Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Jälleen iski keräilykärpäsen purema ja ennakkotilaukseen lähti Zavvista
Star Wars The Force Unleashed 2: Collectors Edition PS3:lle.
Todella komea paketti kyseessä ( ainakin mun mielestä ) Ja hintaa tuli se 50,94£ = 62€

Tämmöinen setti kyseessä:

580-swtfu2ps3celg.jpg
* Premium Collectible Steelbook
* Exclusive In-Game Content
o Three exclusive challenge mode levels
o Exclusive character skins
o Exclusive Lightsaber crystal
* Exclusive Mimobot USB Designer Drive Preloaded with Bonus Content
o Starkiller 2GB Flash Drive designed by Mimobot
o Digital art book, featuring insights into the art of The Force Unleashed II
Pitänee vaan toivoa ettei jää tullimiesten haaviin..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Keräilykärpänen iski täälläkin ja tuli menneellä viikolla haettua Batman: AA keräilyversio VPD:stä. Käytetyn hinta oli 29€. Kolme niitä olisi ollut ja sain mielestäni varsin hyväkuntoisen version. Ja ei muutakuin heittelemään batarangia pihalle :D
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Terve,

Mulla on pieni pulma. Synttärit tulossa, ja lahjaksi saisin päättää siinä 600€ kieppeillä olevan lahjan. Oon ajatellut projektoria + konsolia. Tiukkaa tekee saako ihan tuolla hinnalla mitään kunnollista. Mutta vaihtoehtoina olisi: xbox 360 elite/slim, ps3, tai kaveri kasais peli tietokoneen 350 €:lla. Projektori olisi acerin x110 3d (~350€). Tuskin mikään loistava, mutta kai sillä ihan pelaa? Omiakin rahoja voisin siihen vähän laittaa mutta mielummin mahdollisimman vähän. Ja onko muuten mitään järkeä ostaa xbox slimiä eikä eliteä, jos ei käytä nettiä ollenkaan? Kun eihän niissä paljoa eroa ole kuin muistin määrä, ääni ja wlani?

Eli kysymys kuuluukin, mikä noista konsoleista kannattaa hankkia? Ja mistä paikasta sen saisi halvimmalla?

Kiitos vastauksista.
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Eli kysymys kuuluukin, mikä noista konsoleista kannattaa hankkia? Ja mistä paikasta sen saisi halvimmalla?

350 eurolla ei saa kasattua likimainkaan Xboxin tai PS3:n tasoista pelikonetta, joten kannattaa ehkäpä unohtaa tuo nyt aluksi.

Budjettiprojektori on pelikäyttöön heikko valinta valovoimakkuuden ja vasteiden takia, mutta jos sellainen on saatava, ei Acerin malli ole huono. Ei kuitenkaan kannata odottaa mitään ihmeellisyyksiä, ja tilan on parempi olla pelatessa pilkkopimeä.

Paras diili Xbox 360 Premiumille kotimaasta taitaa olla täältä, ja Arcade-mallille täältä. PS3:n 120-gigaisen mallin saa yleisesti ottaen kaikkialta noin kolmeen sataan euroon.

(Itse suosittelen tietysti 250-gigaista Xboxia)
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Budjettiprojektori on pelikäyttöön heikko valinta valovoimakkuuden ja vasteiden takia, mutta jos sellainen on saatava, ei Acerin malli ole huono. Ei kuitenkaan kannata odottaa mitään ihmeellisyyksiä, ja tilan on parempi olla pelatessa pilkkopimeä.

Minkäs verran pitäisi vähintään maksaa hyvästä pelitarkotukseen olevasta projektorista?
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Minkäs verran pitäisi..

Pitää myös muistaa, että tarvitset ehkä kankaan myös ja sitten pimennysverhot. Ja projektorin seuraksi olisi hyvä olla äänentoistolaitteet myös kunnossa.
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Minkäs verran pitäisi vähintään maksaa hyvästä pelitarkotukseen olevasta projektorista?
Kaksinkertaisesti. Liikkuva värikylläinen kuva tarvitsee melko kalliin pömpelin tyydyttääkseen, varsinkin jos tämän kautta pelataan.

Nämä halvemmat ovat lähinnä diaesityksien ynnä muiden katselemiseen varten, mutta ei pelaaminenkaan nyt ihan täysin mahdotonta ole.

