Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
Tässä olet ehdottomasti oikeassa. Toisaalta sorrut kuvailemaasi toimintaan myös itse.
Ja tottakai voi tehdä johtopäätöksiä, mutta toivoisin, että viestini luettaisiin ensin ajatuksella läpi ja yritettäisiin ymmärtää se viestin koko kuva. Siinä kyseisessä viestissä olin vielä kirjoittanut erillisen kappaleen, jossa pyrin vääntämään rautalangasta, mikä se ajatus siinä viestissä oli. Se, että ne viestit luetaan asenteella "tää kirjoittaja on ennen sanonut näin ja noin, joten kyllä se nytkin vaan härnää", aiheuttaa juuri näitä turhia vääntöjä, kun ei katsota sitä kokonaisuutta, vaan tarrataan johonkin yhteen lauseeseen(tässäkin se ymmärrettiin väärin).
Tässä olet ehdottomasti oikeassa. Toisaalta sorrut kuvailemaasi toimintaan myös itse.
Aa, ja nyt kun luin tuon koirankakka-viestisi uudelleen, niin jotenkin tämä käytöksesi alkaa valottua hieman. En yleensä tee toisista henkilöistä foorumikirjoittelun perusteella psykologista profiilia, mutta noista kirjoituksistasi ja suhtautumisestasi muihin kirjoittelijoihin(etenkin niihin, jotka rohkenevat olla eri mieltä kanssasi) paistaa läpi se, että pidät itseäsi jotenkin korkea-arvoisempana kirjoittajana kuin muita(tämän sivun ensimmäisessä viestissä joku muukin on muuten ottanut asian esille.