Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Kiinnostaisi itsekin lähteä mukaan tähän Game Sharing juttuun. Itseltä löytyisi seuraavat pelit:

- Wipeout HD Fury
- Super Stardust HD
- Wolfenstein 3D
- Burn Zombie Burn!
- Battlefield 1943

Itsellä ei ole mitään erityisiä toiveita mutta ehdotuksia mitä teillä olisi vaihtaa olisi kiva :)
Laittakaa privaa tulemaan tai PSN:ssä viestiä (mieluummin tuo jälkimmäinen).
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Täytyykö kaverin antaa Master Accountin tiedot, eli tämän Sub Accountin tiedot eivät riitä lataamaan ilmaiseksi..?
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

- Loco Roco - Correnchoo
Se on muuten Cocoreccho :)
20091025_Cocoreccho.png
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Asun ihan suomessa, floridan laitoin huijatakseni KonsoliFIN:iä. Huomasin vasta itsekkin että sen oikea nimi on :D
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Asun ihan suomessa, floridan laitoin huijatakseni KonsoliFIN:iä. Huomasin vasta itsekkin että sen oikea nimi on :D

Joo no tuollaiset "huijaukset" antavat sinulle vahvan pohjan, kun kyseessä on asia jossa pitäisi luottaa toiseen melko vahvasti. Mut lykkyä vaan sulle!
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

-Ragdoll Kung Fu
-Crash Bandicoot 3:Warped
itellä on nämä tarjolla. viestiä vaan jos kiinnostaa.

edit: +command & conquer (ps1)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Itteä kiinnostais toi Burnout Paradise ( Complete Edition tjps. mis on ne prätkät >=) ) Voin sharettaa noihin mun peleihin jotka aiemmin tossa luettelin. Viestiä vaan jos sulla sattuu tää olemaan, ja kiinnostais jakaa mun kaa.

Edit: Pistän listan uudestaa kun näköjään poistin sen..

Olisiko kiinnostusta näille peleille / Map packille :
- Call of Duty Variety map pack
- Trine
- Braid
- Riff - Everyday Shooter
- Street Skater
- Litlle Big Planet Metal gear solid - Kenttäpack
- LBP Pirates Of The Caribbian - Kenttäpack
- LBP MGS Asu pack
- Loco Roco - Correnchoo
Postaa vaan jos joku näistä kiinnostaa. Itse otan vastaan kaikki pelit, joista löytyy trophyjä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Täältä löytyypi Jenkkistoren puolelle Dino Crisis ja Flow jos jotain innostaa? Itseäni kiinnostaapi muut PsOne Classicit, kuten esim: Silent Hill ja Resident Evilit.

Sitten Euro-Accountilla ois Flower, Final Fantasy VII, Trine ja Metal Gear Solid. Siren kiinnostaisi kovasti!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Mua kiinnostais nämä DLC:t:

- BioShock Challenge Rooms
- Prince of Persia Epilogue




Vaihdossa voisin antaa jotain näistä...


Pelit:

- Battlefield 1943
- Super Stardust HD
- Ragdoll Kung Fu
- ZEN Pinball
- Shatter
- Crash Bandicoot 3: Warped (PS1 Classic)


DLC:

- Killzone 2 DLC bundle
- LittleBigPlanet MGS pack
- LittleBigPlanet PotC pack
- LittleBigPlanet History Kit


Ota yhteyttä privaviestillä.
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Damn, ku kiinnostais tosta toi Killzone lisäri, mutta valitettavasti ei ole noita mitä pyydät :(
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Tajusin tänään, että sharen kautta saatuja pelejä ja muita juttuja ei voi jakaa sitten enää ite vielä eteenpäin. Jostain syystä oletin, että pystyis... :D

Noh, tänään sain sharella kumminkin ton BioShockin Challenge Roomit ja lisäksi Uncharted 2:n lisäsisällön nettipeliin.
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Vaihdossa voisin antaa jotain näistä...

Pelit:
- ZEN Pinball
- Shatter
Öhöm.
Sinähän sait tuon Zenin ja shatterin minulta niin et varmaan ole niitä jakamassa eteenpäin :mad:
Vai joko olet yrittänyt, koska edellisessä viestissä totesit, että tajusit että sharetettuja pelejä ei voikkaan jakaa eteenpäin...
Tosin en kylläkään tiedä onnistuuko moinen, mutta itseltäni nyt ainakin meni maku tuosta sharetuksesta kun rupee omia pelejä olemaan muiden listoilla...
Niin ja ellet ole ostanut niitä sitten storesta vielä erikseen? Jota en kylläkään usko koska tovi sitten kysyit voitko asentaa kyseiset pelit uudelle kovalevyllesi..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Tosin en kylläkään tiedä onnistuuko moinen, mutta itseltäni nyt ainakin meni maku tuosta sharetuksesta kun rupee omia pelejä olemaan muiden listoilla...
Ei onnistu. Ne pitää ladata käyttäen sitä PSN-tunnusta, jolla peli on ostettu. Joten se tarkoittaisi, että joku jakaisi (tietämättäsi) PSN-tunnukseesi liitettyä sähköpostiosoitetta ja salasanaa eteenpäin.
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Osallistutaanpa tähänkin mukaan. Kaverian kanssa tullut tätä harrastettua, mutta enpä hoksannut että täälläkin tällainen olisi.

Eli tarjoan:
-R&C: Q4B
-Metal Gear Solid
-Burnout Paradise
-Final Fantasy VII
-Crash Bandicoot 3: Warped
-Tekken: Dark Resurrection Online

Itsellä haussa:
-Trine
-Braid

Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa :)
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Mites tämä toimii. Elikkäs jos jonkun kanssa teen tälläisen vaihdon niin pysyykö "vaihtamani" peli myös minun accountilla?

Voisin kokeilla, mutta jonkun kanssa, joka on foorumilla pyörinyt pidempäänkin ja antaa tarvittavat yhteystiedot jne.

Tälläsiä löytyisi:
-Megaman 9
-Fat Princess
-Wolfenstein 3D
-Lemmings
-Battlefiedl 1943
-Final Fantasy 7
-Tekken 2
-Grandia 1

Ressa 5 lisärit, Prince of persia epilogue ja kaikenlaiset trophyt sisältävät pelit kiinnostaisi.
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Zoroxo, Mulla on noi molemmat : Trine & Braid. Voisin ottaa Burnout paradisen molempiin / Jompaankumpaan, miten itse haluat :D Addaa mun PSN - shinerator. Siellä voin sitten sharettaa jos ittelle sopii.:D
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Jos joku hommailee itselleen Mega Man kymppiä niin voipi siitä saada vaihdossa Trinen, Flowerin tai FFVII:n tai Metal Gear Solidin.

Juu ja sitten mielellään joku foorumilla pidempään pyörinyt jolla ehkäpä ois vielä positiivista kauppapalautetta plakkarissa...
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Öhöm.
Sinähän sait tuon Zenin ja shatterin minulta niin et varmaan ole niitä jakamassa eteenpäin :mad:
Vai joko olet yrittänyt, koska edellisessä viestissä totesit, että tajusit että sharetettuja pelejä ei voikkaan jakaa eteenpäin...
...

Joo, oon jotenkin aina luullut, että kun saa toiselta sharella pelin, niin sitten itelle siirtyy tavallaan 5 uutta sharetusta, eli sitten sen oman "kopion" vois sharettaa vielä viidelle muulle tyypille. Mut olinkin väärässä. :P Ja en mä nyt ois "toisten pelejä" sharettanu, jos oisin tienny että se jotenkin "ottaa sulta jotain pois" tms. Tiesin kyllä, että eihän se niin voi mennä.

Mainostetaan edelleen... Prince of Persia Epilogue DLC kiinnostais tällä hetkellä eniten. Vaihdossa voin tarjota:

- Battlefield 1943
- Super Stardust HD
- Ragdoll Kung Fu: Fists of Plastic
- Crash Bandicoot 3: Warped (PS1 Classic)
- Killzone 2 DLC Bundle
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Pystyykö omalle koneelle ladata esim. pelejä niin paljon kuin jaksaa eli koskeeko se shareraja vain niitä konsoleita joille sitä ei alunperin olla ostattu, vai miten se meni?

Itekkin on tullut osteltua kaikenlaista, muttei ole mitään storetarpeita toistaiseksi niin en jaksa ostoksiani nyt kertoa
 
Ylös Bottom