Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen Resident Evil -ketju

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Sinällään surullista:


Resident Evil 5 Remake voi vaatia todella suuria muutoksia että se voisi toteutua.
Ja itse haluaisin nähdä seuraavaksi RE Codename Veronicasta RE2/3/4 tyyppisen remaken. Ei ole tullut koskaan pelattua sitä läpi niin hyvin tehty remake siitä maistuisi kyllä. :)
 
Ja itse haluaisin nähdä seuraavaksi RE Codename Veronicasta RE2/3/4 tyyppisen remaken. Ei ole tullut koskaan pelattua sitä läpi niin hyvin tehty remake siitä maistuisi kyllä. :)

Se olisi kyllä melko nannaa, itse olen pelannut sen aikoinaan PS2:lla läpi kaverin kanssa ja oli melko haasteellinen ja ahdistavakin peli. Kelpaisi kyllä kokeilla Remakena uudelleen :D
 
Olen samaa mieltä vitosen rasistisuudesta. Järjetön lauma tummaihoisia käy sen ainoan valkoihoisen päälle ilman mitään syytä.
Ai sitä ei vissiin tarkoitettukaan.

Resident Evil 5 oli aikoinaan ennen julkaisua kauhian kohun kohteena tummaihoisten ja muiden takia, tais lyödä vielä lisää vettä myllyyn kun laitettiin sekaan meksikolaisia mutta niitenkin sitten vaalennettiin osaa ja soppa tais syventyä entisestään :D
 
Resident Evil 5 oli aikoinaan ennen julkaisua kauhian kohun kohteena tummaihoisten ja muiden takia, tais lyödä vielä lisää vettä myllyyn kun laitettiin sekaan meksikolaisia mutta niitenkin sitten vaalennettiin osaa ja soppa tais syventyä entisestään :D
Juuri tämänkaltaiset ”rotutasa-arvo”-jutut saa minulla sapen kiehumaan. Siis jumalauta, jos peli kerran haluttiin uudenlaiselle mantereelle, eli Afrikkaan, jotta saataisiin uudenlaisia maisemia ja erilaista ympäristöä, niin olisiko vittu pitänyt kuitenkin zombien olla melkein kaikkien valkoihoisia, vai mitähän helvettiä?!? Ja sitten jos niin olisi tehty, niin varmaan joku olisi siitäkin nostanut metelin, kun mustaihoiset eivät kelvanneet edes zombeiksi...

Täyttä pelleilyä tuontyyppiset ”rotutasa-arvo”-tapaukset. Itsekin olen puoliksi latino ja puoliksi suomalaissyntyperäinen, joten jo sen pohjalta en tietenkään kannata rotusyrjintää millään tavalla. Mutta siltikin joku järki näihinkin juttuihin, helvetti soikoon!!!
 
Viimeksi muokattu:
Jep itsellä silloin ja edelleen pistää vähän kiehumaan tuollainen. Jos Afrikka tosiaan on kyseessä, niin olisi aika erikoista jos olisi vain valkoisia tartunnan saaneita.

Ressa vitonen on muutenkin hirveän aliarvostettu. Varsinkin cooppina aivan mahtava.
 
Sittenkö saan oikeudet luoda uuden ketjun niin voisin tehdä seuraavalle Remakelle spekulaatio ketjun, tein sen nelosen kohdalla myös niin sitä muokataan sen mukaisesti kun virallinen julkistus tapahtuu. Saman tulen tekemään ysin kohdalla josta tuli mielenkiintoisia huhuja viime vuonna:


Myös Skinwalkerit on mainittu.
 
Tuli jatkettua RE2:sta lapsivapaan kunniaksi. Tuli edettyä aika roimasti eteenpäin, ja tuli myös tehtyä oikein kunnolla tuttavuutta MR.X:än kanssa:D Alun paniikin jälleen onneksi tuli selvittyä. Loistava peli. Jospa illalla jatkaisi sitten Revelationsia vuorostaan :D
Tulikin juuri ja juuri läpäistyä ennen nelosta ekaa kertaa tuo RE2 Remake Leonilla standardilla. Reilu 10 tuntia meni ja tulihan siinä kuolemia aikalailla varsinkin lopussa. Eli pakosti vähän jännitys kärsi, mutta peli oli ahdistava oikealla tavalla melkein koko pelin ajan. Loistava peli ja menee tosiaan helposti kärkeen omassa genressään. Pitääpi joskus pelata muut skenaariot ja pelitilat läpi.

Nyt vain odottelemaan että pääsisi aloittamaan nelosen remaken :)
 
Resident Evil 2, 3 ja 4 remaket tässä lähiaikoina pelanneena toivoisin, että saataisiin remaket myös ykkösestä, vitosesta ja varsinkin kutosesta (tämä kokonaan uusiksi kiitos) :D

Noista, kun saisi remaket vielä, niin voisi ostaa kaikki fyysisenä pelihyllyyn.
 
Resident Evil 2, 3 ja 4 remaket tässä lähiaikoina pelanneena toivoisin, että saataisiin remaket myös ykkösestä, vitosesta ja varsinkin kutosesta (tämä kokonaan uusiksi kiitos) :D

Noista, kun saisi remaket vielä, niin voisi ostaa kaikki fyysisenä pelihyllyyn.

