Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online (I.div Parabolica)

Käviskös IcematSib, että meidän tiimin nimi olis vaikka Mobile Chicane Racing?

Joo käynpäs laittamassa :)

Yrittäkääs nyt keksiä nimiä, tuolla 2 divarissa on jo melkein kaikilla talleilla nimet :p

Edit. Teillä on myös Malesia jo sadekisana, mikäs sen tilalle tulee?

Mites muuten täällä tuo aikataulu? Kahdessa muussa sarjassa on päätetty, että sunnuntaina 3.10 olisi ensimmäinen kilpailu. Pääsarjan kilpailu on 20.45, 2 divisioonan on näillä näkymin 18.30.

mulle käy paremmin klo 20 jälkeen eli esim. tuo 20.45 on ihan hyvä

Meidän Mercedes-Toro Rosso yhdistelmä voisi olla vaikka Star & Bull Racing jos vaan Tonzylle passaa? Tonzykin voi ehdottaa jotain parempaa nimeä jos tulee mieleen.

Edit: Sunnuntai ainoa päivä joka itselle periaatteessa käy. Klo 19-20.30 on vähän huono väli mutta kyllä se onnistuu jos ei muuta järkevää aikaa saada.

Meidän tiimin nimestä ei oo tietoo, kun tuo patasydän ei oo ollu paikalla. Ehdotus kuitenkin: Virlaren :D. Jos patasydämmellä on parempii niin voi vaihtaa :)

Ainiin aika, jolloin minulle passaa niin: Lauantai on lukittu minun kohdalta lähes joka viikonloppu:mad:, mutta sunnuntai 18---> passaa ja arkisin17---->

No olkoon toi meidän tiimi sit vaikka Eagle Racing jos sillille passaa.

Noniin täällä olikin muutama jo laittanut sopivia aikoja. Varmaan se sunnuntai on hyvä aika-ajo/kisapäivä, ja olikos se klo 20 jälkeen?

Ylös Bottom