Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Edit. Olkoon vaikka beta, mutta jo reilu pari tuntia oon yrittänyt päästä serverille, niin onhan tää aika naurettavaa.
Niin, kyse on todella beta-testiversiosta. Näitä ei pitäisi pistää yleiseen jakoon juuri yllänähdyn esimerkin takia. Ihmiset eivät osaa erottaa enään pr-mielessä tehtyä demoa aidosta testiversiosta, jossa vasta haetaan toimivia ratkaisuja.
Erityisen oudoksi tästä tekee sen että beta-versiosta ei saa selkeästikään puhua pahaa, koska kaikki pitää niellä kunhan siinä lukee "Beta-versio" päällä. Kyllä yleiseen jakoon annetun Betan tarkoituksena on houkutella ostopäätöksen kanssa empiviä pelaajia kokeilemaan kyseistä peliä.
Mites muuten classik servuilla voi puhua? onko siellä open mikki vai pitääkö painaa nappulaa. Pelasin kaverin kanssa mutta kumpikaan ei pystyny puhumaan muuten kuin vierekkäin ryssimällä.
Se on kai melki ihan sama mistä sen tilaa...tod.näk toiset saa heti ja toisille seuraavana päivänä vaikka samasta paikasta tilaa. Että vaikee se on ennustaa kuinka hyvin se posti sen sattuu tuomaan.Ja muuten onko jollain tietoa kun tilasin VPD:ltä ahvenanmaan kautta ni onko peli odotettavissa 20. pv vai meneekö se vähä pitemmälle? Jos jollain on kokemusta ja tietämystä enemmän ku meikäläisellä ni vois vähä vihjasta asiasta että muistaa olla himassa ja piilottaa pelin veikalta![]()
Odottavan aika on pitkä ja viikko vieläkin pidempi.
-Tykki-
Itseäni mietityttää esim. tämä viimeinen iso patchi: jos 1.02 tuli viime perjantaina/lauantaina ja viikon päästä on levyt kaupassa, niin epäilen että levyn sisäänlyönnin ja asennuksen jälkeen on heti taas odottamassa 1,5 gigan lataus tukkoisilla servereillä...
itse olen Socomin ennakkotilannut ja toivottavasti saan myös ennakkokoodin.
Tarkoitat varmaan sitä yhtä MP karttaa (Abandoned) ja haulikkoa?