Itse toivoisin 5 eniten. Sheva on oma suosikki naishahmoista sarjassa, vaikkakin uusi Ashley kyllä on kanssa loistava. Haluaisin myös nähdä nykypäivän version siitä kun Chris hakkaa kiveä.

Tosin saisivat kyllä tehdä jotain tuolle Coop systeemille kun yksin pelatessa se kamu on niin pässi ja pelin inventario systeemi on 4 jälkeen aika kuraa.

Muutoinkin mielenkiintoista nähdä mitä tekevät nyt 4 jälkeen kun jossain määrin 5 ja varsinkaan 6 ei ole niin rakastettuja fanien keskuudessa.
 
Itse toivoisin 5 eniten. Sheva on oma suosikki naishahmoista sarjassa, vaikkakin uusi Ashley kyllä on kanssa loistava. Haluaisin myös nähdä nykypäivän version siitä kun Chris hakkaa kiveä.

Tosin saisivat kyllä tehdä jotain tuolle Coop systeemille kun yksin pelatessa se kamu on niin pässi ja pelin inventario systeemi on 4 jälkeen aika kuraa.

Muutoinkin mielenkiintoista nähdä mitä tekevät nyt 4 jälkeen kun jossain määrin 5 ja varsinkaan 6 ei ole niin rakastettuja fanien keskuudessa.
Mielestäni kummastakin saisi oikeisiin asioihin panostamalla ja vaikka tietyiltä osin koviakin muutoksia tekemällä oikein mainioita remakeja. Toki olen siinä mielessä puolueellinen, että rakastan aivan hitosti co-op-pelejä, joten pidin noista kummastakin todella paljon puutteineenkin. Jopa RE6:sta. Siihen pitääkin osata mielestäni suhtautua lähinnä enemmän sellaisena camp-henkisenä toimintapelinä pienellä kauhupintasilauksella. Ja co-op on pelissä myös ihan mukava juttu. Ei mikään legendaarinen RE-peli todellakaan, mutta kyllä siitäkin voisi varsin hyvänkin remaken saada tehtyä. En tosin oikein usko, että RE6:sta sitä tehdään. Pidän ehkä vähän paremmin mahdollisena, että RE5:stä voisikin paljon hiotumpi ja ehkä rajustikin muutettu remake vielä tulla. En tosin pidätä hengitystä tämänkään osalta.
 
Viimeksi muokattu:
Mielestäni kummastakin saisi oikeisiin asioihin panostamalla ja vaikka tietyiltä osin koviakin muutoksia tekemällä oikein mainioita remakeja. Toki olen siinä mielessä puolueellinen, että rakastan aivan hitosti co-op-pelejä, joten pidin noista kummastakin todella paljon puutteineenkin. Jopa RE6:sta. Siihen pitääkin osata mielestäni suhtautua lähinnä enemmän sellaisena camp-henkisenä toimintapelinä pienellä kauhupintasilauksella. Ja co-op on pelissä myös ihan mukava juttu. Ei mikään legendaarinen RE-peli todellakaan, mutta kyllä siitäkin voisi varsin hyvänkin remaken saada tehtyä. En tosin oikein usko, että RE6:sta sitä tehdään. Pidän ehkä vähän paremmin mahdollisena, että RE:stä voisikin paljon hiotumpi ja ehkä rajustikin muutettu remake vielä tulla. En tosin pidätä hengitystä tämäkään osalta.

5 on cooppi pelinä yksi parhaista koskaan. Se oli periaatteessa resident evil 4 mutta enemmän toimintaa ja huonompi inventario systeemi. Ressu 5 oli 4 tuttua aarteiden etsintää ja aseiden kehitystä jotka toimi loistavana koukkuna. Varmasti 20-30 kertaa ainakin kamun kans pelattu läpi ja aseet kehitetty tappiin ja rahaa kuin rosvolla. Yksi asia joka 5 oli parempaa kuin 4 oli tämä mahdollisuus pistää säilöön tavaraa. Kerätä panoksia ja hiilejä tuhoton määrä. Toki sitten kun on joka aseessa loputtomat panokset niin se oli vähän turhaa.

6 oli oikeastaan kaikki nämä 4 ja 5 parhaat koukut karsittu pois ja no pelashan sen muutamaan kertaan mutta en kyllä voi ikinä sanoa pitäneeni siitä hirveästi. Mutta kamun kanssa kaikki on kivempaa. :D
 
Itsellä omassa päässä vitonen ja kutonen ovat niin moderneja pelejä, joten itse en koe tarvitsevani niistä remakeja välttämättä. Ykkönen ehkä kiinnostaisi eniten itseäni remakena ja ysiä tottakai odotan myös kovasti.
 
Ensimmäinen osa, 2 ja 3 originaali ja code veronica maistuis kans VR-versiona kunnon graffoilla, nythän VR-versiot löytyy 2 remake, 3 remake ,4 org+remake,7 ja 8 kun PC VR modit huomioidaan kans.
 
Ylös Bottom