Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Metro 2039.
    Täällä hyvin samankaltainen tilanne. Metro 2033 ja Last Light ovat tunnelmallisimpia ensimmäisen persoonan ammuskelu/kauhupelejä kautta...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to feogla's post in the thread Metro 2039 with Like Like.
    Oho! Nyt vaikuttaa siltä, että mun pelimakuun tää ja ens vuos on ehdottomasti parhaat pelivuodet aikakausiin! Nää Metrot on aivan...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to feogla's post in the thread Metro 2039 with Love Love.
    Oho! Nyt vaikuttaa siltä, että mun pelimakuun tää ja ens vuos on ehdottomasti parhaat pelivuodet aikakausiin! Nää Metrot on aivan...
  • T
    Thablad vastasi viestiketjuun Forza Horizon 6.
    Pahoittelut, muokkasin viestiäni ymmärrettävään muotoon.
  • B
    Botcher reacted to Jaakkimo's post in the thread 007 First Light with Like Like.
    Tunnaria linjoilla. https://www.konsolifin.net/uutinen/lana-del-reyn-esittama-bond-tunnari-first-light-julkaistiin
  • Jaakkimo
    Jaakkimo vastasi viestiketjuun 007 First Light.
    Tunnaria linjoilla. https://www.konsolifin.net/uutinen/lana-del-reyn-esittama-bond-tunnari-first-light-julkaistiin
  • IlpoNuokko
    IlpoNuokko vastasi viestiketjuun NHL-jääkiekko.
    Runkosarja alkaa olla paketissa. Kirjoitushetkellä yksi matsi päätöskierroksesta on vielä kesken. On perkaamisen aika. Pitänee käydä...
  • Jaakkimo
    007 First Light sisältää oman tunnusbiisinsä, kuten Bond-tyyliin tapana on. 007 First Lightin teemakappaleen esittää Lana Del Rey...
  • Jar
    Jar vastasi viestiketjuun Battlefield 6.
    Aseet ja kenties tulevat ajoneuvot on avattavissa aluksi vain kausipassin kautta. Nähtävästi jotain saattaa tulla avattavaksi haasteiden...
  • rap
    rap reacted to Thablad's post in the thread Forza Horizon 6 with Like Like.
    Juu, moninpeli ei kiinnosta itseäni tasan pätkääkään Horizonissa.
  • Ippenator
    Ippenator reacted to feogla's post in the thread Metro 2039 with Like Like.
  • Remeded
    Remeded reacted to feogla's post in the thread Metro 2039 with Like Like.
  • F
    feogla vastasi viestiketjuun Metro 2039.
  • HideoMiyamoto
    Arvostelut lähes viikkoa ennen julkaisua. Ehtii ainakin paneutua pelin ominaisuuksiin...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to Remeded's post in the thread Metro 2039 with Like Like.
    Uus Metro! Kyllä kiitos, tähän asti jokainen Metro pelattu ja jokaisesta tykännyt.
Ylös Bottom