Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

TT-2k oli nähdäkseni ylläpidosta ainoa, joka eri mieltä asiasta oli, ja tällekin annettiin vapaat kädet rangaistusten muuttamiseen, jos näin olisi tohtinut.

Kaikki eivät ole asiasta mielipidettään julkisesti toitottaneet, vaan asiaa on myös kaikessa hiljaisuudessa setvitty tuolla ylläpidon puolella, kuten aina. Tästä asiasta ei kuitenkaan varmaan sen enempää tarvitse keskustella.

Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Täten vaadin, että minulle varoituksen Black Ops -ketjusta antanut moderaattori tulee kanssani keskustelemaan asiasta kakun ja kahvin äärellä mitä pikimmiten tänne Saloon.
Älä viitsi nyt olla hölmö. Tuo oli poikkeuksellinen tapaus, ja siksi käytössä oli poikkeukselliset metodit - ja niistäkin päätin vain minä itse.

Koska kyseessä oli tuollainen isompi porukka, katsoin parhaaksi luoda tavallisuudesta poikkeavan neuvotteluyhteyden, koska esim. sähköposti olisi siihen tarkoitukseen liian hidas. Reaaliaikaisessa ryhmäkeskustelussa kaikki pääsevät sanomaan sanottavansa kaikkien nähden ja reagointiaika on käytännössä välitön.

Yksittäisen käyttäjän saamista huomautuksista, varoituksista ja muista ylläpidon toimenpiteistä on käyty keskustelua joko yksityisviestein tai sähköpostilla (ylläpidon osoitteessa toimitus <piu pau> konsolifin.net). Se on ihan arkipäivää. Ei tässä siis todellakaan mihinkään face-to-face-päiväkahvitteluihin tarvitse ryhtyä - niin mukavaa kuin se ehkä olisikin.

Älä viitsi nyt olla hölmö. Tuo oli poikkeuksellinen tapaus, ja siksi käytössä oli poikkeukselliset metodit - ja niistäkin päätin vain minä itse.

Niin, mutta kun tuolla lounaalla esittelisin kuvien kera, miten väitteeni "Call of Duty on sontaa" on vain yksinkertaiseen eksistentialismiin sortuvien moraalirealistien tuottaman käsitteellisen harhan kritiikki, ja oikeasti tarkoitinkin, ettei ihmisen pitäisi hyväksyä yhteiskunnan tälle määrittelemiä arvoja, vaan keksiä omia. Eikö tämä ollut jo aivan päivänselvää?

Täten minulle ei olisi suinkaan pitänyt antaa kommentistani punaista korttia, vaan kannustuksen jatkamaan oman subjektiivisen realiteettini ja sen sisäisien normien luomista.

Koska kyseessä oli tuollainen isompi porukka, katsoin parhaaksi luoda tavallisuudesta poikkeavan neuvotteluyhteyden, koska esim. sähköposti olisi siihen tarkoitukseen liian hidas. Reaaliaikaisessa ryhmäkeskustelussa kaikki pääsevät sanomaan sanottavansa kaikkien nähden ja reagointiaika on käytännössä välitön.

Ymmärrän kyllä täysin, mistä on kyse, ja oikeasti arvostan todella paljon sinua siitä, että teet vielä ulkopuolistakin humaanista työtä foorumin pystyssäpidon ohella. Mitä minä tarkoitin on kuitenkin se, ettei tällaisella toimella -miten ihailtava se onkin- saavutettu tieto ole tämänkaltaisessa tapauksessa juridisesti legitiimiä, sillä silloinhan kaikki voisivat vääntää käytöksensä vaikka miksi, kuten minä tuossa ylempänä. Kyse on kuitenkin siitä, mitä ollaan sanottu ja tehty nimenomaan tällä foorumilla ja ensi tilassa.

Nimimerkki simma on kuitenkin siitä oikeassa, että munkin pitää rauhoittua, joten jos ei tule mitään suoraan ohjattuja vastailuja tai lisää black bloc-settiä kohdistettuna minuun, jätän aiheen tähän.

No niin, nyt tämän aiheen voi laittaa pakettiin.

Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

... ja tämä viesti ollaan luettu eri muodoissa nyt jo kymmeniä kertoja. Puhuttaisko jostain tuoreesta?

Teetkö sä oikeasti mitään muuta kun v-ttuilet ihmisille? :/

Ihan vierestä lukijanakin oot alkanut kuulostaa TODELLA rasittavalta.
Oliko tuo kommenttikin nyt sitten ihan tarpeellinen ja pakollinen?

Sillä vaan sanon että voisit vähän tarkastaa kyllä useiden omienkin postien tärkeyttä..
Ehkä jotkut postit ei lisää keskusteluun paljoa ja on jo käyty läpi, mutta eipä nuo sun kommentitkaan mitään lisää.. ellei sit huonoa fiilistä.

Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

Ei kuitenkaan pahalla - sitä vaan itselläkin sellainen luonne että jonkun tarpeeton vinoilu on kun magneetti omalle kritiikille. :o

Sen verran itseäni puolustan, että vaikka toki monellakin tavalla ärsyttävä, kommentissa ei ollut vinoilua pätkän vertaa. Sen sijaan kommentti oli täysin identtinen omasi kanssa, jossa kerroit kyllästyneesi minun suunsoittooni. Tässä tapauksessa itse olen kyllästynyt täysin samanlaisiin pohdintoihin Kinectistä jo tusinannetta kertaa.

Konsoleiden liikkeentunnistusketjusta siirretty tänne pari postia. Yksi hukkui bittiavaruuteen, mutta kopio säilyi onneksi lainauksen mukana. Pari vinkkiä molemmille siirrettyjen postausten viestittäjille:

Joohanh: Vaikka et itse haluaisikaan jutella samasta aiheesta, anna muille siihen mahdollisuus. Vastaavasti jos kerran itse haluat uusia näkökulmia esille, tee sinä se muutos, äläkä pyydä muita tekemään asiaa puolestasi. Jokaisella jäsenellä on oikeus keskustella aiheesta niin pitkään kun siitä asiallista juttua irtoaa. Jos meno ei miellytä, etkä halua aiheeseen kunnolla osallistua, älä osallistu siihen silloin ollenkaan.

Sarkasmi: Henkilökohtainen palautteesi Joohanhille ei kuulu liikkeentunnistusaiheeseen. Privaa jatkossa sama kohdehenkilölle tai tänne henkilökohtaisiin avautumisiin tai jos isommin vaivaa niin ylläpidolle. Kaikki kanavat ookoo, kunhan alkuperäinen otsikko jatkaa raiteillaan.

Siirsin tänne avannon "pyynnöstä" Halo Reach-ketjusta:
saimaannorppa sanoi:
Perustelehan paremmin.

Avaruustaistelut ovat
<..............>
Minä en ainakaan ymmärrä ollenkaan, jos joku ei noista pidä. Toisaalta jotkuthan ovat väheksyneet Reachin grafiikkaakin, jonka nyt ainakin kuvittelisi olevan jo väittelyn ulkopuolella.
Ei pahalla mutta Cobretilla on oma mielipiteensä ja sinulla on oma mielipiteesi, niin kuin kaikilla muillakin. Get over it.

Tähän avanto vastasi
Jos olet kiinnostunut hankkimaan XO:n ja Halo: Reachin, niin ihmeessä kerro omia näkemyksiäsi pelistä ja todista muut vääriksi. Sitä ennen, nämä henkilökohtaiset avautumiset niille tarkoitetussa ketjussa, kiitos.
Koetin ilmaista että kaikilla on mielipiteensä, ei ole oikeaa tai väärää sellaista (ainakaan tässä asiassa). Minulla ei ole tarvetta todistella kenenkään mielipiteitä vastaan.

Xbox360:n myin pois noin kolme vuotta takaperin, tuskin olen ihan heti ostamassa uudelleen.

P.S. Ole hyvä.

Joohanh: Vaikka et itse haluaisikaan jutella samasta aiheesta, anna muille siihen mahdollisuus. Vastaavasti jos kerran itse haluat uusia näkökulmia esille, tee sinä se muutos, äläkä pyydä muita tekemään asiaa puolestasi. Jokaisella jäsenellä on oikeus keskustella aiheesta niin pitkään kun siitä asiallista juttua irtoaa. Jos meno ei miellytä, etkä halua aiheeseen kunnolla osallistua, älä osallistu siihen silloin ollenkaan.
Jälkeenpäin katsottuna viestini oli tosiaan tökerö ja paikaton, tästä syystä en lähtenytkään asiasta väittelemään. Tuossa hiljattaisessa varoituksella muistamisen yhteydessä kuitenkin lupasin vaihtaa tyyliä vähemmän provokatiiviseksi, joten sillä myös luonnollisesti vastaavaisuudessa mennään.

Siirsin tänne avannon "pyynnöstä" Halo Reach-ketjusta
No minä halusin syitä siihen, miksi mahtavaakin mahtavampi avaruustaistelu tuntuisi muka pakkopullalta. Pyh, minä sanon! Toki saattoi särähtää ikävästi ja tuon tiedostin jo kirjoittaessa, mutta kaipa sitä saa nyt edes joskus olla epärationaalinen. Mua se ainakin rentouttaa näin tykkijulkaisun äärellä.

Tästä minulle tuossa yllä juuri huomautettiinkin (siis vastaavanlaisesta valituksesta), mutta en malta, sillä ongelma on mielestäni kuin huutava punainen ydinkärki näennäisen seesteisen yhdessäolon hiuskuontaloita varjostamassa.

Keksikää nyt ihmiset hyvä jumala sentään jotain muuta räpättävää. Tarkoitan tällä siis sitä, että antaisin valtakunnan uudesta ja ennennäkemättömästä ajatuksesta vaikka aiheesta konsolisota. Kuinka monta kertaa tällä foorumilla on saanut lukea seuraavan lauseen:
moni arvostaa hankkimissaan laitteissa(viihde-elektroniikka, käyttöelektronikka, autot yms) laatua ja helppokäyttöisyyttä.