Pitää myös muistaa, että tarvitset ehkä kankaan myös ja sitten pimennysverhot. Ja projektorin seuraksi olisi hyvä olla äänentoistolaitteet myös kunnossa.
Niin. Itse oikeastaan käyttäisin rahat 20-30-tuumaiseen näyttöön ja 2.1-kaiuttimiin.
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Kaksinkertaisesti. Liikkuva värikylläinen kuva tarvitsee melko kalliin pömpelin tyydyttääkseen, varsinkin jos tämän kautta pelataan.

Nämä halvemmat ovat lähinnä diaesityksien ynnä muiden katselemiseen varten, mutta ei pelaaminenkaan nyt ihan täysin mahdotonta ole.

Olisiko parempi vaihtoehto ~600 € projektori + xbox elite (199 €)? Pitäs kyllä pistää jo vähän omiakin rahoja mutta, kaippa sen projektorin tarvii vähän parempi olla. Suosituksia hyvistä peli projektoreista jotka ois tota hintaluokkaa?


Niin. Itse oikeastaan käyttäisin rahat 20-30-tuumaiseen näyttöön ja 2.1-kaiuttimiin.

Ja on jo logitechin 5.1 kaijuttimet, niitä en tarvitse lisäksi :)

E: Nyt oon kyllä tullut vähän toisiin aatoksiin ton projektorin hankinnan kanssa, kun niissä noi lamput on niin törkeen kalliita, ja ne pitää vaihtaa kohtalaisen usein
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Nyt oon kyllä tullut vähän toisiin aatoksiin ton projektorin hankinnan kanssa, kun niissä noi lamput on niin törkeen kalliita, ja ne pitää vaihtaa kohtalaisen usein

Näin tosiaan. Projektori ei sovi aktiivipelaajalle, varsinkaan nuorelle (?) sellaiselle.

Nyt ollaan sellaisessa hintaluokassa (~600e), että suosittelisin ehdottomasti isompia LCD-taulutelevisioita, sillä nykypäivänä näistä saa halvalla oikeasti hyvää, kuten tämän LG:n 42-tuumaisen. Siihen joko karvalakkimallin Elite tai uudempi S-mallin Arcade kylkeen.

(Suosittelen kuitenkin hakemaan television kivijalkakaupasta ja mielellään jostain muualta kuin Gigantista)
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

... Projektori ei sovi aktiivipelaajalle...Nyt ollaan sellaisessa hintaluokassa (~600e), että suosittelisin ehdottomasti isompia LCD-taulutelevisioita...
Joohanh puhuu asiaa.
Tosin projektori kyllä sopii aktiivipelaajalle, mutta ei ihan sieltä halvimmasta päästä välineistä ole ostaa ja ylläpitää (eikä se input lagikaan osassa niistä pienempiä ole).
Alkuun pääsee hyvin pienemmälläkin kuvalla. Ei ole kauan aikaa kun 15" matkatelkut oli pelinäyttöjen aatelia. :)

Itse pelailen suurimman osan aikaa 32" lcd:llä ja huoneen koon huomioon ottaen ihan hyvin riittänyt. Iso kuva tietenkin on mukava, mutta vain niin kauan kun ei tarvitse niskaa käännellä kokoajan.
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Laitoin äskön tilaukseen lg:n 32" telkkarin gigantista. Näytti olevan ihan hyvällä hinnalla, ja kaveri tilas samallaisen (kaveri datanomi ja tietää vissiin jotain telkkareist :p)
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

(kaveri datanomi ja tietää vissiin jotain telkkareist :p)

En ole tiennykkään et datanomit on noin yleispäteviä :D
Itellä on tämä lg:n 32" makkarissa ja on kyl ollu hyvä. Et jos tän satuit valitsemaan niin suosittelen
Itse ku ton viime lokakuussa ostin oli 80€ halvempi
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Ja oma hankintani jota odottelen. Ja tämä on blogissanikin mainitsemani pelialttarin artefakti.
58542_01.jpg

Kuva kertoo jo enemmän kuin tuhat sanaa. Kohta on Boxi ja plösö kaukosäädettävässä kytkimessä kiinni ja valittavaissa on alakerran 42" tuumainen tai pelihuoneen 26". Muutkin piuhat on vedossa (usb ja optinen). Langattomat ohjaimet on jo testattu ja kantama riittää ilman ongelmia. Siistein juttu tulee olemaan se, että molemmat konsolit ovat tyystin näkymättömissä. Vain telkku ja ohjain. Aiheesta lisää pelinurkkaus ketjussa, jahka valmistuu.

