Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
BaDari
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Control - Yliluonnollisia voimia ja agenttitarina
with
Like
.
Tulipa aloitettua uusintakierros tässä kun jatko-osa kolkittelee ovella. Ei kyllä ole pisaraakaan menettänyt laatua vaikka tässä on...
11.09.2026
BaDari
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Ihan yleisesti voisi todeta että viesteistä kannattaisi pyrkiä jättämään ne pienetkin näpäytykset, saati henkilökohtaisuudet pois. Nyt...
11.09.2026
BaDari
reacted to
Pelaaja44's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Täällä saadaa vääntöä vaikka hirvi kärpäsistä tuo oli sitten huumoria.
11.09.2026
BaDari
reacted to
DarkAges's post
in the thread
The Blood of Dawnwalker
with
Like
.
Ei se näin toimi. Jos valitset väärän suunnan, et vain menetä terveyttä. Pelin asetuksista vaan muuttamaan. Laita vaikeustasot myös...
11.09.2026
BaDari
vastasi viestiketjuun
Marvel's Wolverine
.
Joo, sori. Mun moka. Kyllähän sen tuosta tekstistäsi ymmärsi. Joka tapauksessa toivon Wolverinelle menestystä koska haluan Insomniacin...
11.09.2026
BaDari
reacted to
asin's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Itse olen vähän ihmeissäni siitä miten moni lyttää pelin jo nyt. Eihän tuota kukaan ole vielä edes pelannut ja pelin keskiarvo on noin...
11.09.2026
BaDari
reacted to
asin's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Ilmaisin vähän huonosti tuon. Tarkoitin siis nimenomaan helppoutta.
11.09.2026
T
TommiR
reacted to
asin's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Itse olen vähän ihmeissäni siitä miten moni lyttää pelin jo nyt. Eihän tuota kukaan ole vielä edes pelannut ja pelin keskiarvo on noin...
11.09.2026
K
käkikotka
vastasi viestiketjuun
Jääkiekon Liiga
.
Uusi kausi alkanu,eikä mikä tahansa vaan "Superkausi" Takaisin nousseella ex-mahtiseura Jokereilla ollu aika vaisua,3 tappiota joista...
11.09.2026
Koalitio
reacted to
BaDari's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Putkijuoksu ei tosiaan haittaa yhtään. Se on mukavaa vaihtelua. Eikä tässä olla vaikeudesta huolissaan vaan nimenomaan helppoudesta. Kun...
11.09.2026
A
asin
reacted to
BaDari's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Putkijuoksu ei tosiaan haittaa yhtään. Se on mukavaa vaihtelua. Eikä tässä olla vaikeudesta huolissaan vaan nimenomaan helppoudesta. Kun...
11.09.2026
A
asin
vastasi viestiketjuun
Marvel's Wolverine
.
Ilmaisin vähän huonosti tuon. Tarkoitin siis nimenomaan helppoutta.
11.09.2026
MarcheM
vastasi viestiketjuun
Pelien hinnoista
.
Mielestäni täälläkin jo jossain ketjussa mainittiin että yleisesti levyasemien valmistusta ollaan ajamassa alas eli levypelit tulee sitä...
11.09.2026
DarkAges
vastasi viestiketjuun
The Blood of Dawnwalker
.
Ei se näin toimi. Jos valitset väärän suunnan, et vain menetä terveyttä. Pelin asetuksista vaan muuttamaan. Laita vaikeustasot myös...
11.09.2026
Jirza
vastasi viestiketjuun
Kysy mitä vain -ketju
.
Oikeuden päätökset ovat julkista tietoa, joten lain puolesta ei ole mitään estettä kertoa. (Ja oikeudesssahan tämä on ollut, koska...
11.09.2026
Foorumi
Uudet
Bottom