Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Ippenator
reacted to
JLunen's post
in the thread
PS5:n tulevat pelit (huhut, uutiset)
with
Like
.
@MarcheM vastasi käyttäjälle, jonka sinä olet ilmeisesti blokannut ja koska viestissä ei ollut lainausta, niin sinä et tietysti voinut...
14.02.2026
Remeded
reacted to
TT-2k's post
in the thread
PlayStation Store
with
Sad
.
Kyllä. Suomalaisella PSN-tunnuksella voi ostaa vain Suomen Storesta.
14.02.2026
Pajavasara
reacted to
payjay83's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Like
.
Minä teen vasta sitten kun oon ainoa voittaja. Oikeasti isompi syy on että en jaksa nyt miettiä kysymyksiä.
14.02.2026
payjay83
vastasi viestiketjuun
Viikon tietoviisas
.
Minä teen vasta sitten kun oon ainoa voittaja. Oikeasti isompi syy on että en jaksa nyt miettiä kysymyksiä.
14.02.2026
Pajavasara
vastasi viestiketjuun
Viikon tietoviisas
.
Jep, aina pitäis kuunnella sitä intuitiota. Usein se on se mikä ensimmäisenä tulee mieleen :D Haluatko @payjay83 tehdä seuraavan?
14.02.2026
Strooper12
reacted to
Pajavasara's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Like
.
Laitetaan vastaukset ja tulokset näytille niin pääsee seuraava tulittamaan kysymyspatteristonsa. 1. Kuka suomalainen näyttelijä/laulaja...
13.02.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
.
Ei niitä verovapaita työsuhdepyöriä saanut kuin yhden. :) Tottakai. Ja silti se pännii.
13.02.2026
S
shamaniac
reacted to
kriswel's post
in the thread
Laatusarjat televisiossa ja muualla
with
Like
.
Piti ihan kirjautua tänne pitkästä aikaa kysyäkseni yhtä asiaa joka on häirinnyt mua jo kaks päivää. Mä katoin uudelleen tuon...
13.02.2026
S
shamaniac
reacted to
kopolanpoika's post
in the thread
Laatusarjat televisiossa ja muualla
with
Like
.
Kyllä hellitään, Fallout loppu just One piece kolkuttelee oven takana ja siihen kaupan päälle ehkä se vuoden kiinnostavin uutuus...
13.02.2026
S
shamaniac
reacted to
Lebe80's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Kai siinä on oikeasti ideana, että esim. tuotantokäytössä saa nopeasti protoiltua ja tehtyä kuvakäsikirjoituksia ilman, että pitää...
13.02.2026
S
shamaniac
reacted to
Deauxnim's post
in the thread
Resident Evil Requiem
with
Like
.
Pientä hypeä päässyt kehittymään kun julkaisu niin lähellä, ja tietysti myös kun capcom on pitänyt laadun huikaisevan korkealla...
13.02.2026
S
shamaniac
reacted to
Ippenator's post
in the thread
Resident Evil Requiem
with
Like
.
Tykkäänhän toki. En kuitenkaan hypety peleistä (tai mistään muustakaan) enää oikein ollenkaan. On ikää jo niin paljon (tämän vuoden...
13.02.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
.
Oliko tämä nyt alunperin se enemmän tai vähemmän huono peli? Täytyy sanoa että ykkösen ja kakkosen jälkeen ei kauheasti innosta. Olivat...
13.02.2026
S
shamaniac
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
with
Like
.
Uusi 2D Castlevania näyttää loistavalta. Meni ihan ohi. Kain ei saanut remastereita mutta saa uuden pelin ensikuussa. Uusi Star...
13.02.2026
J.Sunderland
reacted to
DarkAges's post
in the thread
Grounded
with
Like
.
En olis uskonut et sanon näin, tää on PARAS PELI KOSKAAN. +200h jo pelattuna, ja pakko pelata lisää. Tein lammelle veden päälle aika...
13.02.2026
Foorumi
Uudet
Bottom