Vastaus: Blur [PS3]
Eipä ole mikään tämäntyylinen arcaderälläys onnistunut allekirjoittanutta koukuttaan sitten Midnight Club 2. Se oli aikoinaan niin ihanan vaikea ja ärsyttävä, niin jumituin siihen ihan täysin. Pyöri myös niin miljoonaa ja nettipeli ainakin Xboxilla toimi loistavasti. Muutamia vastaavia pelejä koittanut sen jälkeen, mutta ei vaan nappaa_enkä edes tie miksi?
Mutta niin hyvää palautetta tämä peli saanut, että kai se on aika antaa tälle lajityypille näytönpaikkaa taas pitkästä aikaa. Kun kerta saa vielä halavalla. Mukavaa jos se nettipeli nyt toimii, ainakin 90 % moninpelaajana sen bugaaminen tässä oikeestaan pitkittänytkin ostopäätöksen tekemistä. Nyt oli oikeestaan aika helppo varsinkin Jerseyn hinnoilla laittaa add to basket osastolle.
Tässä ketjussa on muuten hyvinhyvinhyvin vähän informaatiota itse pelistä. Jos kerta on niin mahtavaa, niin joku ystävällinen voisi tähän ketjuun muutaman rivin asiaakin täräyttää? Ehkä sitä myöden jonkinverran helpottaa muiden pelaajien mahdollisia ostopäätöksiä. Itse olen tätä ketjua välillä availut ja toivonut, että rattiasiaa olisi käsitelty mutta ei vieläkään sanaakaan

Nyt siis ihan pakko kysyä, että tekeekö ratilla tässä mitään? Ei varmaankaan?
Tässä vielä nippu muita asioita, joita esimerkiksi voisi tuoda esille.
- Mitkä kuvakulmat löytyy?
- Ajotuntuma, voiko verrata esim. jonkin toisen pelin fiilikseen?
- Onko manuaalilla mahdollista painaa ja jos on, niin hyötyykö siitä niinkuin yleensä autopeleissä kuuluu olla?
- Miten peli pyörii? Ja miten netissä pelittää, haittaako lagi? Onko "haamupuskuri" -efektiä tai nykiikö/warppaileeko muut autot?
- Voice chatin laatu?
- Millaisia pelimuotoja on tarjolla moninpelissä?
- Ilmeisesti tiimipelaaminen myös löytyy? Millaiset pelimuodot tiimissä?
- plus/miinus listaa
Noitakin jos nyt alkuun jaksas joku syväluodata, niin alkaa ketjulla oleen jotain informaatioarvoa. Laitan itse viikon päästä raporttia, mutta toivottavasti joku ehtii ennen ja laittaa vielä paljon muutakin tietoutta jakoon!

Kisaamisiin!