Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Zack & Wiki: Quest for Barbaros Treasure

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Zak & Wiki: Quest for Barbaros' treasure [Hype]

Juh olen muutamat videot katellut - suuri osa näyttää ihan ok, mutta paistaa kuitenkin liian pahasti japanilaisuus läpi.

Otetaan vaikka esimerkiksi tämä traileri:
Zack & Wiki traileri youtubessa

Trailerista muutama poiminta jotka osoittavat asioita jotka minua häiritsevät:
00:33 - 00:35 - animeroskaa.
00:37 - 00:42 - suklaata?
01:37
01:51 - 01:52
01:56 - 01:58 - vihaan erityisesti japanilaisten tyyliä kuvata suuttumista.

Ja muutenkin ylipäätään ensimmäisen listatun kohdan Zackin anime-tyyliset ilmeet vähän väliä.
En vain tykkää yhtään pelin tunnelmasta.

EDIT:
Gamespyn arvostelu valitti ärsyttävistä äänistä. :(

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mun mielestä peli näyttää ainakin uskomattoman hyvältä. Marion jälkeen odotuslistan kärjessä ja kevyesti.

Linkitys sanoi:
En vain tykkää yhtään pelin tunnelmasta.
Et siis tykkää TRAILERIN tunnelmasta, pelistä et voi mitään sanoa kun et ilmeisestikään ole sitä pelannut. Kiva muutenkin lukea sun purkauksiasi eri ketjuista, miksi et milloin mitäkin peliä aio hankkia ahdasmielisyyteesi vedoten.

Vetää melkein jo vertoja sille, kun joku kertoi Metroid Prime (1) threadissä ettei voi hankkia peliä, koska Samusilla on liian isot olkapäät.

Oh please, keskustelen peleistä jotka kiinnostavat. Anteeksi jo minulla on jotain asiaakin ja oma mielipide sen sijaan että taputtelisin muiden selkiä ja sanoisin että 'hyvä siitä tulee pojat'.

Varmaan viittaat Mario Galaxy -threadiin tässä kun olet kerran löytänyt yhden toisen paikan johon viimeaikoina olen postaillut kommenttia pelistä. SMG vaikuttaa siltä, että sen voisi mahdollisesti hankkia. Ainakin feedback mitä ko. pelistä on ehtinyt lukaista vaikuttaa kieltämättä hyvältä.

Ok, eli sinun mielestä minun on PAKKO ostaa peli, jotta voin tehdä arvioita siitä, tykkäänkö pelistä vai en? On siis mahdotonta saada pelin tunnelmaa selville trailerista.

Miten tällä on mitään tekemistä jonkun typerän kaverin kommenttiin samuksen olkapäistä tms? Ymmärrätkö edes mitä tuossa yllä sanon? Oletko lukenut arvosteluita, sillä useassa niistä suomitaan tämän pelin söpöilyaspektia, koska peli on 'muuten niin erinomainen'. Satun vain olemaan samoilla linjoilla tässä tapauksessa. Koitin tehdä tuon trailerin kautta mahdollisimman selväksi mistä minulla kiikastaa tämän pelin kanssa. Jos et pysty hyväksymään sitä, että tuo söpöily ei välttämättä vetoa kaikkiin, taitaa ahdasmielisyyttä löytyä sieltäkin päin hyvät määrät.

EDIT: Lisättäköön vielä, ettei minulla ole mitään tarvetta täällä spammailla omaa mielipidettäni tästä pelistä, kirjoitin tuon yhden viestin ja kaksi seuraava ovat vain olleet suoria vastauksia muiden viestien kysymyksiin ja solvauksiin.

Ei varsinaisesit yllätä että peli ei myy - tuntematon nimike. Kuinka harva peruspelaaja osaa kytätä jonkun IGN:n tai muun nettimedian hehkutuksia? Melko harva. Harmi, sillä peli voisi olla omiaan pitemmäksi aikaa koko perheelle - muksut kun korpeentuvat johonkin ongelmaan niin vanhemmat lyövät kahdestaan päätä yhteen yötämyöten.

Täytyyki hankkia tämä.

Nyt kun tulis vielä joku hyvä miekanheiluttelumättö.

Philosopher sanoi:
Täytyyki hankkia tämä.

Nyt kun tulis vielä joku hyvä miekanheiluttelumättö.

