Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ylläpidon antamat jäähyt ja sääntötiedotteet (ei muuta keskustelua!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: KonsoliFIN Foorumin säännöt & Jäähyt

Olisiko mahdollista, että tuo viestimäärän näyttäjä, vai mikä se on, niin deletoitaisiin jokaiselta pois, ettei aleta valittamaan, että hän, hän ja hän vain yrittävät nostaa viestimääräänsä, ainakaan minua ei pätkän vertaa kiinnosta montako viestiä mulla on ja minkä mä sille voin, jos täällä forumilla vain on niin paljon asiaa, johon mulla on vastattavaa :o
Joten eiköhän se ole kaikille parasta, että se poistettaisiin kokonaan käytöstä ;)
 
Vastaus: KonsoliFIN Foorumin säännöt & Jäähyt

Timppa enemmän sä niitä paskviestejä viljelet ku mä, viimeisin tuo MM 2008 ketjussa: tyylin näin : "En enhdi nyt kommenteido kun autan vaimoa muutossa :D" jotakin tommosta et sinuna olisin vaan ihan hiljaa. Selvää viestimäärän kasvattmista. mutta modellapas ei riitä pokkaa bännii timppaa...

Miksi timppa ei saa oista paskapostauksista mitään>?

Hamsteri aloittaa nyt olemaan asiallisesti, niin voit ehkä joskus vielä saada hieman kunnioitusta. Ja harjoittele kirjoittamista, kun noita virheitä on toisen perään:D Sori, tuli vähän OT:nä.

Ja toi viestimäärän poisto vois tietty olla ihan hyvä juttu, mutta ylläpito päättäkööt asiasta;)
 
Vastaus: KonsoliFIN Foorumin säännöt & Jäähyt

Jaahas johan selvisi minullekin tuo systeemi Hamsterin suhteen.
 
Vastaus: KonsoliFIN Foorumin säännöt & Jäähyt

"..minua ei pätkän vertaa kiinnosta montako viestiä mulla on"

"Meitsin Tuhannes viesti syntyi: 7.1.2008 klo: 3:14"

Näyttäisihän tuo vähän kiinnostavan. Sama se onko tuo tuossa, mutta aivan turhien viestien kirjoittamisen voisi jättää pois. Miettisi vaikka pari sekuntia ennen lähetä vastaus-nappia painaessa.
 
Vastaus: KonsoliFIN Foorumin säännöt & Jäähyt

syntynyt 95 ja jutut on kuin seiskaluokkalaisella pitääkin. älkää tarttuko provoon
 
Vastaus: KonsoliFIN Foorumin säännöt & Jäähyt

Historian nopeimman banaanin haukkasi nimimerkki Black Knight.

Syynä yksinkertaisesti spammaaminen. Kaksi ensimmäistä foorumille kirjoitettua viestiä olivat harhauttavia linkkejä täysin asiallisissa ketjuissa, molemmilla kerroilla linkki osoitti jonkinlaiseen verkkopeliin, jonne kerättiin klikkauksia. Tässä oli kaksi liikaa, joten Musta Ritari saa kuukauden verran miettiä, kannattiko.
 
Vastaus: KonsoliFIN Foorumin säännöt & Jäähyt

Historian nopeimman banaanin haukkasi nimimerkki Black Knight.

Syynä yksinkertaisesti spammaaminen. Kaksi ensimmäistä foorumille kirjoitettua viestiä olivat harhauttavia linkkejä täysin asiallisissa ketjuissa, molemmilla kerroilla linkki osoitti jonkinlaiseen verkkopeliin, jonne kerättiin klikkauksia. Tässä oli kaksi liikaa, joten Musta Ritari saa kuukauden verran miettiä, kannattiko.

ei voi muuta sanoa, kuin että ihan oikein jryi toimi :)
 
Vastaus: KonsoliFIN Foorumin säännöt & Jäähyt

Toivomus kaikille pelitilauksen tehneille jäsenille: koitetaan pitää peliketjut puhtaana ylimääräisestä päivittelystä/ihmettelyistä omien pelitilauksien suhteen.

Tämän ei ole tarkoitus kuulostaa tylylle, mutta kirjoitelkaa peliketjuun joko vasta sitten kun peli on teille tullut ja olette sitä pelanneet tai kun teillä on pelistä noin muuten jotain sanottavaa. Ketään ei kiinnosta lukea peliketjuissa pelkästään siitä, miten tilaamanne tuotteen kuljetus etenee tai milloin pääsette sitä pelaamaan. Innostus tai harmitus tilauksissa on ymmärrettävää, mutta tällaisten viestien infoarvo on pyöreä nolla niille, jotka haluavat lukea/keskustella itse pelistä.

Järkevissä rajoissa tilauskeskustelu on peliketjuissa edelleen ok, mutta aktiivisemman raportoinnin voi siis tehdä jossain muualla. Ongelmatapaukset selviävät lisäksi nopeimmin soittamalla liikkeeseen, josta peli on tilattu.

