Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen Resident Evil -ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse tykkäsin noissa vanhoissa eritoten lyhyestä kestosta. RE4 remake, vaikka hyvä olilkin, oli jo turhan pitkä.

Jos vain VR-lasit löytyvät OG RE4 käännös Questille on yllättävän hyvä vaikka grafiikka onkin retroa.

Nyt peluussa on ollut pitkään gamecubella code veronica, se on ainoa pelaamaton pääsarjasta. RE6 jätin suosiolla kun se vaikutti enemmän co-op peliltä. RE5 jäi loppusilausta vaille kun Microsoft hävitti cloudista tallennukseni, mutta noita kahtaa lukuunottamatta muuten koko OG sarja ja remaket pelattu.

Minua ei haittaisi jos RE9 saisi haukkuja liian lyhyestä läpipeluuajasta.
Eikös nämä ole kuitenkin mahdollista läpäistä todella nopeasti tai sitten saa aikaa menemään kunnolla. Omasta mielestä olleet sopivan pituisia kaikki.

Eikös nämä ole kuitenkin mahdollista läpäistä todella nopeasti tai sitten saa aikaa menemään kunnolla. Omasta mielestä olleet sopivan pituisia kaikki.
Joo ei tämä yksistään RE sarjan synti ole, mutta noin yleisesti pelien mekaniikat tulevat tutuiksi hyvin äkkiä, niin itse en pidä pahana jotain 3-4h kestoakaan. Tykkään silti tutkiskella paikkoja, ja huomaan että oikeastaan joka pelissä pelaan reilusti yli ”How long to beat” sivuston keskiarvon pelille.

Oon aina välillä yrittänyt tuota RE 4 Remakea pelata eteenpäin, mutta en tiiä. Liian vaikea peli mulle :D jokainen tappelu vastaa Soulsborne bossia minkä lisäksi täytyy aina samat tavarat noukkia uudetaan maasta.
Minä myös myös olen pelannut tuota viimeaikoina, vaikka kröhöm piti keskittyä ihan muihin peleihin :D Mutta niin, RE4R on kyllä sellainen että aika useasti taistelun jälkeen tuntuu, että selvisi nipin napin ja ammuksia ei jäänyt paljoakaan.

Alotin Ressu 4 ja herraisä mikä järkytys noista kontrolleista. Siitä on hetki aikaa kun pelannu tätä ja muistin et tää on kankee mut huh. Nää on periaatteessa kuin tankki kontrollit mut olan yli katsottuna. Voit myös liikuttaa kameraa ylös ja alas mut sekin on sellanen et voit katsoa joko niin ylös tai alas kun kamera antaa myöden. Kaikki siinä välissä on mahdotonta koska sun pitäis pitää se tatti siinä kohtaa.

Alkuun mietin jo et tuleeko tästä enään mitään vai onkohan tää liian haastavaa jo. Mut kun oli about tunnin pelannu niin homma sujui jo mallikkaasti ja koukku oli kova. Pyyhälsin linnan porteista sisään kertaistunnolla.

Kyllähän mä olin just pelannu noita og trilogia pelejä ja on nekin kankeita mut niissä on autoaim joka auttaa hemmetisti. Tähän en toki sellaista haluiskaan mutta jestas et oli aluks hankalaa ja tuntu et ohjain on jotenkin väärin kädessä. Nappulatkin vähän huonot mut onneks Edgen kustomointi asetuksista sai melkeen haluamansa kontrollit. Sitä levyn painallus nappia kun ei voi vaihtaa niin se vähän hankaloittaa.

Nyt ymmärrän kyllä jos ne on jollekkin hankalat, ne vaatii totuttelemista ja ei silti kaikille istu hyvin. Itse kyllä pääsin ammu päähän potkase ja puukota rytmiin aika nopeasti ja sit kun se lähtee toi gameplay on niin palkitsevaa ja kun ymmärtää sen mitä niillä haettiin niin ne toimii. Siinä on ihan erilainen kauhun tunne kun vihu metrin päässä ja pitää päättää että millä ampuu ja mihin vai yrittääkö kääntyä ympäri ja juosta karkuun. Sellaisilla uusio versio kontrolleilla peli olisi liian helppo ja kaikki jännitys poissa.