Aivan karmeassa kuumehoure tilassa vastaanotin viimeinkin tämän mystisen objektin. Flunnssan täristäessä käsiä yhdistelin piuhoja, töksäyttelin toss-linkkejä ja vääntelin kytkimiä. Ja... ja... TOIMII!!! Nyt tekisi mieli sanoa, että maistakaas hifistelijät työmiehen hikeä. 20m matka ylitetty niin optisen, usb:n ja HDMI:n johtojen osalta halvimmilla kaupasta löytyvillä johdoilla ja halvimmilla mahdollisilla kytkimillä. Ja kaikki näyttötilat natsaa ilman ongelmia. Kaupoissa (alan sellaisissa) sain aikamoiset naurut kun väittivät ettei moinen onnistu alle 20€ piuhoilla ja satkun kytkimistä kannattaa pysyä erossa. Ja minä raukka menin sanomaan, että nyt ette tiedä mistä puhutte. Minimi suosituksissa liikuttiin semmoisissa 600€ switcheissä ja parinsadan piuhoissa (per kappale). Ja kuinkas kävikään... :D Siis asiantuntijoiden puheita kuunnellessa olisin nyt noin 900€ köyhempi! Helkutti mitä palvelua!

Anyway, oon nyt aika tyytyväinen koska ymmärsin luottaa itse pähkäiltyyn tietoon, sekä myös siksi, että nyt on kaksi huonetta käytössä tilanteesta riippuen. Ja tietenkin ilman konsoleiden roudaamista edestakaisin.

PS.deltacon halppis piuha ei sitten suoraan vie 20m 1080p tilassa(1080i tilaa kylläkin). Eli ihan tuostavaan ei kannata luottaa halvimpaan ilman varasuunnitelmia.;)

Nyt takas potemaan flunssaa. Ottipas kirjoittaminenkin koville...
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Kain,

Olen itse tota Zombrex editionia tässä kans hankkimassa, mutta eurokaupat on myymässä tosta vain versiota jossa tulee toi pelkkä syringe. Kyseessä siis ilmeisesti kevennetty euroversio, meinaan tommosta kattausta mikä linkkaamassasi kuvassa en ole nähnyt.
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Kain,

Olen itse tota Zombrex editionia tässä kans hankkimassa, mutta eurokaupat on myymässä tosta vain versiota jossa tulee toi pelkkä syringe. Kyseessä siis ilmeisesti kevennetty euroversio, meinaan tommosta kattausta mikä linkkaamassasi kuvassa en ole nähnyt.

Tarkemmin katsottuani niinpäs onkin. Täytyykin päivittää aikaisemman viestin kuva. Kiitän huomiosta!
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

^

Onhan tuokin ihan hieno spessuversio, mutta toi jenkkiversio on älyttömän hieno kaikkine lisineen. Ja Kain, tarkoitus ei ollut moittia, vaan tiedustella että olitko saanut jostain tuon version tilattua pal-versiona tosiaan.
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Tilasin Assassin's Creed: Brotherhood Codex Editionin (näyttää kyl niin hienolta :D)

Ja PC-puolelta tuli ostettua
Tropico 3 ja Titan Quest Bundle kumpikin á 6€
Ja kauppa oli Direct2Drive, tarjous voimassa vain keskiviikkoon jos jotakuta kiinnostaa, joten sinne hopshops...
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Tuli taas hirmusta spämmiä CDON.COMista... :D

Käytä koodia alla niin postimaksuksi muuttuu kassalla 0 €.

Koodi: gWNz7nPy

Tarjous on voimassa 13-09-2010 asti ja ainostaan yhden ostoskerran. Huomioi että koodia ei voi yhdistää muihin alennuskoodeihin. Koodi ei koske On Demand-osastolla tehtyjä ostoksia.
Itsellä ei käyttöä, joten siitä voi halukas ottaa jaa säästää muutaman markan.
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Ja tuo koodi on sellainen, että sitä voi käyttää useampikin tyyppi. Meinaan sama koodi tuli minunkin sähköpostiini.
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Törky siivottu ketjusta, törkyilijä laitettu jäähyille ja PC vs. PS3 -keskustelu jatkuu sille kuuluvassa ketjussa. Eli tuolla.

T:Ylläpito
 
Ylös Bottom