Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Ippenator
vastasi viestiketjuun
Hell Is Us
.
Itse en tälle lämmennyt, vaikka peli tulikin lopulta kohtuuhintaisena ostettuakin. Kesken jäi, kun en pitänyt mm. siitä healthin...
14.08.2026
Z
Zak
reacted to
IlpoNuokko's post
in the thread
Nostalgianostoja komeron ja mielen syövereistä
with
Like
.
Itselleni tärkeitä edelleen taloudesta löytyviä lapsuus/nuoruusajan aarteita ovat varsinkin sarjakuvalehdet ja jääkiekkokortit. Tässä...
14.08.2026
Z
Zak
reacted to
Jirza's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Tässä olen pari vuotta opiskellut ja nyt on meneillään kurssi, jonka yksi aiheista on vuorovaikutus taidot. Hyvään vuorovaikutukseen...
14.08.2026
Strooper12
reacted to
Raipe1's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Love
.
Noni! Kohtapuoliin alkavan syksyn kunniaksi tunnistellaan sieniä! (tosin ainakin täälläpäin Suomea on tuntunut siltä, että se kesä ei...
14.08.2026
Kirai
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
En oo toviin peliä käynnistelly, mut oon törmänny kommentteihin et päivitysten jälkeen suorituskyky ois vähän ottanu taka-askeleita. Eli...
14.08.2026
Kirai
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Fire Emblem: Fortune's Weave
with
Like
.
Myös Eurogamer lähtee hehkutukseen mukaan. Peli on valtava ja eri reittien välillä on uskomaton määrä erilaista dialogia ja tapahtumaa...
14.08.2026
T
Thablad
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Niin no sitä kannattaa oikeasti miettiä, että miksi juuri sinä saat monesti sen leiman. Tuskin se ihan tuulesta temmattuakaan on? Kyllä...
14.08.2026
Murdoc
vastasi viestiketjuun
.
Niin no sitä kannattaa oikeasti miettiä, että miksi juuri sinä saat monesti sen leiman. Tuskin se ihan tuulesta temmattuakaan on? Kyllä...
14.08.2026
S
shamaniac
reacted to
Deadnight Warrior's post
in the thread
Omia kuvakaappauksia & videoita peleistä
with
Like
.
Microsoft Flight Simulator 2024 (PS5 Pro) Siisti, kun 12.8. auringonpimennys näkyi myös pelissä. Mutta tämähän onkin simulaattori...
14.08.2026
S
shamaniac
reacted to
Remeded's post
in the thread
Saros – Juu se Returnalin henkinen perillinen
with
Like
.
Mä jo ihmettelin et miten tää peli on nyt niin helvetin vaikeeta, nii olin laittanut sielt kaikkia hulluja modeja päälle missä elite...
14.08.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Marvel's Wolverine
.
Ehkä tässä tosiaan ongelma on lähinnä näyttelijän tunnettuus kuin se että sama näyttelijä on sekä äänen että naaman takana. Itsellä ei...
14.08.2026
Dragonfly
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Hell Is Us
with
Like
.
Kannattaa ehdottamasti laittaa Hell is Us testiin jos se ei mitään ylimääräistä maksa. Ja kehtaisin suositella kyllä ihan ostamaankin...
14.08.2026
Murdoc
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Mitä nyt lukenut juttuja ja katsellut videoita niin suorituskyky on parempi mutta siellä on edelleen niitä prosessorille raskaita...
14.08.2026
Murdoc
reacted to
Huttu's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Prota en omista mutta peliä olen pelannut hyvinkin paljon, tavallisella PS5:lla en muista törmänneeni oikein mihinkään ongelmaan joten...
14.08.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Fire Emblem: Fortune's Weave
.
Myös Eurogamer lähtee hehkutukseen mukaan. Peli on valtava ja eri reittien välillä on uskomaton määrä erilaista dialogia ja tapahtumaa...
14.08.2026
Foorumi
Uudet
Bottom