Itse en ole ikinä kokenut yhdenkään re pelin kontrolleja vaikeaksi. Just äsken meni mortal kombat mythologies läpi ja siinä on paskat kontrollit. Vaatiihan vanhempien respojen kontrollit totuttelua mutta mieleen tuli että voisiko tässä olla myös ikäkysymys alla? Tarkoitan siis sitä että nuoremmat pelaajat ovat tottuneet sulaviin kontrolleihin mutta vanhemmat pelaajat kun ovat näillä menneet koko nuoren ikänsä niin se ei niin vaikeaa ole palata näihin?

Itse en ole ikinä kokenut yhdenkään re pelin kontrolleja vaikeaksi. Just äsken meni mortal kombat mythologies läpi ja siinä on paskat kontrollit. Vaatiihan vanhempien respojen kontrollit totuttelua mutta mieleen tuli että voisiko tässä olla myös ikäkysymys alla? Tarkoitan siis sitä että nuoremmat pelaajat ovat tottuneet sulaviin kontrolleihin mutta vanhemmat pelaajat kun ovat näillä menneet koko nuoren ikänsä niin se ei niin vaikeaa ole palata näihin?
Ei taida tuostakaan ainakaan aina johtua. Tai ainakaan itselläni ei johdu. Olen juurikin kaikki originaalit RE-pelit, dino crisikset ja tomb Raiderit pelannut läpi aikoinaan tankkiohjauksella (tuolloin ei toki muuta ohjausvaihtoehtoa ollut), mutta tuskailin noiden kanssa jo tuolloin, ja kirosin pelien kontrollit aikalailla alimpaan helvettiin. Nykyään en yhtäkään noista peleistä voisi kuvitellakaan pelaavani läpi. En edes fixattujen kontrollien kanssa, koska nuo pelit ovat joka tapauksessa sellaista pikselimössöä, etteivät omat silmäni kestä niitä kauaa katsoa. Tankkiohjauksella en sitten pystyisi pelaamaan, vaikka peleissä olisi fotorealistiset grafiikat. On se vaan niin kamala ohjaustapa. Tämä on toki nimenomaan oma mielipiteeni.

Jos edes nostalgia ei riittänyt RE5:n kontrolleiden sietämiseen itsellä, niin voitte päätellä etten ole todellakaan tankkiohjauksen ystävä. RE5:n on toki selkärangassa, joten sen pelasi läpi ilman suurempia harmituksia. Kuitenkaan en enää nauttinut siitä pelistä hirveästi.

Yritin myös joskus tossa muutama vuosi takaperin pelata RE4:sta ja pääsinkin aika pitkälle siinä. Kuitenkin se ohjattavuus alkoi ottamaan niin päähän, että peli jäi kesken.

Ite oon pelannu pelejä 8-bittisestä Nintendosta asti ja RE:t sun muut pelasin aikanaan julkaisun aikoihin läpi ja ei niitä kontrolleja silloin huonoksi ajatellut, kun parempaa ei ollut tarjottu, eikä mitään vastaavaa oltu aiemmin koettu edes. Mutta tottakai ne nykypeleihin verrattuna on kankeita ja tönkköjä, kun pelit on kehittynyt niin paljon noilta osin. Jotkut sitten sietää noita vanhoja paremmin, kun toiset mikä on ihan ymmärrettävää. :)

Ite oon pelannu pelejä 8-bittisestä Nintendosta asti ja RE:t sun muut pelasin aikanaan julkaisun aikoihin läpi ja ei niitä kontrolleja silloin huonoksi ajatellut, kun parempaa ei ollut tarjottu, eikä mitään vastaavaa oltu aiemmin koettu edes. Mutta tottakai ne nykypeleihin verrattuna on kankeita ja tönkköjä, kun pelit on kehittynyt niin paljon noilta osin. Jotkut sitten sietää noita vanhoja paremmin, kun toiset mikä on ihan ymmärrettävää. :)

Juu itsekin pelaillut jostain 80/90-lukujen vaihteesta lähtien ja kuulun siihen porukkaan, jotka eivät voi sietää ollenkaan tönkköä pelattavuutta nykypäivänä. Se on yleensä ihan välitön no no itselle, tosin ehkä hieman pelityypistä riippuen.

Hiljalleen RE4 etenee. Onneksi autosavea pystyy välillä "huijaamaan", esim. käymällä veneessä ja hyppäämällä takaisin laiturille. Muuten olisi varmasti jäänyt jo kesken. Peli kuitenkin tuntuu niin hyvältä et pakko yrittää puskea vaan eteenpäin. Village tuossa odottaisi seuraavana vuoroaan. Sitä on tullut jonkin verran pelattua VR:llä, mut se nyt ei ehkä ole se tapa miten haluan sen lopulta pelata. Vaikka tunnelma lasien kanssa onkin huikea.

