Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
Okei, mutta on vähintään tökeröä syyttää kirjoittajaa sivistyssanoilla pätemisestä, kun et edes omien sanojesi mukaan vaivaudu niitä lukemaan. Minä en koskaan nosta itseäni kenenkään yläpuolelle, tällainen käsitys syntynee sitten juurikin havainnoillistamastasi asenteesta, jonka lähes jokainen tämänkin foorumin jäsen tuntuu omaksuneen.
TT-2k: Mutta tämä ei ole ollenkaan epäolennaista, vaan tärkeää! (Tosin jos viittasit sivistyssanojen käytöstä valitukseen, niin tietenkin! Kivasti meni viestin teesi täysin ohi, kuten useasti.)
Aika monessa maailman kolkassa on tullut pyörittyä ja tulee vieläkin pyörittyä ja en ole kyllä kertaakaan käyttänyt noita sanoja. Mun korvaan noi särähtää että haluaa nostaa itseään muiden yläpuolelle paiskimalla sivistyssanoja sinne tänne, mutta se on vaan mun päänsisäinen ajatusmaailma. En väheksy, jokainen tyylillään mutta tähän osoitteeseen ei uppoa, voisihan sitä opetella vaikka kuinka pirusti sivistyssanoja mutta hyötysuhde on mielestäni aika pieni, opettelen senkin ajan muita kieliä.
Okei, mutta on vähintään tökeröä syyttää kirjoittajaa sivistyssanoilla pätemisestä, kun et edes omien sanojesi mukaan vaivaudu niitä lukemaan. Minä en koskaan nosta itseäni kenenkään yläpuolelle, tällainen käsitys syntynee sitten juurikin havainnoillistamastasi asenteesta, jonka lähes jokainen tämänkin foorumin jäsen tuntuu omaksuneen.
TT-2k: Mutta tämä ei ole ollenkaan epäolennaista, vaan tärkeää! (Tosin jos viittasit sivistyssanojen käytöstä valitukseen, niin tietenkin! Kivasti meni viestin teesi täysin ohi, kuten useasti.)