Soul Calibur Legends? En kyllä oo varma onko se edes mikään miekanheiluttelumättö, kunhan muistelisin hype videosta.

Soul Calibur Legends on tyrmätty kyllä niin monella taholla niin perinpohjaisesti etten itse siihen koske tikullakaan - jollekin Soul Calibur -fanille pelillä saattaa olla jotain sisältöä tosin.

Pari viikkoa sitten tuli tämä käännöskukkanen (Treasure Island Z, köh...) varattua Puolenkuun peleistä. Näyttää mun mielestä todella upealta. Olen ollut cel-shadingin suuri ystävä Wind Wakerista saakka. Ainakin WW:n tyyli on onnistuneen animaatioleffamaista ja graffa ei vaikuta vieläkään päivääkään vanhentuneelta.

Pelimekaniikkaa ja puzzlejahan on arvosteluissa kehuttu niin rutkasti että toivoisi tämän löytävän mahdollisimman monen pelihyllyyn ihan jo jatko-osien ja muidenkin originellien pelien toivossa. Kyllä sitä maailmasta aivan tarpeeksi monta jatko-osan jatko-osaa ja FPS-shooteria löytyy nykyäänkin.

Vasta nyt kiinnitin huomioni tähän peliin ja jotenkin tuli videosta heti aluksi Wind Waker mieleen, johtunee grafiikka mallista. Hyvältä vaikuttaa, todennäköisesti menee ostoslistalle. Ainoa mikä ei iske pelissä ovat sen japanilaiset ylisöpöt äänet, mutta se on todennäköisesti vain pieni kauneusvirhe tässä muuten niin hyvältä vaikuttavassa pelissä.

Onpas tämänkin pelin hyvät arvostelut yllättänyt. Alunperin kun kyseisen pelin trailerin näin, en nähnyt mitään erikoista eikä miltään ihmeelliseltä peliltä vaikuttanut. Mutta nyt kun mm. Metacritic näyttää 87/100 29 arvostelun jälkeen, olen todella vakuuttunut. Aivan varmasti tulen hankkimaan pelin niin nopeasti kun vaan voin. Grafiikkakin näyttää mieluiselta ja hahmot hauskoilta.

Onkos tämä nyt oikeasti saapumassa Eurooppaankin jo 7.12? Kun muistelisin, että tämä oli jossain vaiheessa myöhästymässä ensi vuoden puolelle täällä päin muailmaa. Hyvä vaan tietysti, jos julkaisua ei ole viivytetty.

Julkaisu siirrettiin reilulla kuukaudella. Uusi Euroopan julkaisupäivä 18.1.2008.

Miksiköhän tuo Tilt.tv-mainosjulkaisulistajuttu näyttää edelleen 7.12?

Villi arvaus: koska sitä ei ole siihen listaan vielä muutettu. Pelikauppojen ilmoittamat julkaisupäivät ovat mitä ovat.

Josp sanoi:
Julkaisu siirrettiin reilulla kuukaudella. Uusi Euroopan julkaisupäivä 18.1.2008.

Tästä kun vielä tiennyt niin kävin Gamestopissa kyselemässä. Sanoivat jotta 30.1. Kyllähän se vähän harmittaa.

Jahuu, päivä sen kun lähestyy kunnes tämä näpeissäni on. Ennakkotilattu siis ja odotukset korkealla!

Piti jonkun aikaa arpoa hankkiiko tämän vai Agatha Christie:n ensin, ja päädyin sitten tähän. Agatha Christie tulee kyllä varmasti hankittua myös vähän myöhemmin.

EDIT. Nintendo.fi sivusto sanoo siis julkaisuajankohdaksi 18.1 ja sitä samaa sanoo myös esim. discshop.fi. Toivottavasti nyt tulee kans 18 päivä. Myös Tiltin kauppa sanelee samaa... Jospa se tulis ennen kuun loppua kuitenkin

Jokohan tämä peli olisi lipsahtanut jonkun kaupan hyllylle?

Ei ole vielä hyllyissä näkynyt mutta tuli juuri PKP:stä viesti että peli on postitettu. Pitäisi siis perjantaina päästä kokeilemaan.

Tilattu on, kerkeäispä jotenki maagisesti Playsta viikonlopuksi tänne :eek:

Ylös Bottom