Viimeksi muokattu:
Juu itsekin pelaillut jostain 80/90-lukujen vaihteesta lähtien ja kuulun siihen porukkaan, jotka eivät voi sietää ollenkaan tönkköä pelattavuutta nykypäivänä. Se on yleensä ihan välitön no no itselle, tosin ehkä hieman pelityypistä riippuen.

Hiljalleen RE4 etenee. Onneksi autosavea pystyy välillä "huijaamaan", esim. käymällä veneessä ja hyppäämällä takaisin laiturille. Muuten olisi varmasti jäänyt jo kesken. Peli kuitenkin tuntuu niin hyvältä et pakko yrittää puskea vaan eteenpäin. Village tuossa odottaisi seuraavana vuoroaan. Sitä on tullut jonkin verran pelattua VR:llä, mut se nyt ei ehkä ole se tapa miten haluan sen lopulta pelata. Vaikka tunnelma lasien kanssa onkin huikea.
Ei muutakun laukauksia polvilumpioon ja kierrepotkua naamaan ni hyvin se etenee!

Ei taida tuostakaan ainakaan aina johtua. Tai ainakaan itselläni ei johdu. Olen juurikin kaikki originaalit RE-pelit, dino crisikset ja tomb Raiderit pelannut läpi aikoinaan tankkiohjauksella (tuolloin ei toki muuta ohjausvaihtoehtoa ollut), mutta tuskailin noiden kanssa jo tuolloin, ja kirosin pelien kontrollit aikalailla alimpaan helvettiin. Nykyään en yhtäkään noista peleistä voisi kuvitellakaan pelaavani läpi. En edes fixattujen kontrollien kanssa, koska nuo pelit ovat joka tapauksessa sellaista pikselimössöä, etteivät omat silmäni kestä niitä kauaa katsoa. Tankkiohjauksella en sitten pystyisi pelaamaan, vaikka peleissä olisi fotorealistiset grafiikat. On se vaan niin kamala ohjaustapa. Tämä on toki nimenomaan oma mielipiteeni.
Mielipiteemme eroaa taas täysin mutta pakko silti mainita. Pelasin uusia Tomb Raider -trilogioita, tarkemmin siis sitä ensimmäistä, ja ajattelin tietysti että nykyaikaisella ohjauksellahan sitä tietysti tulee pelattua. Mutta mitä vielä. Pelihän on suunniteltu täysin tankkohjauksen ja sen kautta "hyppy-puzzleilun" ympärille, joten tuosta tuli jopa vähän harmittava fiilis ettei tuollaisia pelejä ole yhtään muita ikinä tehty. Todella toimiva ja erilainen tapa pelata.

Tuohon päälle se, että nykyään on paljon näppärämpi pelaamaan kuin silloin alkuperäisten kanssa, niin homma on todella nautinnollista ja viihdyttävää. Tulee olo kuin kotiin tulisi, tai jotain. Samaa ohjattavuuden juhlaa on myös RE-pelien uusissa remakeissa, joita on yksinkertaisesti viihdyttävä ja nautinnollinen pelata. Tomb Raidereissa en aikoinaan onnistunut kauhean sujuvasti tekemään sitä "joutsensukellusta" mutta nykyäänhän sen sipauttaa nopeasti yhden napin lisäyksellä hyppyyn mukaan. Aikoinaan kun sormia yritti siihen asetella niin se tuntui hirveän epäkäytännölliseltä. Tosin ei mikään ihme: silloin pleikkariohjaimen kanssa oli elänyt korkeintaan pari vuotta ja pelejä alla reilusti alle kymmenen, ellei jopa viisi. Nyt on takana useita vuosikymmeniä ja pelejä tulee pelattua vuodessa enemmän mitä silloin useammassa.

Mutta tosiaan oma kokemus on että tankkiohjaus on harvinaisen toimiva ja viihdyttävä juttu. Postissa olisikin tulossa Tormented Souls 2 ja oikeasti innolla odotan että pääsee pelaamaan taas sellaista OG-tankkiohjauskauhua.

Ainoastaan kuvakulman vaihdoksista johtuvaa hetkellistä sähläystä voisin kritisoida mutta senkin kanssa oppii elämään ilman että siihen kiinnittää lopulta edes huomiota. Tormented Soulsissa muuten itse asiassa on hieman nykyaikaisempi tankkiohjaus, sillä sitä voi ohjata tateilla, jolloin hahmo juoksee ilman että tarvitsee erikseen painaa pohjassa juoksunappia kuten ristiohjaimen kanssa pelatessa täytyy tehdä. Sen verran olen siis nykyaikaisempaan suuntaan tuossa lähtenyt.

Joo vielä kun osuis :D hohhoijaa, nytkin kuollut varmaan 10+ kertaa jo yhteen taloon missä vaan tulee ja tulee vihuja päälle.
Jos on se talo miksi sitä ajattelen niin tuo on tosiaan aika tiukka paikka. Muistaakseni tuossa tarvi lopulta vain pelata aikaa eikä kaikkia vihuja tarvi saada hengiltä.

Itsekin tosiaan aloitin hardcorella ja pelin alku jo pisti oikein kunnolla haastetta. Kuolemia on kyllä tullut jo muutama ja tiukkoja paikkoja. Mahtava peli kyllä kyseessä ja taas aivan koukussa :)

Resident Evil 4 og pamahti juuri läpi. 11h30min se on ylivoimaisesti pisin näistä 1-4 og peleistä. Taitaa olla niin että vain 6 ja 4R on pidempiä pelejä.

Teknisesti peli on vanhentunut mutta kun miettii aikakautta milloin se ilmestyi, ei tainnut PS2/Gamecube aikakautena olla paljon näyttävämpiä pelejä jos yhtään. Ääninäyttely on toimivaa, Leon on sarkastinen vitsejä murjova pikkuhousujen tirkistelijä. Ashley on kiimainen ärsyttävä kakara.

Kaksi ensimmäistä aluetta on erinomaisia ja vaikka kakkos alueen lopussa onkin yksi ahdistavimmista bosseista koko sarjassa on se silti kokonaisuutena hyvä. Viimeinen alue ei ole ihan niin hyvä kun siinä on outoja gameplay elementtejä kuten raiteilla kulkevat puolustus rekan kyydissä. Myöskin kaksi koko pelin ärsyttävintä kohtausta on tällä viimeisellä alueella, laatikko bossi ja helikopteri kohtaus. Vaikka Mike onkin legendaarinen hahmo on tuo. Kohtaus täysin out of place tässä pelissä. Bossi design on myös loistava ja monta erilaista bossia kun 1-3 taisteltiin samoja bosseja vastaan monta kertaa.

Se missä tämä peli kompuroi oikeastaan isoiten on sen kontrollit. Tankki kontrollit olan takaa kuvatussa pelissä tuntuu todella oudolta nykypäivänä ja kesti hetken päästä siihen sisään. Loppupeleissä pelaaminen on kohtalaisen sujuvaa kun homman hoksaa mutta en valehtele että äärettömän pieni fov ja tankki kontrolit tekisi pelistä todella ahdistavaa ja varmasti vaikeimmilla tasoilla myös todella rasittava pelata. Koska kuolemia tässä pelissä tulee siitä että et näy ympärillesi kunnolla ja ainut keino nopeasti päästä karkuun on käyttää pikakäännöstä ja yrittää juosta karkuun.

Peli pitää tällä kankealla ohjauksella ja pienellä fov pelaajan kokoajan varpaillaan kun et voi tietää koska joku tulee takaa tai sivuilta ennenkuin ne on iholla kiinni. Panoksia jaetaan vähän joten asetta pitää olla kokoajan vaihtamassa valikosta tilanteen mukaan.

Jos RE3 vei sarjaa toiminnallisempaan suuntaan tämä osa vie sen ihan uudelle tasolle. Lopullinen vihollisten tappomäärä oli lähes 800 lopputuloksissa. Tämä onkin paljon enemmän tunnelmallinen toimintapeli missä on kauhu elementtejä.

Hauska gameplay luuppi josta ohjaus ja kamera tekee tarpeettoman intensiivistä ja samalla jopa ahdistavaa ja pelottavaa. En itse kauheasti nauttinut siitä fiiliksestä kun vihuja rynnii kymmenestä eri suunnasta ja et näe kunnolla missä ne on.

Nämä uusinta kierrokset on avannut silmiä sen verran että og 4 on vanhentunut ehkä kaikkein eniten ja huonoiten näistä klassikoista. Se on edelleen hyvä ja hauska peli suurimmaksi osaksi mutta paikoitellen myös turhauttava. Sanoisin myös että se on todennäköisesti kaikkein vaikein näistä peleistä ja varsinkin sellaiselle joka ei noita kontrolleja hallitse voi olla ihan mahdoton pelattava koska tässä pitää niin montaa asiaa kokoajan miettiä samalla kun juoksee ja ampuu itsensä vihujen keskeltä pois. Joku joskus sanoikin hyvin että jokainen huone on kuin pulma joka pitää ratkaista että miten selviän näistä vihuista pelin tarjoamilla välineillä.

Tässä on kyllä yksi ihan peliin kuuluva "huijaus" niin sanotusti. Eli jos on vaikea bossi josta tai kohtaus josta ei selviä niin kunhan pidät 30K rahnetta säilössä voit koska vaan ostaa raketinheittimen ja niitä voi ostaa niin monta kun vain rahaa riittää. Itse en niitä ostanut vaan käytin vaan sen yhden ilmaisen jonka peli antaa sinulle. Sekin meni vituiks kun käytin sen oikeaan käteen ja sillä on niin paksu nahka ettei se siihen kuole jos et ensin jäädytä sitä. En tiedä miten paljon se siihen damagee teki mutta piti sitten vielä tappaa se ihan normaalisti sen ammuksen jälkeen kun jaksanu yrittää uusiks.

Kyllä tämä korkealle menee lopullisessa rankissa mutta ei niin korkealle kuin mitä muistoissa kuvittelin. Uuden version kerkesin jo pistää hetkeksi tulille ja voi pojat on herkkua tiedossa. Tämä on ehdottomasti yksi niistä peleistä jotka eniten tarvitsi sellaista ja erittäin laadukaat tunnit onkin seuraavaksi edessä.

Nämä uusinta kierrokset on avannut silmiä sen verran että og 4 on vanhentunut ehkä kaikkein eniten ja huonoiten näistä klassikoista.
Tämä on kyllä totta. Originaali RE4 pelaamisesta ei ole hirveän pitkä aika (oiskohan 4 vuotta) niin on minulla vielä hyvässä muistissa. RE4 Remake on lähes jokaisella osa-alueella se parempi versio mutta kuitenkin tarpeeksi samanlainen lähdemateriaalin kanssa (toisin kuin esim. RE2 vs RE2 Remake, ihan eri pelejä ja kumpikin hyviä omalla tavallaan). En näe oikeastaan mitään syytä miksi pelaisin originaali RE4, ehkä nostalgian vuoksi ainoastaan. Tuon aikakauden toimintapelit yleisesti ei ole vanhentunut kovin hyvin teknisiltä ominaisuuksiltaan.

Okei, RE1 Remake periaatteessa samalta aikakaudelta mutta merkittävin ero on se että RE4 on action peli, RE1 taas ei ole. Muistan että tankki kontrollit on ihan sieltä 90-luvulta jakanut paljon mielipiteitä Ressoissa. Itse en ole niitä koskaan pitänyt ongelmallisina ja hyvin pystyy originaaleja pelaamaan tänäkin päivänä. Tankkikontrollit jotenkin sopivat noihin peleihin hyvin koska ne ei ole action pelejä, itse ajattelisin originaali Ressoja enemmänkin puhtaina puzzle peleinä. Jos niistä poistettaisiin tankkikontrollit ja vaikka staattinen kuvakulma niin puhuttaisiin jo täysin eri peleistä. Sellainen huomio vielä, jos yrittäisi tatilla pelatessa tankkiohjausta niin ei varmasti toimi kovin hyvin, helpompi pelata ns. nuolinäppäimillä (vähän sama juttu kuin perus 2D tasoloikissa, en koskaan käytä tattia ohjaukseen, ei ole hyvä).

Tämä on kyllä totta. Originaali RE4 pelaamisesta ei ole hirveän pitkä aika (oiskohan 4 vuotta) niin on minulla vielä hyvässä muistissa. RE4 Remake on lähes jokaisella osa-alueella se parempi versio mutta kuitenkin tarpeeksi samanlainen lähdemateriaalin kanssa (toisin kuin esim. RE2 vs RE2 Remake, ihan eri pelejä ja kumpikin hyviä omalla tavallaan). En näe oikeastaan mitään syytä miksi pelaisin originaali RE4, ehkä nostalgian vuoksi ainoastaan. Tuon aikakauden toimintapelit yleisesti ei ole vanhentunut kovin hyvin teknisiltä ominaisuuksiltaan.

Okei, RE1 Remake periaatteessa samalta aikakaudelta mutta merkittävin ero on se että RE4 on action peli, RE1 taas ei ole. Muistan että tankki kontrollit on ihan sieltä 90-luvulta jakanut paljon mielipiteitä Ressoissa. Itse en ole niitä koskaan pitänyt ongelmallisina ja hyvin pystyy originaaleja pelaamaan tänäkin päivänä. Tankkikontrollit jotenkin sopivat noihin peleihin hyvin koska ne ei ole action pelejä, itse ajattelisin originaali Ressoja enemmänkin puhtaina puzzle peleinä. Jos niistä poistettaisiin tankkikontrollit ja vaikka staattinen kuvakulma niin puhuttaisiin jo täysin eri peleistä. Sellainen huomio vielä, jos yrittäisi tatilla pelatessa tankkiohjausta niin ei varmasti toimi kovin hyvin, helpompi pelata ns. nuolinäppäimillä (vähän sama juttu kuin perus 2D tasoloikissa, en koskaan käytä tattia ohjaukseen, ei ole hyvä).

Itse kyllä ymmärrän miksi jotkut pitää tätä edelleen yhtenä parhaista peleistä koskaan. Se tarjoaa sellaisen adrenaliini toiminta ruiskeen mihin ei mikään muu sarjan peli kykene. Remakea pari tuntia takana ja ihan erilainen fiilis pelata, paljon lähempänä RE2R tuntumaa miltä peli tuntuu pelata.

Silti omaan makuun sellainen rauhallinen pelaaminen toimii paljon enemmän kuin og.

Itse kyllä ymmärrän miksi jotkut pitää tätä edelleen yhtenä parhaista peleistä koskaan. Se tarjoaa sellaisen adrenaliini toiminta ruiskeen mihin ei mikään muu sarjan peli kykene. Remakea pari tuntia takana ja ihan erilainen fiilis pelata, paljon lähempänä RE2R tuntumaa miltä peli tuntuu pelata.

Silti omaan makuun sellainen rauhallinen pelaaminen toimii paljon enemmän kuin og.
RE4R ei ole sitten yhtään samanlainen niin RE2R. Aika nopeasti tulet huomaamaan että touhu menee aika villiksi. Vaikka ei toki niin villiksi kuin vissiin OG RE4:ssa :D

Alku RE4R:stä antaa ihan väärän käsityksen pelistä mielestäni. Vaikka toki on pari jännää hetkeä pelissä tuon alun lisäksi.

RE4R ei ole sitten yhtään samanlainen niin RE2R. Aika nopeasti tulet huomaamaan että touhu menee aika villiksi. Vaikka ei toki niin villiksi kuin vissiin OG RE4:ssa :D

Alku RE4R:stä antaa ihan väärän käsityksen pelistä mielestäni. Vaikka toki on pari jännää hetkeä pelissä tuon alun lisäksi.

No joo siis eihän se pelinä ole samanlainen mutta se tunnelma mikä sulla on sitä pelatessa. Paljon rauhallisempi ja sellanen relax koska sä olet kuitenkin kokoajan tilanteen herra. OG 4:ssa se on jatkuva painostava fiilis pelatessa.

No joo siis eihän se pelinä ole samanlainen mutta se tunnelma mikä sulla on sitä pelatessa. Paljon rauhallisempi ja sellanen relax koska sä olet kuitenkin kokoajan tilanteen herra. OG 4:ssa se on jatkuva painostava fiilis pelatessa.

OG 4:sta en ole pelannut tosiaan kuin ehkä pari tuntia, joten en osaa sanoa siitä. Mutta RE2R:sta voin sanoa sen, että sitä pelatessa oli kokoajan painostava fiilis. Tuntui että ei oikein halunnut mennä siinä eteenpäin, mutta oli kuitenkin pakko. MRX teki tietenkin oman mausteensa siihen ;D

RE4R:ssa olialkuun sellainen jännittävä tunnelma, mutta melkein heti kun ensimmäinen isompi vihollismäärä tulee vastaan ja Leon alkaa potkimaan porukkaa perseelle, niin se kuumotus katoaa siinä :D

Ylös Bottom