Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Denzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Mää en nyt muista varmaks, mutta muistaakseni se isompi kaupunki sielä koillisessa on BlackWater. Sielä tarvis eliminoida kaikki pokerinpelaajat. Mää löysin baarista vaan "ventti"porukan. En oo korttipelimiehiä, mutta ton ventin ymmärrän jollain tapaa. Jauhoin sitä varmaan puoltoista tuntia ja sain toisen kaverin tiputettua. Toinen pelaa niin pienillä panoksilla ja voittaa jokatoinen kerta, ni luovutin. Hyvin pärjäsin, eli oli reilusti poletteja mullaki kokoajan, mutta sillä toisella ei meinannukaan loppua. Onko sielä jossain pokeririnki erikseen tai miten mää voitan sen pelin?

Onhan siinä ulkopuolella. Koitappas joskus katsastaa sitä minikarttaa tai isoa karttaa. :)

Mitäs tarkotetaan sillä, ku jonkun asun saamiseen vaaditaan: Search Thieves Land? Oon mää sielä käyny, mutta mitä toi tarkottaa?

Ps. Toivottavasti muistan oikein.

Pps. Kiitos arkkitehdille edellisestä neuvosta. Sain kynittyä ne pokerissa, vaikka en kortimiehiä ookkaan.

Mitäs tarkotetaan sillä, ku jonkun asun saamiseen vaaditaan: Search Thieves Land? Oon mää sielä käyny, mutta mitä toi tarkottaa?

Sun pitää suorittaa ne gang hideoutit aina noissa asun aukaisemiseen tarvittavissa paikoissa.

Vai oliko se niin, että pitää etsiä ja avata "arkku" sieltä isosta varasto rakennuksesta.
(muistaakseni näin?)

Mistä löytää helpoiten raccooneja? Master Hunter kutosessa olen jumissa, skunkit ja ketut on ammuttu mutta raccooneja ei löydy mistään. Red Dead Wikistä yritin etsiä tietoa, mutta niiden vihjeiden perusteella en löytänyt.

E: Muchas gracias amigo!

Viimeksi muokannut moderaattori:

E: Ei enää mitään :)

Ainakin videon kommenteissa lukee, että erilaisia erikoisheppoja löytyy ympäri karttaa. Onko tuo Undead Nightmaresta?

Itse asiassa New Austin on se kartta, joka on auki pelin alkuvaiheessa. Tarinan myötä aukeavia alueita on kolme, New Austin, Meksiko, ja mikä se nyt olikaan se viimeinen aukeava alue, New Elizabeth tai jotain. Tosiaan anteeksi tuo nappulasekaannus.. Aivot turtuneet, tiedätte mistä..

Tässä vielä spoilertagin kera sen ekan aarteen sijainti:
Twin rocks. Kun menet sinne et voi olla huomaamatta sitä isoa kiveä. Kartta on hivenen harhaanjohtava koska se antaisi kuvan että aarre olisi isosta kivestä vähän matkan päässä mutta se ei ole vaan ihan sen vieressä. Kierrä isoa kiveä kunnes pääset kivien väliin. Siellä on pieni keltainen kivikasa jonka vieressä ilmaantuu "Inspect" teksti..

siis mistä ton aarteen löytää?? olen kierrellyt sen Twin rocksin ristiin rastiin enkä löydä kyseisiä kiviä mistään??

Kyse on tosiaan Undead Nighmaren yhdestä uudesta hevosesta. En tarkkaan osaa sanoa missä vaiheessa tuo on mahdollista saada. Itselläni tuli kyläpelastuksen päätteeksi ilmoitus "mythical unit has appeared" tmv. Mapista katsoin sijainnin joka näkyi sinisenä pienenä pallurana. Käväsin alueella ja siellähän tuo polle kirmasi.

siis mistä ton aarteen löytää?? olen kierrellyt sen Twin rocksin ristiin rastiin enkä löydä kyseisiä kiviä mistään??

Oletko siis ensimmäisen RDR -aarteen perässä vai ensimmäisen Undead Nighmare -aarteen perässä? Perusosan ensimmäinen aarre on
The Hanging Rocksin kivikasan isoimman kiven juurella
Undead Nighmaren ensimmäisestä aarteesta en osaa vielä sanoa kun en ole sitä vielä lähtenyt metsästämään.

Mikä helvetti toi "Retcher" on? Eli pelaan Undead Nightmarea ja tehtävän briefissä käsketään
"Capture a Retcher from Gaptooth Ridge and bring it back to MacKenna". Menin sinne paikalle mutta ei siellä mitään ole.:mad:

Mikä helvetti toi "Retcher" on? Eli pelaan Undead Nightmarea ja tehtävän briefissä käsketään
"Capture a Retcher from Gaptooth Ridge and bring it back to MacKenna". Menin sinne paikalle mutta ei siellä mitään ole.:mad:

se on se sylkevä zomb :D
i

Voiko Undead Nightmaressa pelkästään huitoa Tomahawkilla heittämisen sijasta?

Jos oikein muistan, niin taisipa olla jopa jokin challenge Tomahawkille, että pitäisi heittämällä, huitomalla ja hevosen selästä teurastaa zombeja.

Voiko Undead Nightmaressa pelkästään huitoa Tomahawkilla heittämisen sijasta?

Jos oikein muistan, niin taisipa olla jopa jokin challenge Tomahawkille, että pitäisi heittämällä, huitomalla ja hevosen selästä teurastaa zombeja.

muistaakseni kun on vihollisessa kiinni ja painaa lyönti/ampumisnäppäintä (en muista rdr:n näppäimiä) hahmo tekee lyönti liikkeen.

Mitä pitää tehdä Sepulcrossa? ja Sidewinder Gulchissa?
Löydän kyllä ne paikat mutten tiedä mitä niissä pitäs tehdä...
Ja siis niistä searrch tehtävistä kyse

Edit: juu ne arkuthan sieltä piti ettiä.

Ylös Bottom