Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

YouTube - Broadcast Yourself

Vastaus: YouTube - Broadcast Yourself.

Vähän selityksiä moiseen kommenttiin?
-Biisin kertosäe toimii todellakin, muuten aika huttua koko levy-.

Kaikillahan on oma musiikkimakunsa joten vaikea se on antaa jotain minkä sinä kuitenkin kumoat, koska se on sun mielestä hyvä. Paras slowari ikinä? Jaa... :rolleyes:
 
Vastaus: YouTube - Broadcast Yourself.

Joono ei nyt paras slovari koskaan kuitenkaan, myönnetään. Kertosäe toimii.
 
Vastaus: YouTube - Broadcast Yourself

Tässä aivan loistava pätkä niille, jotka osaavat suhtautua Metallican tuotantoon huumorilla.
 
Vastaus: YouTube - Broadcast Yourself

*erkele kun saisi tehdä tuon saman toimenpiteen tuolle kyseiselle sankarille joka tuossa videossa esiintyy :mad: *ulkkuja maailma täys sanon ma!! :(
Mä pistin tolle ainakin flagged ja luulen että aikamoni pisti tolle Flag (elikkä ei sopiva video, eli ilmoittaa ylläpidolle tai jtn) ja nyt se on onneks poistettu ;)
 
Vastaus: YouTube - Broadcast Yourself

Mä pistin tolle ainakin flagged ja luulen että aikamoni pisti tolle Flag (elikkä ei sopiva video, eli ilmoittaa ylläpidolle tai jtn) ja nyt se on onneks poistettu ;)

Toi video on tosin uploadattu tonne monta kertaa monen eri käyttäjän toimesta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: YouTube - Broadcast Yourself

Mä pistin tolle ainakin flagged ja luulen että aikamoni pisti tolle Flag (elikkä ei sopiva video, eli ilmoittaa ylläpidolle tai jtn) ja nyt se on onneks poistettu ;)

Mun mielestä tuota videota EI nimenomaan saa poistaa sillä porukan on oikeus nähä mitä hirveyksiä tuossa tehdään. Ei se siitä paremmaksi muutu vaikka silmät sulkisi :mad:
 
Ylös Bottom