Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

yourpsp.com

Vastaus: yourpsp.com

Smirre sanoi:
24.9 rekisteröin ja tänään tupsahti postilaatikkoon, kyllä niitä vielä näköjään riittää :)

Itse rekkasin ke 28.9, mutta eipä ole vielä mitään kuulunut.
 
Vastaus: yourpsp.com

NviperO sanoi:
Minä kun luulin jo olevani ainoa, joka ei ole saanut moista. Rekisteröin sentään heti 2.9., mutta mitään ei näytä tulevan. Eikä sivuilta edes löytynyt mitään mailiosoitetta, johon olisi voinut valittaa asiasta. Vähän kyllä kypsyttää, olisi ollut ihan mukava testata sitä UMD-leffojen katsomista. Hyvin on taas tämäkin homma hoidettu :mad:
Laitoin sonylle palautetta tosta hommasta osotteeseen fi-hotline@nordiskfilm.com
 
Vastaus: yourpsp.com

FolioMies sanoi:
Itse rekkasin ke 28.9, mutta eipä ole vielä mitään kuulunut.

Jees, paketti saapui tänään.

Odotin sellaista kirjekuorta, joka sisältäisi pelkän umd-kiekon, mutta tuohan on ihan ehta julkaisukappale kotelon kanssa. Hieno homma.
 
Vastaus: yourpsp.com

Tarkistin oman reggauspäiväni, oli "vasta" 11.9. Mutta eipä ole siis mitään tullut vieläkään.
 
Vastaus: yourpsp.com

Ei ole vieläkään tullu Hämistä perhana! :mad: Kohta menee hermot kun jotkut saa ihan heti mutta minä en tietenkään.
 
Vastaus: yourpsp.com

juu eipä ole kans leffaa näkyny oman psp:ni sain siinä parisen päivää ilmestymisen jälkeen ja rekkasin tuonne samamtien muttaa eipä vieläkään ei ole kuulunut
 
Vastaus: yourpsp.com

Ei oo joo vieläkään leffaa näkynyt...kohta täytyy taas ahdistella Sonya s-postilla. Onko muilla pitkään odottaneilla postiluukut kolisseet tällä viikolla?
 
Vastaus: yourpsp.com

Legge sanoi:
Ei oo joo vieläkään leffaa näkynyt...kohta täytyy taas ahdistella Sonya s-postilla. Onko muilla pitkään odottaneilla postiluukut kolisseet tällä viikolla?
Eipä ole.
 
Vastaus: yourpsp.com

Itse rekisteröin n. 20.9. ja se tuli seuraavalla viikolla, eli minulla se tuli kyllä nopeasti.
Ihan jees pätkä.
 
Vastaus: yourpsp.com

On siitä jo tovi, taisi olla viikko julkaisun jälkeen kun rekkasin. Eipä ole vieläkään tullut mitään, kummallisesti nuo lähetykset menee.
 
Vastaus: yourpsp.com

Olettekos ollenkaan huomanneet että sieltä yourpsp.com:ista saa ladattua myös musiikkia, videoita ja valokuvia suoraan PSP:lle.
Kävin myös Englannin yourpsp sivulla ja siellä oli jonkinverran enemmän ladattavaa, ainakin musiikkia oli muutama kappale enempi kuin suomen sivuilla, paitsi kun eilen uudestaan menin englannin sivuille oli siellä enää täysin samat tavarat kuin suomessa.
 
Vastaus: yourpsp.com

werty sanoi:
On siitä jo tovi, taisi olla viikko julkaisun jälkeen kun rekkasin. Eipä ole vieläkään tullut mitään, kummallisesti nuo lähetykset menee.
Rekkasin 15.11 ja tänään tuli Hämis 2 postiluukusta. :)
 
Vastaus: yourpsp.com

werty sanoi:
En jaksa enää edes haaveilla leffasta :eek:

Sanoivat minulle maahantuojan tuesta, että meikän konetta ei näy ollenkaan SCEE:n listoilla, joten Hämistä ei ole siksi kuulunut.

Noh, olivatpa niin ystävällisiä maahantuojalla, että pistivät minulle Kill Bill UMD:n ja Pursuit Forcen demon, kun Sony ei kerran saa hommia hoitumaan :D
 
Vastaus: yourpsp.com

Ostin 10.9 ja rekisteröin muistaakseni lähes heti eikä vielä ole mitään näkynyt :confused:
Ehkäpä se vielä joskus sieltä tulla tupsahtaa :D
 
Vastaus: yourpsp.com

PIN koodi tuli mutta ei mitään UMD-levyjä, ei edes demo-lättyä elokuvista puhumattakaan. :rolleyes: Mitenkäs muilla viimeaikoina rekisteröityneillä??
 
Ylös Bottom