Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• P
    Peelo reacted to Dragonfly's post in the thread Halo: Campaign Evolved with Like Like.
    Tästähän on muuten tulossa aika nätti Collector's Edition. Kyllä tuo patsas kelpaisi pelihyllyyn: Keräilypainoksen sisältö...
  • Ippenator
    Huhhuijaa! Sitä on sitten kohtapuolin Switch 2:nkin kanssa se sama pelien poistelu ja latailurumba päällä, mikä itselläni tuli jo eteen...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Ac3way's post in the thread Marvel's Spider-Man 2 with Like Like.
    Itse aloitin kuukausi sitten pelaamaan Spiderman 2:sta. Ekan illan kolmen tunnin sessio oli ihan jees, näyttävää menoa, taistelussa...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Koalitio's post in the thread Marvel's Spider-Man 2 with Like Like.
    Itsekin pelasin tämän jokunen aika sitten, kun PS Plus Extraan lisättiin. Vuoden 2004 Spiderman 2 sekä sitä seuranneet Ultimate...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Halo: Campaign Evolved.
    Aika teennäinen ja huonosti toteutetulta kuulostava juttu. Tuollaiset eivät kiinnosta itseäni yhtään, että jotain pelissä löytämällä...
  • Ippenator
    Olit toki kuitenkin väärässä, koska sillä konseptilla eivät enää jatkaneet läheskään kaikilta osin, kuin millä tekivät Valhallan...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    "Millään ole mitään väliä, kaikki on turhaa" sanoo yksi suomalainen youtube'julkkis'kokki. Tuossa on pieni viisauden siemen. Toisaalta...
  • batistuta
    batistuta reacted to Mossy's post in the thread Path of Exile 2 with Like Like.
    Tullut aika intensiivisesti pelailtua nyt tätä uusinta päivitystä. Pelasin silloin early accessin alussa ja 0.2 päivityksessä, jossa...
  • Baron
    Baron reacted to shamaniac's post in the thread 007 First Light with Like Like.
    Tuo oli hauskimpia asioita koko pelissä ja itse aina pyrin aloittamaan taistelut jossain kuilun reunalla. Toinen hupijuttu oli hyppiä...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to karpaasi's post in the thread God of War Laufey with Like Like.
    Itseä ei haittaa kuin ärsyttävä apuri. Muuten näyttää hyvin samanlaiselta kuin aiemmat ja vaikka ekasta tykkäsinkin ni ragnarokki ei...
  • Ippenator
    Oliko hieman turha ja ikävän sävyinen kommentti? Raportoin modeille, joten toivottavasti puuttuvat edes jotenkin tuohon.
  • Ac3way
    Ac3way vastasi viestiketjuun Marvel's Spider-Man 2.
    Itse aloitin kuukausi sitten pelaamaan Spiderman 2:sta. Ekan illan kolmen tunnin sessio oli ihan jees, näyttävää menoa, taistelussa...
  • koomikko
    koomikko reacted to kissanpoika's post in the thread God of War Laufey with Like Like.
    Nimi: God of War Laufey Kehittäjä: Santa Monica Studio Julkaisija: Sony Alustat: PS5 Lajityyppi: Mom Of War, toimintaseikkailu Julkaisu...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to DarkAges's post in the thread God of War Laufey with Like Like.
    Mestariteos sieltä tulee. Oon nimittäin ennustaja ja mulla on kristallipallo.
  • BaDari
    BaDari reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Halo: Campaign Evolved with Like Like.
    Kaikki kuvassa olevat alkuperäiset jutut on poistettu remakesta ja ne saa pääkallojen avulla takaisin.
Ylös Bottom