Emme kai me ihmiset ole näin putkiaivoisia toistajia, emmehän? Tiedämme tällaisen naurettavan itsestäänselvyyden, helvetti soikoon, miksi ihmeessä täysin samoja tekstejä pitää kerta toisensa jälkeen lähetellä palstalle? Onko keskusteluun osallistuvilta oikeasti liikaa vaadittu käyttää pientä luovuutta tai edes sitten karsivaa dialektista järkeä kun lähdetään kirjoittamaan, vai ovatko ne urautuneet skeemat sitten niin syviä, että laatikon ulkopuolelle ei vain päästä kiipeämään?

Useimmista tämä kuulostaa irrelevantilta napinalta ja moderaattorista tämä varmaan kuulostaa kortin arvoiselta suunsoitolta, mutta minua ei ainakaan huvita tehdä kohta enää yhtään mitään. Ei ainakaan keskustella.

Ajatteleeko ihmiset toista viisaaksi jos viljelee perkeleesti hienoja sivistyssanoja?

Ajatteleeko ihmiset toista viisaaksi jos viljelee perkeleesti hienoja sivistyssanoja?

Laskin 3 vierasperäistä sanaa. Jos nämä menivät yli hilseen, niin helvetti, sillehän en mitään mahda.

(Toinen käsittämätön juttu: vierasperäisten sanojen käytöstä nalkuttaminen. On äärettömän oleellista aiheen kannalta, eikö totta?)

Laskin 3 vierasperäistä sanaa. Jos nämä menivät yli hilseen, niin helvetti, sillehän en mitään mahda.

Sitten on osunut varmaan silmä aina väärään kommenttiin ja jääneet ne asiakommentit välistä, vaikka tosin niissäkin asiaa voi olla mutta enpä jaksa tietojätti kädessä istua ja tulkita, normi elämässäkin pärjään ilman varsin hyvin. Kiitos.

Sitten on osunut varmaan silmä aina väärään kommenttiin ja jääneet ne asiakommentit välistä, vaikka tosin niissäkin asiaa voi olla mutta enpä jaksa tietojätti kädessä istua ja tulkita, normi elämässäkin pärjään ilman varsin hyvin. Kiitos.

Mutta nämä ovat aika olennainen osa jokaisen sanastoa, joka nyt ylipäätään lähtee mitään internetin ihmeellisen maailmaan kirjoittamaan. On huonoin tekosyy koskaan väheksyä jotain sen perusteella, ettei se ole ennen vastaan tullut.

Onko keskusteluun osallistuvilta oikeasti liikaa vaadittu käyttää pientä luovuutta tai edes sitten karsivaa dialektista järkeä kun lähdetään kirjoittamaan, vai ovatko ne urautuneet skeemat sitten niin syviä, että laatikon ulkopuolelle ei vain päästä kiipeämään?

Minun mielestäni sinä voisit hypätä takaisin laatikkoon, ei tuollaiset sivistyssanat tee kehenkään vaikutusta, ainakaan positiivista. Jos toisten viestit ei miellytä, laita ignorea tai etsi jostain "parempaa" keskusteluseuraa. Ja tämäkään viesti ei paranna yhtään keskustelun tasoa, mutta siten lienee aivan oikeassa ketjussa. Sainpahan avauduttua.

ei tuollaiset sivistyssanat tee kehenkään vaikutusta
Niin, tarkoitushan viestissäni olikin puhtaasti sivistyssanoilla brassailu. Näin!

Jos toisten viestit ei miellytä, laita ignorea tai etsi jostain "parempaa" keskusteluseuraa. Ja tämäkään viesti ei paranna yhtään keskustelun tasoa, mutta siten lienee aivan oikeassa ketjussa. Sainpahan avauduttua.
Mutta minä haluan pysyä täällä, kun olen näinkin paljon aikaani foorumilla käyttänyt. Suosituksesi on siis epäolennainen.

Mutta nämä ovat aika olennainen osa jokaisen sanastoa, joka nyt ylipäätään lähtee mitään internetin ihmeellisen maailmaan kirjoittamaan. On huonoin tekosyy koskaan väheksyä jotain sen perusteella, ettei se ole ennen vastaan tullut.

Aika monessa maailman kolkassa on tullut pyörittyä ja tulee vieläkin pyörittyä ja en ole kyllä kertaakaan käyttänyt noita sanoja. Mun korvaan noi särähtää että haluaa nostaa itseään muiden yläpuolelle paiskimalla sivistyssanoja sinne tänne, mutta se on vaan mun päänsisäinen ajatusmaailma. En väheksy, jokainen tyylillään mutta tähän osoitteeseen ei uppoa, voisihan sitä opetella vaikka kuinka pirusti sivistyssanoja mutta hyötysuhde on mielestäni aika pieni, opettelen senkin ajan muita kieliä.

Ylös Bottom