Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Itellä löytyy ainakin nämä:

Super stardust HD
Rub a duck
zen pinball
crash commando
SF2 HD remix
Flower
Flow
Fat princess
Bionic commando rearmed
NHL arcade tjsp :D
Pain
Bowling mikä olikaan
Dark mist
BF 1943
Gunstar heroes
Trash panic
locoroco
worms
ragdoll kung fu
comet crash
ratchet & clank
cuboid
pixeljunk monsters
wipeout HD

saa lisäillä kaverilistaan/laittaa PM jos on jotain kivaa antaa vaihdossa :)
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Onko kukaan törmännyt vielä väärinkäytöksiin vai onko kaikilla vaihdot onnistunut moitteetta?
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Terve, haluaisin nyt tiedustella, jos jollakulla olisi sharettaa kanssani tuo CoD: WaWin Map Pack 3. Itse en mitään voisi antaa takaisin vaihdossa, ikävä kyllä :( Jos ei luottettavuus puhu puolestaan, minä puhun siis =) : Annan puhelinnumeroni sekä e-mailini ja kaikkea muuta yksärillä, jotta voisit uskoa että en tee varkauksia :)))
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Tarjolla olis map pack kolmosta..

Haluaisin Burnout paradiseen autoja tai sit kävis joku peli yv:llä ehdotuksia
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Itse haluaisin kans map pack 3sen. Voin antaa tarvittaessa oman osoitteeni/puhelin numeroni ym mitä haluatte varmistaaksenne etten käytä väärin tilejä. :) psn id JiiPee83
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Jooh, eli tarjoaisin melkein mistä vain tuon Rag Doll Kung Fun, löytyipäs jotain tarjottavaa :) Se on se kokopeli sitten.
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Mullla olis tarjolla
-Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic
-MCLA South Central Premium pack
-Limited Playstation Home theme
Nää oli mun USA accountilta ja tässä on suomi accountilta
-Mirrors Edge Pure time trials
-Resistance FOM map pack1, Bracknell Axbridge Maps
Kummalkin tunnuksella saattaa olla vielä jotain muuta mutta ei nyt tule mieleen:)
Mulle voi laittaa YV:tä jos kiinnostuit:)
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

^ Tuo Mirror's Edgen Pure Time Trials -pack on nykyään ladattavissa ilmaiseksi Euroopan Storesta. :P

Tänään sharetin ensimmäistä kertaa Pertsa69:n kanssa. Hyvin onnistu alun pienten ongelmien jälkeen, mutta saatiinpa vaihdettua pelit keskenämme. :)


Jos joltakulta löytyy jotain seuraavista, niin ottakoon yhteyttä:

- Killzone 2 add-onit (kaikki erikseen, tai bundle)
- LittleBigPlanet MGS add-on (siis se level kit, missä tulee uudet kentät, paintinator jne.)
- Prince of Persia Epilogue add-on

Vaihdossa tarjolla mm. Battlefield 1943:a. YV:tä tulemaan, jos kiinnostaa sharetus.
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Saattaa olla ja tuo MCLA Premium pack toimii ainoastaan US versiossa tuosta kyseisestä pelistä koska se on ostettu USA storesta
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Itellä ois:

- Battlefield 1943
- 3on3 NHL Arcade
- Guitar Hero lisuke: Metallica Death Magnetic albumi
- Call Of Duty 4: Variety Map Pack
- Gran Turismo 5 Prologue ( tähän pyytäsin jotain muutakin, kun maksaa storessa 29,95e muistaakseni)
- Locoroco Cocoreccho
- Resistance FoM Map pack 1
- Tekken 5 Dark Resurrection + online update
- Crash Team Racing
- Championship Spirnt
- Super Stardust HD + lisäosat
- Mortal Kombat II
- Crash Bandicoot
- Blast Factor
- flOw
- Motorstorm 1 lisäosia ( autoja yms. )

Kiinnostaisi vaihdossa CoD: WaW Map Pack 3.

EDIT: Map Pack 3 hommattu joten kaikkea saa ehdottaa..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Itellä ois:

- Battlefield 1943
- 3on3 NHL Arcade
- Guitar Hero lisuke: Metallica Death Magnetic albumi
- Call Of Duty 4: Variety Map Pack
- Gran Turismo 5 Prologue ( tähän pyytäsin jotain muutakin, kun maksaa storessa 29,95e muistaakseni)
- Locoroco Cocoreccho
- Resistance FoM Map pack 1
- Tekken 5 Dark Resurrection + online update
- Crash Team Racing
- Championship Spirnt
- Super Stardust HD + lisäosat
- Mortal Kombat II
- Crash Bandicoot
- Blast Factor
- flOw
- Motorstorm 1 lisäosia ( autoja yms. )

Kiinnostaisi vaihdossa CoD: WaW Map Pack 3.

