Jos vain VR-lasit löytyvät OG RE4 käännös Questille on yllättävän hyvä vaikka grafiikka onkin retroa.
Itse aloitin tämän tänään ja vaikka tekstuurit ja muut on yksinkertaisia nykyajan mittapuulla niin näyttää tämä silti helvetisti paremmalta mitä re7 psvr:lla.
Pelasin sen eilen taas kerran pikaisesti alle neljässä tunnissa läpi ja kyllä se aika järkytys taas oli millaista suttua sen kuva on.
RE4 quest versio sitten taas on todella tarkan näköinen ja omaa silmää miellyttää jopa enemmän mitä ne pleikkarin ja boxin hd versiot joissa kuva näyttää jotenkin yli terävöitetyltä.
Ja kyllähän tuon pelaaminen on yhtä juhlaa kun voi liikkua vapaasti ja aseessa on vielä laser tähtäin.
Halutessaan voi kyllä edelleen pelata tankki ohjauksella ja ilman laser tähtäintä.
Siitä miinusta kuinka tässä ei ole kyyristymiselle nappia (pelaan istuen) joten mä en voi puukottaa maassa makaavia vihollisia kun ohjain osuu lattiaan ennen kuin puukko osuu viholliseen.
Kai tuon vois korjata säätämällä lattian korkeutta questin asetuksista, mutta en ole jaksanut ja tyydyn vaan ampumaan niitä.
Ampumisesta puheenollen en tiedä onko tässä muutettu jotain vai olenko vaan niin tottunut käyttämään chicago typewritera, mutta vihut tuntuu kestävän osumaa välillä ihan tajuttomasti ja esim linnassa sai välillä ampua maassa makaavaa kulttilaista 6 kertaa red-9:lla päähän ennen kuin siitä lähti henki ja siellä saarella sellanen iso minigun tyyppi vaati kuusi broken butterfly magnumin luotia otsaan ennen kuin osasi kuolla pois.
Muutenkin tuntui kuinka vihollisia olisi enemmän mitä vaikka wii versiossa kun siinä hissi kohtauksessakin niitä taisi tippua likemmäs 20 kyytiin ja mä jo ajattelin ettei ne lopu koskaan.
Äsken googletin ja joku sanoi kuinka normal tasolla niitä ainakin on enemmän, mutta mä pelaan easylla.
No huomenna tarina loppuun ties kuinka monetta kertaa ja sitten mercenaries moodin pariin kun tässä avataan se chicago typewriter sen kautta.