Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Sattuiko kukaan NetAnttilasta Borderlands: The Handsome Collectionin tilannut saamaan pelinsä postissä tänään? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn (ja jotta voin manata huonoa tuuriani). Viikonloppuna oli tarkoitus kavereiden kanssa vetää sohvacooppailua Borderlandsin parissa, mutta nyt täytyy turvautua siihen tuttuun ja turvalliseen TowerFalliin.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Sattuiko kukaan NetAnttilasta Borderlands: The Handsome Collectionin tilannut saamaan pelinsä postissä tänään? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn (ja jotta voin manata huonoa tuuriani). Viikonloppuna oli tarkoitus kavereiden kanssa vetää sohvacooppailua Borderlandsin parissa, mutta nyt täytyy turvautua siihen tuttuun ja turvalliseen TowerFalliin.

Ei ainakaan minulle tullut, joten hainkin ko. pelin paikallisesta kivijalka-Anttilasta samaan hintaan (hyödynsin sen -30% alennuksen vilauttamalla tekstaria).
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Joo, Discshop ei pysty enää. Ei tule mitään. Lähettivät tiistaina, ei ehtinyt tulla tänään. Konsolinet hoiti hommansa jälleen hienosti. Tuli päivän postituksella laatikkoon lapin hevonkuuseen.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Hieno paikka toi konsolinet, tilasin jollain bisnespakettina (joo, aika turhaa) bloodbornen ja project carsin ennakkoon, bloodborne tuli päivää ennen julkkaria ja project carsia ei oo vielä lähetetty.. Ei oo sallittua saada peliä ennen julkaisua. Väittivät vielä julkaisupäiväks 8.5 :D Ja ei olevinaan tuu mukaan ees ennakkotilausetuja, lisäksi hinta oli halventunu mutta ei, minä maksan enemmän kun tilasin pelin ajoissa.. No saa sen hyvityksen kuulemma käyttää seuraavassa tilauksessa, ainut vaan et taidan tilata jatkossa pelini muualta..
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Hieno paikka toi konsolinet, tilasin jollain bisnespakettina (joo, aika turhaa) bloodbornen ja project carsin ennakkoon, bloodborne tuli päivää ennen julkkaria ja project carsia ei oo vielä lähetetty.. Ei oo sallittua saada peliä ennen julkaisua. Väittivät vielä julkaisupäiväks 8.5 :D Ja ei olevinaan tuu mukaan ees ennakkotilausetuja, lisäksi hinta oli halventunu mutta ei, minä maksan enemmän kun tilasin pelin ajoissa.. No saa sen hyvityksen kuulemma käyttää seuraavassa tilauksessa, ainut vaan et taidan tilata jatkossa pelini muualta..

Eikö melkein kannata jo perua ja tilata muualta vielä. Tuskin toi peli mistään loppu on.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Löytyykö joltakin vitosen tai postivapaata alennuskoodia cdon.comiin?
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Onko kukaan koskaan tilannut Ubisoftin omasta kaupasta mitään? Onko tieto mistä päin pelit tulee ja onko ihan Pal versioita suomenkielellä, kuten uusimmissa Assassins peleissä? Olisin kiinnostunut ostamaan Assassin Syndicate erikoisversion Ps4:lle, mutta jääkö se tulliin ja onko siinä suomenkieltä sieltä ostettaessa?
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Unityssä ei ollut suomi tekstejä, joten tuskin enää syndicatessakaan.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Jos joku on varannut netanttilasta witcher 3:n yhtä ajoissa kuin minä niin kantsii olla aspaan yhteydessä.
Varasin tuon jo heinäkuussa ja silloin ei ollut kuin se perus versio ja nyt netanttilassa on vain premium myynnissä joten tilaus ei etene. Eilen laitoin viestiä ja tänään oli aamulla tullut vastaus ja kysyivät tekevätkö uuden tilauksen ja hyvittävät jälkikäteen hinnanerotuksen (olin varannut 49e hintaan) joten totesin, että jos se noin kätevästi käy niin sitten vaan uusi tilaus ps4 versiosta.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Jos joku on varannut netanttilasta witcher 3:n yhtä ajoissa kuin minä niin kantsii olla aspaan yhteydessä.
Varasin tuon jo heinäkuussa ja silloin ei ollut kuin se perus versio ja nyt netanttilassa on vain premium myynnissä joten tilaus ei etene. Eilen laitoin viestiä ja tänään oli aamulla tullut vastaus ja kysyivät tekevätkö uuden tilauksen ja hyvittävät jälkikäteen hinnanerotuksen (olin varannut 49e hintaan) joten totesin, että jos se noin kätevästi käy niin sitten vaan uusi tilaus ps4 versiosta.

