Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen politiikkaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -WaLuigi-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiedän, että sinulla on noin faktat hakusessa, mutta jos nyt kuitenkin yrittäisit edes olla trollailematta ilman minkäänlaista pohjaa näille älyttömyyksille. Sinä ja pari muuta olette nyt pitkään jakaneet vain valheita ja äärioikeiston lähteitä täällä, ja se alkaa käymään aika kyllästyttäväksi.
Minä en oo jakanu yhtään ulkopuolista linkkiä täällä ainakaan tähän asiaan. Sinunlaiset ihmiset on se isoin syy miks tämäkin asia vetää Trumpin kaltaiseen leiriin porukkaa. Ei mikään vastakkainen mielipide ikinä kelpaa kun on aina muka niin perkeleen äärioikealla. Kyllä se tälläkin puolella kyllästyttää kun toiset on niin paljon parempia ihmisiä ja aina oikeassa.

Minä en oo jakanu yhtään ulkopuolista linkkiä täällä ainakaan tähän asiaan. Sinunlaiset ihmiset on se isoin syy miks tämäkin asia vetää Trumpin kaltaiseen leiriin porukkaa. Ei mikään vastakkainen mielipide ikinä kelpaa kun on aina muka niin perkeleen äärioikealla. Kyllä se tälläkin puolella kyllästyttää kun toiset on niin paljon parempia ihmisiä ja aina oikeassa.
Niin, en tiedä. Itse ainakin ajattelen niin että ihminen joka haluaa auttaa muita, ei syrjiä, ei vihata, on parempi kuin se kaveri joka haluaa päästä eroon tietyistä ihmisistä koska ihonväri ei satu miellyttämään, haluaa levittää sitä vihaa ja eripuraa.

Muutamalla teillä on ulosanti kyllä sellaista että Hitlerillekin varmasti löytyy sympatiaa.

Niin, en tiedä. Itse ainakin ajattelen niin että ihminen joka haluaa auttaa muita, ei syrjiä, ei vihata, on parempi kuin se kaveri joka haluaa päästä eroon tietyistä ihmisistä koska ihonväri ei satu miellyttämään, haluaa levittää sitä vihaa ja eripuraa.

Muutamalla teillä on ulosanti kyllä sellaista että Hitlerillekin varmasti löytyy sympatiaa.
Se hyvä puoli tässä ketjussa on, että nopsaa sai oikeita henkilöitä sivuutettujen listalle. En halua henkilökohtaisesti olla missään tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa joille ei faktoilla ole mitään virkaa ja jotka puoltaa vihaa ja vastakkainasettelua levittäviä ihmisiä.

Se hyvä puoli tässä ketjussa on, että nopsaa sai oikeita henkilöitä sivuutettujen listalle. En halua henkilökohtaisesti olla missään tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa joille ei faktoilla ole mitään virkaa ja jotka puoltaa vihaa ja vastakkainasettelua levittäviä ihmisiä.
Politiikka on vaikea aihe. Tämän ketjun parin edellisen viikon perusteella voisi sanoa, että jopa vaikeampi aihe kuin konsolisota. Monella vähänkään aktiivisemmalla politiikkaa seuraavalla ja siitä keskustelevalla lienee niin vahva näkemys asioista, joita pitää oikeana, että siellä omassa poterossa ollaan vähintään yhtä tiukasti ja syvällä kuin konsolisota-asioissa. Silloin sitä tulee kirjoitettua hyvin kärkästä ja 'tulenarkaa' tekstiä. Politiikan puolella niitä vastapuolen väitteitä kuunnellaan ja otetaan huomioon tämän ketjun perusteella vieläkin vähemmän kuin konsolisotatantereilla. Mitä enemmän sitä ollaan suuntautuneena jompaan kumpaan 'äärilaitaan', sitä vähemmän vastakkaisen puolen mielipiteille annetaan mitään arvoa, tai suostutaan edes kuuntelemaan.

