Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

yourpsp.com

Vastaus: yourpsp.com

kani sanoi:
PIN koodi tuli mutta ei mitään UMD-levyjä, ei edes demo-lättyä elokuvista puhumattakaan. :rolleyes: Mitenkäs muilla viimeaikoina rekisteröityneillä??

Itse rekisteröin PSP:ni tammikuun alussa, eikä ole kuulunut vielä mitään.
Eipä taida koko leffaa edes tulla :eek:
 
Vastaus: yourpsp.com

Mä rekisteröin omani syyskuussa. Olen yhä toiveikas, että jotain tulee...
 
Vastaus: yourpsp.com

jryi sanoi:
Mä rekisteröin omani syyskuussa. Olen yhä toiveikas, että jotain tulee...
Sama ajankohta, mutta itse ainakin olen jo lopettanut odottamisen. Ei sieltä mitään tule :)
 
Vastaus: yourpsp.com

Rekisteröidyin muistaakseni marraskuussa ja muutaman viikon kuluessa tuli pikkupaketti kotiin. Ehkä kannattaisi koittaa rekisteröityä uudestaan?
 
Vastaus: yourpsp.com

Ostin tänään PSP:n (jes!) Jos rekisteröidyn tuonne yourpsp.com:iin niin saako sieltä siis Spiderman lehvan?
 
Vastaus: yourpsp.com

Se oli tarkoitettu vain ensimmäiseksi rekisteröityneiden bonukseksi ja kuten aikaisemmista viesteistä voit päätellä, on niidenkin toimituksessa ollut ilmeisiä ongelmia.
Joku setti sieltä käsittääkseni kuitenkin pitäisi olla tulossa.
 
Vastaus: yourpsp.com

Oliver sanoi:
Se oli tarkoitettu vain ensimmäiseksi rekisteröityneiden bonukseksi ja kuten aikaisemmista viesteistä voit päätellä, on niidenkin toimituksessa ollut ilmeisiä ongelmia.
Joku setti sieltä käsittääkseni kuitenkin pitäisi olla tulossa.

Itse ostin PSP Giga Packin kuluvan vuoden helmikuussa ja rekisteröin sen välittömästi www.yourpsp.com sivustolle. Spiderman 2 umd-leffa saapui rekisteröinnistä noin kolmen viikon kuluttua maaliskuun alussa kotiinkannettuna postin mukana :)
 
Vastaus: yourpsp.com

Jos näin on, miksi sivustolla edelleen mainostetaan spiderman 2 umd:tä rekisteröitymislahjana?? Laadukasta toimintaa..
 
Vastaus: yourpsp.com

Vieläkään ei onnistu sivuilta filujen lataus (ainakaan musan tai videon, tahtoo LocoRoco-biisin)."Pyyntöäsi ei voi toteuttaa" ;/

Suomi-PS3 -sivut tosiaan toimaavat jälleen.
 
Vastaus: yourpsp.com

Itsekin sain tuon Spider-Man 2 -leffan viimeinkin. Tulin tässä joku päivä sitten kotia ja huomasin, että luukusta oli pudonnut kuplamuovikirjekuori. Olin siinä sitten vähän "WTF!?!" että enhän minä mitään peliä ole tilannut ym. No sitten siinä ihmetellessä avasin kuoren ja sisällä olikin tämä em. leffa. Oli siinä vähän naurussa pidättelemistä, kun tajusin tilanteen. PSP:ni tosiaan rekisteröin viime joulukuussa :D notta nopeata toimintaa ei voi muuta sanoa. Pikaisen päässälaskun tuloksena toimitukseen meni vajaat 7 kuukautta. En sitten tiedä ketä tästäkin pitäisi moittia. Nyt on sitten PSP:n uudelleen hankinnan aika. :)
 
Vastaus: yourpsp.com

Onko teijän PSPssä sellasta vikaa, että muistikortin kansi ei pysy kunnolla kiinni ? ihan uus PSP ja tällänen vika:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: yourpsp.com

The_Ukkeli sanoi:
Onlo teijän PSPssä sellasta vikaa, että muistikortin kansi ei pysy kunnolla kiinni ? ihan uus PSP ja tällänen vika:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Ei, enkä ole kyllä koskaan ennen kuullutkaan tommosesta. Omituista.
 
Vastaus: yourpsp.com

Tuolla on yourpsp.comin latauspalvelu muuttunut. Nykyäänhän se on tuo PSP store.
 
Vastaus: yourpsp.com

Tulihan se levy lopulta, kuukausia jonkun muun postituksen jälkeen jonka sisältöäkään ei pysty enää muistamaan ;).

Kaikkea sälää voisi olla paljon enemmänkin ladattavissa, pelattavia demoja, videoita.. nyt langattomuutta ja verkko ominaisuutta ei kunnolla hyödynnetä :(. Jonkinlainen vapaampi kenttä sovelluksille ja niiden tekijille pitäisi saada, mutta ilmeisesti pelätään taas että ware-scene pääsee hyötymään tilanteesta.
 
Vastaus: yourpsp.com

Pistin viikonloppuna mailia Nordisk Filmille, kun tuo Spiderman Umd ei ole vielä tullut vaikka rekisteröin PSP:ni jo helmikuussa. No tänään kolahti postiluukusta Spiderman 2 UMD ja viisi levyä vetävä UMD-levyjen kantolaukku. Mukava yllätys tuo kantolaukku vaikka leffan toimituksessa vähän kestikin..
 
Vastaus: yourpsp.com

En pysty kirjautumaan tonne sivuille. Heti kun klikkaan siitä "Liity nyt" -nappulasta, niin sivusto heittää toisen ikkunan auki, joka ohjautuu yourpsp.comin suomenkieliseen alkunäkymään. Käytän Mozillaa selailuun, voiko siis johtua siitä? Kiinostaisi kovasti saada se ilmainen Spider Man UMD.
 
Ylös Bottom