NetAnttilan käytännöt eivät vaikuta ihan yhdenmukaisilta. Itse tilasin PS4 Witcher 3:n maaliskuussa -30% ja -10 € alennuskoodien yhdistelmällä, jolloin hintaa jäi 39,17 €. Peli oli noudettavissa Anttilasta ilmestymispäivänä eikä vaatinut kummaltakaan osapuolelta mitään yhteydenottoja tai muita säätöjä. Paketista paljastui Premium Edition.

Hieman oudolta tuo kohdallesi sattunut tilauksen jumittaminen siis kuulostaa. Muutenkin jos myyjäliike ei pystykään toimittamaan myymäänsä versiota on se velvollinen toimittamaan tilalle vastaavan tuotteen. Tämän luulisi tapahtuvan automaattisesti viimevuotisillekin tilauksille.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Mutta eikös maaliskuussa ollut jo tuo premium edition varattavissa? Viime heinäkuussa ei ollut tuollaisesta vissiin vielä tietoakaan joten tietenkin otin sen perusversion jota ei nyt sitten tule vissiin myyntiin ollenkaan. Ja niinhän sitä olettaisi, että olisi automaattisesti tuo premium laitettu tulemaan, mutta ei ilmeisesti. Tosin muropaketin gta triidistä tuli jo se opittua, että netanttilassa voi yksi aspan henkilö sanoa jotain ja joku toinen taas aivan toista. Tuota minunkin tapausta on nyt käsitellyt kaksi eri henkilöä.

Saa nähdä mitä sieltä tulee kun äsken tuli vastaus, että minulle on tehty uusi tilaus ja se lähetetään lähimpään postiin. Ainakaan perus yksityishenkilö ei voi yhtä peliä tilata postiin vaan se toimitetaan joko suoraan kotiin tai sitten noudetaan paikallisesta anttilasta. Se on tietenkin plussaa, että aina voi tavaran lähettää takaisin jos ovat jotain mokanneet eikä raha ole vaihtanut omistajaa joten ei tartte siitä murehtia.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Mutta eikös maaliskuussa ollut jo tuo premium edition varattavissa? Viime heinäkuussa ei ollut tuollaisesta vissiin vielä tietoakaan joten tietenkin otin sen perusversion jota ei nyt sitten tule vissiin myyntiin ollenkaan.

Voi hyvin olla, että asia on noin. Yritin tilausvahvistuksesta syynätä mitä siinä sanotaan tuotteen nimeksi, mutta tuotenimen tekstikenttä on tylysti katkaistu kesken...

Toinen mahdollinen selitys on, että Anttilan tilaustenhallintajärjestelmä ei automaattisesti päivitä "liian vanhoja" tilauksia jos vaikka tuotekoodi vaihtuu tms. Jotain tämänsuuntaista muistelen hämärästi joskus kuulleeni Anttilan suunnalta.

Hyvä kuitenkin että saivat tilanteen korjattua näinkin nopeasti. Vielä jokin aika sittenhän Anttilan asiakaspalvelun vasteajat mitattiin viikoissa.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Omalla kohdallani taas Netanttila muisti minua pelillä ja laskulla, vaikka olin tilauksen peruuttanut aikoja sitten ja saanut siitä vahvistuksen. Hienoa mennä omalla ajalla ruuhkapostiin palauttamaan peliä kaupan virheen takia.

Nythän peli jopa himottaisi, kun se tuossa pöydällä on. Sinänsä hyvä myyntikikka tällainen peruutusten unohtelu. Saavat varmasti muutaman lisämyyntiä tätä kautta.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Omaan netantiila witcher 3 keissiin jatkoa eli pelin olisi saanut hakea jo perjantaina postista eli kolme päivää julkkarin jälkeen vaikka täytyi aspan kanssakin säätää.
Nopeaa toimintaa kaikinpuolin.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Itse sain julkaisupäivänä Witcher 3 PC-version netAnttilan kautta tilattuna paikalliseen putiikkiin. Lasku tuli myöhemmin viikolla.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Omalla kohdallani taas Netanttila muisti minua pelillä ja laskulla, vaikka olin tilauksen peruuttanut aikoja sitten ja saanut siitä vahvistuksen. Hienoa mennä omalla ajalla ruuhkapostiin palauttamaan peliä kaupan virheen takia.

Nythän peli jopa himottaisi, kun se tuossa pöydällä on. Sinänsä hyvä myyntikikka tällainen peruutusten unohtelu. Saavat varmasti muutaman lisämyyntiä tätä kautta.

Joutuvat lähetyskulut kahteen suuntaan maksamaan... ei se yrityksille niin kallista ole kuin yksityishenkilöille, että voihan kannattaakin
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Gigantti lupaili viime viikolla Witcher 3:a 3-7 päivän toimitusajalla, tällä viikolla katsellessani toimitukset alkavatkin "yllättäen" vasta 4.6. Ei taida itsellä siis olla kiirettä Witcherin pelaamiseen. Keräilyssä näyttää edelleen olevan...
 
Ylös Bottom