Saatavuus/hintatiedustelut yms. keskusteluille on myös oma ketjunsa:

- PS3-pelien kohdalla täällä
- X360 -pelien kohdalla täällä
- Wii-pelien kohdalla täällä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN Foorumin säännöt & Jäähyt

Olisiko mahdollista, että tuo viestimäärän näyttäjä, vai mikä se on, niin deletoitaisiin jokaiselta pois, ettei aleta valittamaan, että hän, hän ja hän vain yrittävät nostaa viestimääräänsä, ainakaan minua ei pätkän vertaa kiinnosta montako viestiä mulla on ja minkä mä sille voin, jos täällä forumilla vain on niin paljon asiaa, johon mulla on vastattavaa :o
Joten eiköhän se ole kaikille parasta, että se poistettaisiin kokonaan käytöstä ;)
Minun puolesta saavat olla. Kyllä sen osaa jokainen suhteuttaa foorumeille käytettyyn "hillumisaikaan": tuleeko A) 1000 viestiä kuukaudessa vai B) 1000 viestiä 5 vuodessa.

A) surkea trolli, jolla ei ole muuta sanottavaa kuin viljellä mukahauskoja one-linereista joka ketjuun tuomatta mitään uutta keskusteluun.

B) Pitkän linjan peliveteraani, joka osaa avata suunsa vain silloin kun oikeasti jotain tähdellistä sanottavaa. :p

Ja tähän loppuun vielä niin paljon hymiöitä kuin moden sormien läpi tippuu.
:p:D:p:D:p:D:p:D:p:o
 
Vastaus: KonsoliFIN Foorumin säännöt & Jäähyt

En tiedä kuuluuko tää tänne, mutta voisiko joku mode laittaa turborusakolle viestiä, että kirjoittaa vähän selvemmin noita viestejään tänne. Käy meinaan sääliks noita kauppiaita jotka saa kyseiseltä henkilöltä viestejä, kun ei niistä ota hullukaan selvää. Sitten viellä, kun joku on ostamassa peliä niin rusakko kyselee, että vaihdatko siihen ja siihen peliin, tässä viellä esimerkki
 
Vastaus: KonsoliFIN Foorumin säännöt & Jäähyt

En tiedä kuuluuko tää tänne, mutta voisiko joku mode laittaa turborusakolle viestiä, että kirjoittaa vähän selvemmin noita viestejään tänne. Käy meinaan sääliks noita kauppiaita jotka saa kyseiseltä henkilöltä viestejä, kun ei niistä ota hullukaan selvää. Sitten viellä, kun joku on ostamassa peliä niin rusakko kyselee, että vaihdatko siihen ja siihen peliin, tässä viellä esimerkki

Tilanne on kyllä huomattu ylläpidossa ja asiaa hoitavat lihaksikkaimmat agenttimme kentällä.
 
Vastaus: KonsoliFIN Foorumin säännöt & Jäähyt

Tilanne on kyllä huomattu ylläpidossa ja asiaa hoitavat lihaksikkaimmat agenttimme kentällä.

Selvä homma ja kiitoksia nopeasta vastauksesta. :)
 
Vastaus: KonsoliFIN Foorumin säännöt & Jäähyt

Jäsen turborusakko bannittu viideksi kuukaudeksi pois keskustelualueelta. Useista kehoituksista ja ohjeistuksista huolimatta jäsenen kauppa-alueiden käyttö ja kirjoitusasu eivät vastaa sujuvan kaupankäynnin perusaakkosia.

Ylläpito suosittelee, että bannausaikana turborusakko käyttää osan ajastaan foorumin kauppa-alueiden syvällisempään opiskeluun. Toivomme myös että joulukuussa 22. päivä jäsen tulee takaisin foorumin käyttöohjeet ja kieliasun oppineena, tai joudumme antamaan pysyvän porttikiellon puutteellisen ymmärrys- ja kommunikointitason vuoksi.

Jatkoa: Mikäli Turborusakolta ilmestyy yksikin uusi tuplatunnus, muuttuu annetut 5kk:n bannit pysyviin porttikieltoihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN Foorumin säännöt & Jäähyt

Jäsen turborusakko bannittu viideksi kuukaudeksi pois keskustelualueelta. Useista kehoituksista ja ohjeistuksista huolimatta jäsenen kauppa-alueiden käyttö ja kirjoitusasu eivät vastaa sujuvan kaupankäynnin perusaakkosia.

Ylläpito suosittelee, että bannausaikana turborusakko käyttää osan ajastaan foorumin kauppa-alueiden syvällisempään opiskeluun. Toivomme myös että joulukuussa 22. päivä jäsen tulee takaisin foorumin käyttöohjeet ja kieliasun oppineena, tai joudumme antamaan pysyvän porttikiellon puutteellisen ymmärrys- ja kommunikointitason vuoksi.
Turborusakon kakkostunnus Spiidaaja bannittu ikuisuuteen asti.
Seuraavasta tuplatunnuksesta ryhdytään voimakkaampiin toimiin.
 
Vastaus: KonsoliFIN Foorumin säännöt & Jäähyt

Jäsen Zamppa86 hyllytetty kahden kuukauden jäähylle jatkuvista nimittelyistä sekä perustason käytöstapojen puutteesta. 11. päivä heinäkuuta päättyvän jäähyn jälkeen yksikin jatkohairahdus asialliselta polulta vie miehen pysyviin banneihin foorumilta.

...
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom