Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)
Netanttila päätti yllättää hivenen erikoisesti:
Tilasin toissapv 2 tuotetta (DS4 magma red ja Destiny PS4), tilausvahvistus tuli ja siinä normaali maininta että 1-4 pv toimitusaika molemmille.
Tänään katselin sitten tilauksen tilaa Netanttilan tilaustiedoista, silmiini pisti lause: Osaa tilauksesta ei voida toimittaa.
Tarkemmin tutkien DS4 lähetetty tänään postiin (minne sen pitääkin mennä) ja Destiny ei postitettuna
Tästä episodista ei toki mitään erillistä spostia / ilmoitusta ole tullut vaan tuo maininta on tilaushistoriassa.
Itse tilauksessahan (Netanttilan sivuilla) molemmille näkyy edelleen toimitusaika 1-4vrk ja hinnat.
Tämän jälkeen Netanttilan nettimyyjächattiin yhteys jossa sanoivat että soita aspaan, kahdesti piti soittaa. Ensimmäinen soitto 6min 39s ja puhelu jonotuksessa poikki. Toinen soitto yhdistyi "ei niin taitavalle asiakaspalveliijalle" joka ei huomannut että mulla on 2 tuotetta tulossa (kertoi että konsoli? postitettu), piti todeta siihen että niin mulla on 2 tuotetta ja toinen on DS4 ja se on tulossa mutta miten tämä toisen tuotteen kohtalo on?
"No seon varastolta loppu eikä siis tule".
Olin siinä sitten että joo kiittivaan, tarkoittaako tää nyt sitä että peli ei tule mulle kk päästä laskun kera? Eli pitääkö se poistaa tilauksesta-> Ei kuulemma tarvitse, vaan peliä ei toimiteta.
Jotenkin en yllättyisi, että Destiny tulee joskus ja jouluna ja lasku perässä...
Ohjain sentään tulee postiin ilman toimituskuluja, Netanttilalla on ilmainen toimitustarjous (postiin).
Ihmettelen vain että mikähän tuolla on kun ei tullut mitään erillistä spostia tuosta Destinyn tilanteesta vaan tästä piti ottaa selvää "hivenen" vaikeamman kautta.
Tuossa pari kuvaa tilauksesta. Kun klikkaa "Toimitus 2" linkkiä niin ohjaa minun omiin asiakastietoihin. Toimitus1 napista ohjaa k.o. toimituksen tietoihin.
Notta joo, pitänee haalia Destiny jostakin sopuhintaan asap.