Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä
En ymmärrä tätä jatkuvaa valitusta noista ilmaiskuista. Tehkää yhdelle "Custom Slotille" hahmoluokka joka on keskittynyt vaan helikoptereiden pudottamiseen. Kaikissa peleissä missä olen ollut mukana niin olen saanut tiputettua kopterin noin 10 sekunnin sisään siitä kun se tulee. Eikös tämän kumminkin pitäisi olla tiimipeliä eikä silloin kuulu mennä piiloon johkin nurkkaan ja odottaa että kopteri tappaa kaikki sun tiimiläiset. Eikä se ole niin vakavaa jos kerran kuolet siihen kopteriin.
chopper gunner on niin ärsyttävä eli jos yrität mennä piiloon siltä eikä sulla oo sitä perkkiä (nimeä ei nyt heti tullu mieleen, mut se ettei sua näy punasena neliönä) niin oot monesti vapaata riistaa. esim. eilen kun pelasin niin menin aika matalan rakennuksen sisään mutta tyttyryryy sieltähän se kopteri tuli ovelle kolkuttaan ja lopun voittekin jo päätellä.. mutta muuten ihan mukavaa modernia sodankäyntiä. yhteys toimii, itellä ei oo tullu paljon kämppääjiä vastaan ja aina on jotain uutta avattavana. sitä vaan jaksaa tahkota eteenpäin toivoen että joskus sais itekki sen nuken![]()
En ymmärrä tätä jatkuvaa valitusta noista ilmaiskuista. Tehkää yhdelle "Custom Slotille" hahmoluokka joka on keskittynyt vaan helikoptereiden pudottamiseen. Kaikissa peleissä missä olen ollut mukana niin olen saanut tiputettua kopterin noin 10 sekunnin sisään siitä kun se tulee. Eikös tämän kumminkin pitäisi olla tiimipeliä eikä silloin kuulu mennä piiloon johkin nurkkaan ja odottaa että kopteri tappaa kaikki sun tiimiläiset. Eikä se ole niin vakavaa jos kerran kuolet siihen kopteriin.