Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä
Juu, kyllä mä sun pointin hyvin ymmärrän. Pullonkaulamappi aiheuttaa potentiaalista ketutusta sumputuksen muodossa ja jenkitkin voivat tosiaan sumputtaa tuon B:n ja A:n välin, mutta aika usein tankit jäävät onneksi taaemmas, eivätkä etene tarpeeksi tukkiakseen tuon koko väylän. Tässä taas palataan siihen, että peli-ilo riippuu kuitenkin viimekädessä peliseurasta ja matsin tasaisuudesta. Sumputus ei ole kivaa ja Port Valdez Conq tarjoaa siihen mahdollisuuden. Toisaalta itse näen Port Valdez konkassa potentiaalia myös kivoihin ja toiminnantäyteisiin matseihin.
Näin pienellä kokemuskella ei voi vielä varmaksi sanoa, mihin vaakakuppi asettuu. Onko suurin osa peleistä sumputuspashaa ja baserapea vai jotain parempaa.
Viran foorumilla porukoilla on ollut mahtava idea, että vettä avattaisiin lisää ja lisättäisiin kummallekin puolelle pari venettä. Itse olen täysin tämän kannalla, mutta DICE tosiaan rakastaa pullonkauloja.
EDIT. Port Valdez oli pitkään inhokki-Rushi-mappini, koska pullonkaulat (samat kuin konkassa) ja OP Apache olivat aivan törkeä rape-yhdistelmä. Tästä kuitenkin päästiin helo-nerffillä. Konkkamapissa on kieltämättä ainekset samaan, jos vastapuoli saa kalustoylivoiman. Lähtökohtaisestihan molemmille on tarjolla samat välineet, eli ihan sitä pre-nerf Rushin tason rapea ei pitäisi niin helposti syntyä.
EDIT2. Ai niin, oiskohan ollut eilen vai toissa päivänä, niin näin eräässä pelissä erään EnforcerC:n. En nyt kuollaksenikaan muista mikä mappi oli kyseessä (konkka kuitenkin). Näin siis ihan randomina, kuten Joohanh törmäsi tänään minuun.
Juu, kyllä mä sun pointin hyvin ymmärrän. Pullonkaulamappi aiheuttaa potentiaalista ketutusta sumputuksen muodossa ja jenkitkin voivat tosiaan sumputtaa tuon B:n ja A:n välin, mutta aika usein tankit jäävät onneksi taaemmas, eivätkä etene tarpeeksi tukkiakseen tuon koko väylän. Tässä taas palataan siihen, että peli-ilo riippuu kuitenkin viimekädessä peliseurasta ja matsin tasaisuudesta. Sumputus ei ole kivaa ja Port Valdez Conq tarjoaa siihen mahdollisuuden. Toisaalta itse näen Port Valdez konkassa potentiaalia myös kivoihin ja toiminnantäyteisiin matseihin.
Näin pienellä kokemuskella ei voi vielä varmaksi sanoa, mihin vaakakuppi asettuu. Onko suurin osa peleistä sumputuspashaa ja baserapea vai jotain parempaa.
Viran foorumilla porukoilla on ollut mahtava idea, että vettä avattaisiin lisää ja lisättäisiin kummallekin puolelle pari venettä. Itse olen täysin tämän kannalla, mutta DICE tosiaan rakastaa pullonkauloja.
EDIT. Port Valdez oli pitkään inhokki-Rushi-mappini, koska pullonkaulat (samat kuin konkassa) ja OP Apache olivat aivan törkeä rape-yhdistelmä. Tästä kuitenkin päästiin helo-nerffillä. Konkkamapissa on kieltämättä ainekset samaan, jos vastapuoli saa kalustoylivoiman. Lähtökohtaisestihan molemmille on tarjolla samat välineet, eli ihan sitä pre-nerf Rushin tason rapea ei pitäisi niin helposti syntyä.
EDIT2. Ai niin, oiskohan ollut eilen vai toissa päivänä, niin näin eräässä pelissä erään EnforcerC:n. En nyt kuollaksenikaan muista mikä mappi oli kyseessä (konkka kuitenkin). Näin siis ihan randomina, kuten Joohanh törmäsi tänään minuun.