Itsellä ei ole tähän mennessä tullut koskaan tarvetta lisätä ketään millekään estolistalle, mutta kyllä tätä ketjua lukiessa viime viikkojen aikana on tullut muutamaan kertaan mietittyä, haluaako sitä joidenkin nimimerkkien kanssa jutella edes politiikan ulkopuolisista asioista. Ei tämä toki ole ensimmäinen kerta, koska olen minä täällä vuosien varrella peliasioidenkin kohdalla 'tutustunut' joihinkin nimimerkkeihin, joiden kohdalla olen todennut, että kannattaa olla vastaamatta, koska siinä sitten vaan kierretään kehää ja tuhlataan toistemme aikaa. Siinä ohessa ylläpitokin kiristelee hampaitaan.

Faktojen perään huutelu politiikkakeskusteluissa on toki ihan oikein, koska pohjimmiltaan väittelyjen soisi aina perustuvan mahdollisimman paljon faktapohjaisiin tietoihin. Poliittiset faktat ovat toki ihan ammattipolitikoillekin niin kovin vaikeita asioita. Lisäksi on hyvä muistaa, että mitä sivummalle äärilaitoja kohti ajaudutaan, niin sitä värittyneempiä ja valikoituneempia ne faktat silloin usein ovat.

bfef2834f77c05cb8477be8788f94134d0882f25.jpg

Ihan hauska kuva joka tuli eräällä suomalaisella keskustelukanavalla vastaan. Ei ehkä tarvitsisi politiikkaankaan suhtautua niin otsa kurtussa. Jokaisella on se oma elämä jonka herra/rouva/henkilö saa olla omien kykyjensä ja halujensa mukaan. Tuskin yhtään kukaan ikinä on nettikeskustelussa kenenkään poliittista suuntautumista ihan toiseen ääripäähän saanut käännettyä vaikka miten haluaisi.

Miksi ylipäätään pelisivustolla on olemassa politiikkaketju kun haittaa näemmä todella paljon keskustelua itse peleistä kun porukka blokkailee toisiaan ja haittaa itse pelikeskustelua suuresti tuon myötä?

Se nyt vaan on niin että oikeisto välillä lässyttää asioita johon vasemmisto reagoi ja vice versa. Ollut varmaan koko ihmiskunnan ajan ja niin se vaan aina menee halusitte tai ette ja niihin asioihin kukaan esim täällä foorumilla ei mitenkään voi vaikuttaa eli se asia teidän vaan täytyy hyväksyä ja keskittyä siihen miten voitte yksin omaan elämäänne paremmin vaikuttaa mutta tuohon kahtiajakoon kukaan teistä ei pysty oikeasti millään tavalla valitettavasti vaikuttamaan ja samanlaisena se tulee pysymään ihmiskunnan loppuun asti.

Eli jättäkää nyt pois nuo typerät politiikkaboikottinne toisillenne ja keskittykää PELIfoorumilla keskustelemaan PELEISTÄ ettei siltä osin mielenkiintoisia keskusteluja jää tulematta
Miksi ylipäätään pelisivustolla on olemassa politiikkaketju kun haittaa näemmä todella paljon keskustelua itse peleistä kun porukka blokkailee toisiaan ja haittaa itse pelikeskustelua suuresti tuon myötä?

Se nyt vaan on niin että oikeisto välillä lässyttää asioita johon vasemmisto reagoi ja vice versa. Ollut varmaan koko ihmiskunnan ajan ja niin se vaan aina menee halusitte tai ette ja niihin asioihin kukaan esim täällä foorumilla ei mitenkään voi vaikuttaa eli se asia teidän vaan täytyy hyväksyä ja keskittyä siihen miten voitte yksin omaan elämäänne paremmin vaikuttaa mutta tuohon kahtiajakoon kukaan teistä ei pysty oikeasti millään tavalla valitettavasti vaikuttamaan ja samanlaisena se tulee pysymään ihmiskunnan loppuun asti.

