan ja pisteisiin, jossa voi myydä, vaihtaa, ostaa. Tämän pelin kohdalla saattaa olla myös yö-myynti-tapahtumia. Kerran tällainen oli myös Anttilassa, 10 vuotta sitten.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Kuinka debiili ja katkeroitunut ihmisen täytyy olla, että iloitsee tavaratalojen vaikeuksista?
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Eiköhän täällä nyt vähän ylireagoida... ;) Ei kaikkea tarvitse niin vakavissaan ottaa, vaikka vakavasta asiasta olisikin kyse.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Miten niin nautin tavaratalojen ahdingosta? Sanoin vain omia syitäni sille miksi ne tavaratalot ovat niin 10-20 vuotta jäljessä kaikesta. Verkkokauppa + noutopiste joka tarjoaa jotain erikoista kuten yö-julkaisut, osta-myy-vaihda, vierailevat julkkikset, erilaiset tapahtumat on se juttu. Mitä Anttila ja muut tarjoavat? Myyjiä, joilla ei ole intohimoa peleille, verkkokaupan joka on hirvittävän vanhanaikainen.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Itselläni on varsin positiivinen kokemus Anttilan Verkkokaupasta viime viikolta. Enkä lainkaan kokenut kyseistä verkkokauppaa millään lailla antiikkiseksi. Propsit hyvin hoidetusta ja nopeasta tuotteiden toimituksesta.

Nuo tuommoiset kellonaikajuttuset ja se että ulkoasu näyttää antiikkiselta on aika pieniä tekijöitä..

Siinä vaiheessa alkaa pinna oleen hieman kireällä kun pitää olla omaan luottokorttiyhtiöön yhteydessä takaisinperinnän johdosta (rahat otettu luottokortilta, tuotetta ei tule, aikaa kuluu monta kk). Olen myös ollut asiakkaana verkkokaupassa jossa oli tietomurto jonka seurauksena olin pari viikkoa ilman toimivaa pankki & luottokorttia, yllättäen tälläkin kertaa meni tietty verkkokauppa boikottiin.

^^ Näissä kahdessa tapauksessa minulle aiheutui konkreettisia ongelmia verkkokaupan toiminnasta. Onneksi ongelmat ovat pitkälti rajoittuneet näihin kahteen tapaukseen, muuten osannut suhtautua esim siihen jos tuotteen tulo kestää hetken tai kaksi (esim dx.com joissa toimitusaika joitain kuukausia).
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Miten niin nautin tavaratalojen ahdingosta? Sanoin vain omia syitäni sille miksi ne tavaratalot ovat niin 10-20 vuotta jäljessä kaikesta. Verkkokauppa + noutopiste joka tarjoaa jotain erikoista kuten yö-julkaisut, osta-myy-vaihda, vierailevat julkkikset, erilaiset tapahtumat on se juttu. Mitä Anttila ja muut tarjoavat? Myyjiä, joilla ei ole intohimoa peleille, verkkokaupan joka on hirvittävän vanhanaikainen.

Halvat hinnat kiitos alekoodien jota tuntuu olevan jatkuvasti voimassa. Minulla ps4:lle esim arkham knight, witcher 3, Dragon age: inquisition, GTA V ja the crew varattuna hintaan 49.95e. Pelit ovat myös tulleet viimeisen parin vuoden aikana joko julkkariksi tai sitten 1-2 päivää sen jälkeen.

Jos ostan pelejä niin mihin minä tarvitsen myyjää joka 90% varmuudella tietää siitä pelistä vähemmän oli kauppa mikä tahansa. Jostain julkkiksista nyt puhumattakaan. Perus setti minulle kiitos eli myymälässä peli kouraan ja kassalle ilman, että myyjä tulee kysymään tarvitsenko apua (=gigantti). Joo minä varmasti näytän apua tarvitsevalta kun määrätietoisesti kävelen ovelta hyllylle ja olen jo napannut pelin kouraan.
Nettikaupoissa riittää se, että heitän pelin ostoskoriin, menen kassalle ja valitsen maksutavan.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Tällainen mm. harmittaa:
BF4 70 €

Joo, todella harmi että sinut ja minut ase ohimolla pakotetaan tuo ostamaan.

GameStop muuten pisti tuossa vuosi sitten vaihdossa viemäni haljenneen, hyvin lähelle pelikelvottoman DualShock 3:n myyntiin hintaan 50 euroa. Kyllä minä niin mieleni pahoitin ja nyt olenkin onneni kukkuloilla, kun kuulin että liike lopetettaneen piakkoin.

Paitsi että en ole, koska yksikin pelejä myyvä liike vähemmän tässä kaupungissa harmittaa. Vaikka käytetytkin pelit GameStopissa ovat sikahintaisia ja vaihtohyvitykset lähinnä huvittavia.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

... Vaikka käytetytkin pelit GameStopissa ovat sikahintaisia ja vaihtohyvitykset lähinnä huvittavia.

Hmm.. tästä olen pahasti eri mieltä. Parhaillaan käytetty peli toimii kuin uusi. Ainakin Destinysta sain hyvitystä noin 40 € kun vaihdoin tulevaan CoDiin. Ei GameStop tai Konsolinet olekkaan 100 % paras, mutta yksi syy Anttiloiden ja Stockmannien alamäkeen on se että ne ovat tyytyneet siihen mitä ovat. Verkkokauppa.com on uskaltanut ottaa riskejä. Tuo 24/7 kioski yksi mielenkiintoinen lisä heidän palveluihinsa.

Kun sanon että haluan nähdä kuinka kaikki Anttilat ja vastaavat sulkevat ovensa tarkoitan nimen omaan sitä että kun et uusiudu vaan olet siellä huipulla etkä ota kritiikkiä/kehitysideoita vastaan, lopulta muut menevät ohi. Ei minusta Anttilasta saa mitään kovin kummallista kuvaakaan toisin kuin esim. GameStop, Konsolinet Kampissa tai Verkkokauppa.com Jätkäsaaressa. Noissa paikoissa on enemmän yrittämistä ja kekseliäisyyttä.

Nyt moni perus-pera menee juurikin sinne Anttilaan ja hakee BF4:sen 70 €:lla odottaakin vielä peliä viikon kun lähetetään oikein postissa kotiin. Tietämättömät myyjät myyvät tietämättömille asiakkaille mitä nyt milloinkin. Onko peliosasto edes peliosaston näköinen vai vain kaksi linjaa, kuten esim. surullisen karmiva makkaratalo, ällöttävä nimikin koko rotiskolla. Vain mielipiteeni, täällä tosin tuntuu olevan Anttilan henkilökuntaa foorumistejen joukossa...
 
Ylös Bottom