Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

YouTube - Broadcast Yourself

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumendaalen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: YouTube - Broadcast Yourself

Eikös tuo tullut juuri viime maanantaina :confused:
Tai ainakin itse muistelisin nähneeni tuon subilla maanantaina..

Sit mä missasin jotain pahasti jos tuo jakso oli muka viime maanantaina.

Täytyy sanoo että aikas hyvin veti. Varsinkin toi "sisään" tuli erinomaisesti. Harvoin tuollasia on noin hyvin opeteltu. Liekkö sit vähän vaikuttanut se, että tietävät varmaan että sarjaa esitetään täälläkin, niin halunneet sit vähän panostaa ääntämiseen. Normalisti jenkeille on riittänyt että ne lukee suomea ihan noin vain ilman oikeaa ääntämistä. Eihän sitä kuitenkaan kukaan ymmärrä, mut kuullostaa oudolle ja hassulle silti. :)

Taitaa olla sun rillit huurussa. (:rolleyes:)

Loistava sarja muuten, joskaan tuo esitelty kohtaus nyt ei mikään maata mullistava ollutkaan.

Omituisin ja häiriintynein video, mikä on Tubessa tullut vastaan. Mitään en tapahtumista tajua, mutta jotenkin tuota silti tulee katsottua kerta toisensa jälkeen. Dadaismi kunniaan!

Jakso esitettiin Jenkeissä toissapäivänä, eli epäilen vahvasti että Sub olisi tuota näyttänyt. Subilla mennään tosiaan kauden verran Ameriikan serkkuja jäljessä.

Tai sitten näin tuon jakson jostain netistä ym. vastaavaa.. Noh, turha sitä on enää murehtia..

Viikonloppuna tuli katseltua The Hangover niminen leffa. Se ei tarjonnut mitään muuta kuin normaalia amerikkalaista kreisikomediaa, mutta ihan leffan lopusta löytyy hyvän cover-bändin esiintyminen.

Nimittäin The Dan Band tarjoaa omia, hieman härskejä versioitaan kaikille tutuista Pop biiseistä.

Klippi itse leffasta:
YouTube - The Hangover - Weddingsong "Candy Shop"

Ja lisää:
YouTube - The Dan Band - Total Eclipse of the Heart
YouTube - The Dan Band - Private Dancer
YouTube - The Dan Band - Genie in a Bottle

Heavy Rainia pelanneet saattavat nähdä pätkän yksityisetsivässä jotain perin tuttua...

Miksköhän tää Youtube on muuttunut tällaiseksi aivan omituiseksi?? Itse Firefoxilla ja Chromella selailen parhaillaan, eikä enää pysty videoille antamaan tähtiä, ainoastaan peukku ylös tai alas :confused: Muutenkin hirveän sekavaa..

E: Otetaas sen verran takas, että chromella Youtube on täysin normaali (tähtiä voi jaella), mutta firefoxilla on tuo peukku-sydeemi.. Miksi näin?

Ylös Bottom