Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen politiikkaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -WaLuigi-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
^Mä taas olen ihmetellyt että kuinka paljon JD Vance vetää kajalia turpaansa päivittäin. Jätkä näyttää niinkuin rumemalta versiolta Jussi kuusysistä.

USA alkaa päivä päivältä muistuttaa yhä enemmän Natsi-Saksaa. Trump on kyllä aivan selkeä uhka, joka toivottavasti laitetaan sivuun ASAP. En nyt oikeen ymmärrä mitä sillä haetaan, et ilmoitetaan sukupuolia olevan kaksi ja puututaan yritysten DEI-politiikkaan, joka mielestäni on vain tasa-arvoista. Ketkähän niitä töitä tekisivät, jos kaikki olis valkoisia? (Intiaanithan siellä olivat sitä paitsi ekana).

Noh tässä nyt odotellaan Elon "F U Retard" Muskin rahoittamaa anti-woke peliä, joka saa pelkästään 10/10 arvosteluja. Jossa on pelkästään valkoisia (hetero)miehiä. Kys. tyyppihän sanoi SW: Acolytestä, että "went woke, went broke". Sirkukseen tollanen joutais.

Mua lähinnä kiinnostaa et käyx trumppi solariumis vai suihkutellaanko ruskeahkoa jossa seassa hieman oranssia suihketta jossain kaapissa sen naamaan? Ja minkä takia? Muuten liian valkoinen vai miks pitää näyttää oranssinruskealta?
Mieltää itsensä oranssiksi ja kokee syntyneensä väärän väriseen kehoon.

Ylös Bottom