Vastaus: KonsoliFIN Foorumin säännöt & Jäähyt
PS. Käyttäjää siis ohjeistettiin sekä huuto.net-linkkien käytöstä ja ware/piraattipelien myynnistä - Matiaksellekin tiedoksi, että käydyt privaattikeskustelut ovat kyllä tallessa jos tarkistusta tarvitaan - joista huolimatta samoja myyntiketjuja pukkailtiin esille. Mutta kaikki siis nyt ok ja luotetaan siihen, että homma toimii jatkossa yhteisten pelisääntöjen puitteissa.
Asia sovittu Matiaksen kanssa ja jäähytetty tunnus avattu käyttöön. Samalla tämä varanikki (Matias14) poistetaan käytöstä, sillä tuplatunnukset foorumilla eivät ole tarpeellisia.Lähetin Corcalle pitkän selostuksen tapahtuneesta sillä tarvitsisin todella tuon Matias13 accoutin auki jo aikaisemmin ja pyysin corcaa poistamaan noi aiheet varoituksen saatuani. Pistin linkin vahingossa tänne foorumille sitten aattelin että turha kai se on poistaa koska corca poistaa ne parin minuutin kuluttua mutta olin kai väärässä. Eikö tämän kerran voisi painaa villaisella? Minulle ei minun mielestäni sanottu mitään tuosta modatun konsolin myynnistä vaan jostain muusta muttakun vielä pitäisi muistaa että mistä no se selviää viimeistään 02.12.2008 jos ei aijemmin toivotaan että aikaisemmin sillä mielestäni ei ole mitenkään kohtuullistä että virheestä saa 1kk bannit kyllä nyt sillä 1 viikkon banneilläkin tajuaa
PS. Käyttäjää siis ohjeistettiin sekä huuto.net-linkkien käytöstä ja ware/piraattipelien myynnistä - Matiaksellekin tiedoksi, että käydyt privaattikeskustelut ovat kyllä tallessa jos tarkistusta tarvitaan - joista huolimatta samoja myyntiketjuja pukkailtiin esille. Mutta kaikki siis nyt ok ja luotetaan siihen, että homma toimii jatkossa yhteisten pelisääntöjen puitteissa.