Eli jättäkää nyt pois nuo typerät politiikkaboikottinne toisillenne ja keskittykää PELIfoorumilla keskustelemaan PELEISTÄ ettei siltä osin mielenkiintoisia keskusteluja jää tulematta
Mutta tosin ainahan joka kerta menee kun jos vallassa vasemmisto niin oikeisto vittuuntuu ja sama toisinpäin eli kokoajan sykli vaan vaihtuu vaikka lopulta molemmat suunnat vaan kurjistavat perus kansalaisen elämää kuitenkin ainakin vuodesta -08 tähän päivään mistä lähtien muutoksen huonompaan kauttaaltaan ihan itse huomannut joka asiassa ilman politiikkaakin. Eli oma näkemys politiikkaan että sekä vasemmisto että oikeisto ovat molemmat aivan perseestä ja en todellakaan tiedä mikä tuohon asetelmaan edes lopulta auttaisi

Viimeksi muokattu:
Kyllähän se helppo on riita aloittaa kun vastapuoli on omasta mielestään aina oikeassa. Ihan naurettaville raiteille meni tämäkin Charlie Kirkin ampuminen. Oli vassari ei ollu vassari. Ihan varmasti oli vassari. Vaikka ois vanhemmat republikaaneja.

Kyllähän se helppo on riita aloittaa kun vastapuoli on omasta mielestään aina oikeassa. Ihan naurettaville raiteille meni tämäkin Charlie Kirkin ampuminen. Oli vassari ei ollu vassari. Ihan varmasti oli vassari. Vaikka ois vanhemmat republikaaneja.
Etkä sinä osaa edes vastata yksinkertaisiin kysymyksiin. Tiedoksi sinulle että oikeisto johtaa väkivaltaisuuksissa vasemmistoa heittämällä. Se on ihan tutkittu. Vasemmisto mellakoi, oikeisto tappaa.

Valta menee valitettavasti kokoajan vuorotellen vasemmiston ja oikeiston välillä aina vittuuntuen toisiinsa ja poliittisia uhreja on aina ja tulee aina olemaan kummassakin leirissä ja siihen ei pelifoorulla voida kukaan meistä vaikuttaa millään tavalla
Etkä sinä osaa edes vastata yksinkertaisiin kysymyksiin. Tiedoksi sinulle että oikeisto johtaa väkivaltaisuuksissa vasemmistoa heittämällä. Se on ihan tutkittu. Vasemmisto mellakoi, oikeisto tappaa.
Onko sillä lopulta mitään merkitystä kumpi puoli "johtaa" mitään listoja kun kumpikin puoli tappaa ja ei edistä millään tavoin lopulta ihmisten hyvinvointia?

Viimeksi muokattu:
Valta menee valitettavasti kokoajan vuorotellen vasemmiston ja oikeiston välillä aina vittuuntuen toisiinsa ja poliittisia uhreja on aina ja tulee aina olemaan kummassakin leirissä ja siihen ei pelifoorulla voida kukaan meistä vaikuttaa millään tavalla

Onko sillä lopulta mitään merkitystä kumpi puoli "johtaa" mitään listoja kun kumpikin puoli tappaa ja ei edistä millään tavoin lopulta ihmisten hyvinvointia?
Aaahh, klassinen ”ne on ihan yhtä paskoja molemmat!”-argumentti. Kyllä sillä on aika paljonkin väliä kumpi puoli on tilastollisesti se väkivaltaisempi, ainakin minusta. Ja onpa vielä ihan reippaasti. Mua ei ihan kauheasti enemmän palavia Tesloja tilastot kiinnosta jos toinen ääripää tappaa porukkaa enemmän.

Etkä sinä osaa edes vastata yksinkertaisiin kysymyksiin. Tiedoksi sinulle että oikeisto johtaa väkivaltaisuuksissa vasemmistoa heittämällä. Se on ihan tutkittu. Vasemmisto mellakoi, oikeisto ta
Teillä paremmilla ihmisillä on aina ihme taipumus tehdä kysymyksiä niinkuin oisitte jotain neroja. Mikä se kysymys oli niin mä vastaan siihen?Se ei tosin poista sitä asiaa että joku on vituillaan kun niin paljon pitää riidellä.

Aaahh, klassinen ”ne on ihan yhtä paskoja molemmat!”-argumentti. Kyllä sillä on aika paljonkin väliä kumpi puoli on tilastollisesti se väkivaltaisempi, ainakin minusta. Ja onpa vielä ihan reippaasti. Mua ei ihan kauheasti enemmän palavia Tesloja tilastot kiinnosta jos toinen ääripää tappaa porukkaa enemmän.
No mitä meinaat itse asian suhteen tehdä? Ja niin että sinulle itsellesi tulee siitä parempi olo?

Ylös Bottom