Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itelle uppos hyvin Torchlight 2, kun vuosi sitten tuskailin saman asian kanssa. Nyt alottelin ykkösenkin, mutta eihän se jatko-osan jälkeen niin hyvin maistu. Eli kannattaa alottaa ykkösestä, mikäli tähän sarjaan haluaa paneutua. Toki voi hypätä suoraan siihen parempaan ja hiotumpaan kakkoseen.Noita roolipelejä on niin paljon ettei tiedä mitä ostais!?
Loisto peli kyllä kyseessä. Eipä näitä hyviä arpg pelejä ole liikaa ja konsoleilla vielä vähemmän. Kumminkin niille on kysyntää et ihme kun ei näitä tehdä enempää. Toki peligenre on devaajille haastava ja varsinkin tämän genren pelaajat on todella kriittisiä. Niin ja pelejä aina verrattaan genren parhaisiin tekeleisiin.Elättelen toiveita että Sacred 2 lisättäis tuohon uuteen Playstation Plus tilausmalliin kun sinne on monta aikaisemman sukupolven ropeakin lisätty jo. Se oli kyllä ihan pimeen hyvä peli, iso laaja maailma, monta siistiä hahmoa joilla oma jonkinasteinen taustatarina ja motiivi ja kunnon diablo-tyylistä loottailua.
Juuri yks päivä mietin samaa. Siinä on kyllä upea peli ajankuluksi. Valtavan hieno maailma ja erityisesti kiinnostavat classit. Toivotaan parasta.Elättelen toiveita että Sacred 2 lisättäis tuohon uuteen Playstation Plus tilausmalliin kun sinne on monta aikaisemman sukupolven ropeakin lisätty jo. Se oli kyllä ihan pimeen hyvä peli, iso laaja maailma, monta siistiä hahmoa joilla oma jonkinasteinen taustatarina ja motiivi ja kunnon diablo-tyylistä loottailua.
Tämähän tiedettiin jo, kun kesäisessä Xbox Showcasessa esiteltiin vain pelejä, jotka julkaistaan seuraavan 12 kuukauden aikana. Yksi peleistä oli Diablo 4.Jos nyt vanhat merkit paikkaansa pitää niin Diablo 4 julkaisu on kevät tai alku kesä. Meinaan Diablo 3 julkaistiin 15 toukokuuta 2012 ja Diablo 2 28. kesäkuuta 2000.
Ei ollut minun sivistyksessä tämä 12 kuukautta. No joka tapauksessa hyvä juttu kun näin on ja muutenkin en seurannut kyseistä tapahtumaa kun vasta kun tippu D4 juttua. Se on se peli isolla P:llä mulle joka saa viisarin värähtään. Toki niitä muitakin pelejä tuli sitten jälkeenpäin siinä sivussa stekattua. Mutta taitaa D4 olla niin aikaa vievä peli ettei siihen ensi vuonna taida mahtua oikein muita pelejä mulle, varsinkin kun peliä ollaan vielä viemässä MMO suuntaan. Eli se ei ollut mulle vain yksi peleistä muiden joukossa.Tämähän tiedettiin jo, kun kesäisessä Xbox Showcase esiteltiin vain pelejä, jotka julkaistaan seuraavan 12 kuukauden aikana. Yksi peleistä oli Diablo 4.