Kiinnostaisikos Rag Doll Kung Fu? BF 1943 kiinnostaa ^^ Ihan mikä muukin sopii mulle :)
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Haussa map pack 3 ja tekken dark resurrection.

Tarjolla:
-Fat princess
-Battlefield 1943
-Trash panic
-Rag doll kung fu
-Age of booty
-Mega man 9
-Ratchet ja clank quest for booty(jos pystyy sharettamaan)
-Pixel junk monsters
-CAlling all cars
-Locoroco chiotetereraereccro
-Super stardust hd
-Cod 5 map pack 1 ja 2
-Cod 4 map pack

Toki muutakin voi ehdottaa vaihdossa :)
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Haussa map pack 3 ja tekken dark resurrection.

Tarjolla:
-Fat princess
-Battlefield 1943
-Trash panic
-Rag doll kung fu
-Age of booty
-Mega man 9
-Ratchet ja clank quest for booty(jos pystyy sharettamaan)
-Pixel junk monsters
-CAlling all cars
-Locoroco chiotetereraereccro
-Super stardust hd
-Cod 5 map pack 1 ja 2
-Cod 4 map pack

Toki muutakin voi ehdottaa vaihdossa :)

voisin ottaa ton fat princessin ku mult löytyy map pack 3 mut enpä tiiä kannattaisko luottaa on meinaan 40euroa kukkarossa..
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Haluaisinpa burnout paradisen packkeja, jos joku viitsisi jakaa. Mitään ei ole vaihdossa antaa:(, mutta kuitenkin...Lähetä viestiä PS3lla

PS:En tiedä onko tätä jo kysytty, mutta jos joku lataa mun käyttäjälle jotain storesta, niin voinko ladata sen eniten käyttämälle accountille, eli voisin tehdä ihan huuhaa-accountin jonka tiedot eivät pidä paikkansa, jolle toinen osapuoli sitten lataa mitä ikinä tarvitsee (turvallisuuden lisäystä)
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

PS:En tiedä onko tätä jo kysytty, mutta jos joku lataa mun käyttäjälle jotain storesta, niin voinko ladata sen eniten käyttämälle accountille, eli voisin tehdä ihan huuhaa-accountin jonka tiedot eivät pidä paikkansa, jolle toinen osapuoli sitten lataa mitä ikinä tarvitsee (turvallisuuden lisäystä)
Voit, mutta joudut myös ostamaan sen uudestaan sillä "huuhaa-accountillasi". Samalla konsolilla materiaalia voi käyttää usealla eri profiililla, mutta silti se materiaali kuuluu todellisuudessa vain sille yhdelle PSN-tunnukselle, jolla ostos on tehty.
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Onko kukaan törmännyt vielä väärinkäytöksiin vai onko kaikilla vaihdot onnistunut moitteetta?

tähän mennes joo, kun oon vaan tutuille sharettanut. peliplaneetan foorumeilla yks käyttäjä yritti huijata mua, kun se halus multa LBP mgs paketin, ja mä oisin saanu burnout paradise cops and croks paketin. sanoin sille että minä lataan ensin sen paradise paketin, niin heti laitto viestin "ei perhana, just muistin et oon käytt'äny mun kaikki sharetukset." :rolleyes:
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

tähän mennes joo, kun oon vaan tutuille sharettanut. peliplaneetan foorumeilla yks käyttäjä yritti huijata mua, kun se halus multa LBP mgs paketin, ja mä oisin saanu burnout paradise cops and croks paketin. sanoin sille että minä lataan ensin sen paradise paketin, niin heti laitto viestin "ei perhana, just muistin et oon käytt'äny mun kaikki sharetukset." :rolleyes:

Sepä se. Pitäis löytää semmoisia luotto sharettajia. Itsekkin lähin ihan randomina liikkeelle ja otin sitten Exectaan yhteyttä joka oli luottamisen arvoinen. Annoin 2 peliä ja sain yhden.

Edit:

Shatter ja
Zen Pinball löytyis. Vaihtoja saa ehdottaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Kun ps3 pelin voi aktivoida max 5 ps3:seen niin verottaako uuden kiintolevyn asennus ps3:sesta yhden pelien asennuskerran?
 
Vastaus: Yleinen PS3 Game Sharing Ketju

Kun ps3 pelin voi aktivoida max 5 ps3:seen niin verottaako uuden kiintolevyn asennus ps3:sesta yhden pelien asennuskerran?
Ei. Aktivoinnit ovat laitekohtaisia, ja kiintolevyn vaihto ei siihen vaikuta.
 
Ylös Bottom