Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Eli olen mennyt hieman sekaisin tästä latauskertojen määrästä. Eri puolelta nettiä löytyi lähinnä ristiriitaista tietoa. Eli voiko yhden pelin ladata viisi kertaa storesta, vai voiko yhdellä konsolilla jakaa vain viisi kertaa? Sanotaan, että minulla on vaikka MW2 map pack. Voinko sen jakaa neljälle henkilölle ja vielä jonkun toisen pelin neljä kertaa eri henkilöille? Vai onko onko jakojen määrä rajoitettu neljään per PSN-tunnus?
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Eli voiko yhden pelin ladata viisi kertaa storesta, vai voiko yhdellä konsolilla jakaa vain viisi kertaa?
Olen yrittänyt vääntää asian rautalangasta tässä viestissä.

Nykytietämykseni valossa aktivoinnit ovat nimenomaan laite-, ei tuotekohtaisia. Eli et voi jakaa tuotetta X viiteen eri PS3-järjestelmään ja tuotetta Y viiteen muuhun PS3-järjestelmään.
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Olen yrittänyt vääntää asian rautalangasta tässä viestissä.

Nykytietämykseni valossa aktivoinnit ovat nimenomaan laite-, ei tuotekohtaisia. Eli et voi jakaa tuotetta X viiteen eri PS3-järjestelmään ja tuotetta Y viiteen muuhun PS3-järjestelmään.
Voikos tuota aktivoitujen konsoleiden määrää tarkastella jostain?
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Hakusessa olisi:
Gundemonium
Final Fight: Double Impact

Löytyy seuraavat:
1942 Joint Strike
Pixeljunk Shooter
Soldner X2
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Yksi kysymys vielä koskien tätä game sharingia:
Eli jaoin kaverille mw2 map packin onnistuneesti, mutta kaveri meni sitten poistamaan sen extra-accountin, jonka jälkeen map pack ei tietenkään enään toimimut. Kaveri teki sitten uudestaan tämän käyttäjän ja latasi karttapaketin uudestaan. Eihän tästä mennyt ylimääräistä sharetusta?
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Ei. Ne ovat edelleenkin laitekohtaisia.
Tähän väliin kysymys:
Jos ne, joille olen sharennut, ovat poistaneet accon pleikaltaan ladattuaan multa esim. jonkun map packin, ja tekevät uuden accountin, kirjautuvat sisään ja deaktivoivat, lähteekö koko konsolin aktivointi sitten pois?
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Jos ne, joille olen sharennut, ovat poistaneet accon pleikaltaan ladattuaan multa esim. jonkun map packin, ja tekevät uuden accountin, kirjautuvat sisään ja deaktivoivat, lähteekö koko konsolin aktivointi sitten pois?
Mitä tarkoitat tuolla, että "tekevät uuden accountin"? Yhdellä konsolilla voi olla vaikka kuinka monta PSN-tunnusta ja jokaisella omat aktivointinsa, jos tätä tarkoitit. Eli jos tunnus odee on poistettu ja tehdään tunnus odee2 ja sillä deaktivointi, ei se vaikuta tunnuksen odee aktivointeihin mitenkään. Toisin sanoen deaktivointi on tehtävä sillä omalla PSN-tunnuksellasi.
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Itellä olisi Zombie Apocalypse, Superstardust HD, Noby Noby Boy ja jotain muuta pikkuhärpäkettä ja etsiskelisin jotain kivaa pientä pelattavaa ^^
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Mitä tarkoitat tuolla, että "tekevät uuden accountin"? Yhdellä konsolilla voi olla vaikka kuinka monta PSN-tunnusta ja jokaisella omat aktivointinsa, jos tätä tarkoitit. Eli jos tunnus odee on poistettu ja tehdään tunnus odee2 ja sillä deaktivointi, ei se vaikuta tunnuksen odee aktivointeihin mitenkään. Toisin sanoen deaktivointi on tehtävä sillä omalla PSN-tunnuksellasi.
Konsolilla2 tehnyt käyttäjän, nimellä odee. Kirjautuu sisään PSN-tunnuksellani, pistää map packin lataukseen, jonka jälkeen poistaa konsolilta2 käyttäjän odee. Nyt pyydän häntä deaktivoimaan konsoli2:den, jotta saan tunnuksen käyttööni. Jos hän tekee konsoli2:een uuden käyttäjän nimellä odee2, kirjautuu taas sisään PSN-tunnuksellani (ei vie aktivointia?) ja deaktivoi, poistuuko PSN-tunnus odee sen konsolin käytöstä?

Ehkä vähän epäselvä ..
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Ostin kaverin kans puoliksi Mw2:n uuden map packin, ja nyt olisi semmoinen kysymys, että:

Kaverini osti sen map packin, ja kun hän on map packin ladannut ja sitten kun itse olen ladannut sen, NIIN: Voinko poistaa hänen käyttäjänsä kokonaan omalta pleikkariltani vai poistuuko kyseinen map packi myös, mikäli poistan tunnuksen?

Haluaisin siis saada poistettua hänen käyttäjätunnuksensa omalta pleikkariltani ilman, että menetän juuri lataamaani map packia. Onnistuuko tämä?
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Itte olis tarkostus saada noi Modern Warfafe 2:sen map packit ladattua joltai. Multa itteltä löytyis vaihossa, esim. Call Of Duty: World At Warin Map Packit. Oisko täällä jotai rehtiä ja viisasta tyyppiä vaihtamaan ? =)
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Olisko täällä joku rehti tyyppi, joka voisi sharettaa jonkun hyvän nettiräiskinnän. Sais vaihdossa Wormsin.

E: Mieluiten Battlefield 1943 .
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Olisko täällä joku rehti tyyppi, joka voisi sharettaa jonkun hyvän nettiräiskinnän. Sais vaihdossa World Cup Dynamic Themen (Hintaa en muista:()

E: Mieluiten Socom Confrontation.

Socomiahan ei pystynyt sharettaa, jos oikein muistan.

Kukahan tohon WCDT haluaisi vaihtaa kun sen saa ilmaiseksi.
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Olisko täällä joku rehti tyyppi, joka voisi sharettaa jonkun hyvän nettiräiskinnän. Sais vaihdossa Wormsin.

E: Mieluiten Battlefield 1943 .

Tähän kaivataan vastausta.

E2: Worms sharetettu kaverille
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Siis tässä ei ole mahdollisuuksia että rahaa siirretään tililtä toiselle, mutta tuhlaaminen on mahdollista toisella koneella? Ei myöskään savejen poistoa tai muutakaan, koska ne ovat kovolla. Kaikki turvassa?

Toimiskos semmonen keino että tekee vaikka kakkosaccountiksi Tapion, vastaanottaa sillä pelin ja siirtää sen pääaccountille, Pertsalle?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom