Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ja sen kiukun varsinki ku Puhi syötti maalilla one timerin Myllille ja toisin päin, muttei toinen niistä onnistunu tekee maalin, ku mä sentterinä kerkesin aika usein tekee maalin... :D
En tunnusta, että puolustajana olisin ollut kovinkaan monesti takatolpalla lyömässä onetimeria sisään. :p

No sen mä ainaki HCK:n riveistä muistan, että monta ideaa pisin liikkeelle.

Tähän en viitsi edes puuttua, kun yleisellä puolella ollaan :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

En tunnusta, että puolustajana olisin ollut kovinkaan monesti takatolpalla lyömässä onetimeria sisään. :p
No joo, silloin pelasitkin oikeaa laitaa, Mylli vasenta laitaa, ja mä olin Centteri :p
Todisteita tulleepi tässä:
voisin vaihtaa pelipaikkani KFIN1-tiimin kolmosketjun oikeaan laitaan
Tähän en viitsi edes puuttua, kun yleisellä puolella ollaan :D
Joo, ei kaikkia mestari-ideoita täällä kuitenka kannata paljastaa :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

No joo, silloin pelasitkin oikeaa laitaa, Mylli vasenta laitaa, ja mä olin Centteri :p

Alussa saattoi olla 2-3 peliä mitä ihan oikeasti pelasin hyökkääjänä, mutta sitten siirryin erittäin nopeasti pate79:n pariksi pakittamaan ja syntyi pahamainen "Legion of Doom" :cool: Pakkina tulikin sitten NHL09:n aikana pelattua about 750 peliä.

voisin vaihtaa pelipaikkani KFIN1-tiimin kolmosketjun oikeaan laitaan
Halojaa, viesti lähetetty 12.8.2008. Tuolloin HCK:ta ei muistaakseni oltu perustettu EASHL:aan, eikä minulla peliä edes silloin vielä ollut. Kun alettiin pelaamaan, niin siirryin lähes välittömästi puolustamaan. Mutta kai se riittää tästä aiheesta, vaikka mukavahan wanhoja on muistella.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Miks hitossa mä en muista yhtää peliä sulta pakkina, ainoastaa laiturina? :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Taustoja vähän miksi PIL meni nurin. Jostain syystä ensimmäisen kauden jälkeen pelit pysähtyivät kuin seinään, sakki ei enään ollut online yhtäaikaa ja täten ei saatu pelejä aikaiseksi. Oma lähtöni johtui vain ja ainoastaan sen takia, että haluan vielä pelailla ennen kesää, jolloin kotona tulee oltua todella vähän. Eikä kenelläkään mitään kaunoja jäänyt, vain tuo pelaamattomuus siis syynä :)


Sähän oot se kaveri joka tulit ekaks kauheella innolla meidän kerhoon (GFG). Sitten yht'äkkiä perustatte ilman mitään ilmoitusta(en tiedä ketkä kaikki olivat perustamassa, mutta oletan, että olet yksi perustajista) uuden tiimin (PIL) ja kuppasitte suurimman osan pelaajista siihen. Samalla meidän NHL10:n alussa perustettu ja pystyssä pysynyt jengi hajosi taivaan tuuliin.

Eikä tämä johtunut siitä, etteikö olisi ollut tarpeeksi aktiivisia pelaajia. GFG:ssä oli ainakin 15 suht aktiivista pelaajaa ja pelit pyörivät lähes joka ilta 4-6 pelaajan voimin. Eikä pelaajien tasokaan mikään huono ollut. Kerho taisi parhaimmillaan olla top30:ssa

Ei tässä mitään henkilökohtasta, mutta pisti vaan hieman ihmetyttämään miksi yhtenä iltana suurin osa pelaajista katoaa ilman minkäänlaista ilmoitusta ja kerho kuihtui käsiin. Ilmeisesti näissä peleissä ei tunneta enää sanaa seurauskollisuus.

No ei kauaa näyttäny kestävän toikaan ladyboy vitsi...
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Sähän oot se kaveri joka tulit ekaks kauheella innolla meidän kerhoon (GFG). Sitten yht'äkkiä perustatte ilman mitään ilmoitusta(en tiedä ketkä kaikki olivat perustamassa, mutta oletan, että olet yksi perustajista) uuden tiimin (PIL) ja kuppasitte suurimman osan pelaajista siihen. Samalla meidän NHL10:n alussa perustettu ja pystyssä pysynyt jengi hajosi taivaan tuuliin.

Ei tässä mitään henkilökohtasta, mutta pisti vaan hieman ihmetyttämään miksi yhtenä iltana suurin osa pelaajista katoaa ilman minkäänlaista ilmoitusta ja kerho kuihtui käsiin. Ilmeisesti näissä peleissä ei tunneta enää sanaa seurauskollisuus.

No ei kauaa näyttäny kestävän toikaan ladyboy vitsi...

En muotoilisi että hirveällä innolla, mutta tyytyväisin mielin. BTI:ssä ollessani kyseltiin suuntaan jos toiseen, ja lopulta päätin tulla GFG:hen kun Kaba sinne kysyi.

Tätä kaikkea ennen mukatun kanssa BTI:ssä ollessani mietimme jo oman sakin kasaamista. Ja kaikkien kanssa ei GFG:ssa synkannut niin päätimme perustaa oman sakin, ilmoitukseni jälkeen muutama laittoikin mulle viestiä että mahtuuko, mukaanlukien KabaHoo ja jarcci... gendlik taisi laittaa itsensä vapaisiin pelaajiin samana päivänä.

Joten en ymmärrä miksi tässä aletaan syyllistämään "kuppaamisesta" jos ei tiedetä faktoja?
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Sähän oot se kaveri joka tulit ekaks kauheella innolla meidän kerhoon (GFG). Sitten yht'äkkiä perustatte ilman mitään ilmoitusta(en tiedä ketkä kaikki olivat perustamassa, mutta oletan, että olet yksi perustajista) uuden tiimin (PIL) ja kuppasitte suurimman osan pelaajista siihen. Samalla meidän NHL10:n alussa perustettu ja pystyssä pysynyt jengi hajosi taivaan tuuliin.

Eikä tämä johtunut siitä, etteikö olisi ollut tarpeeksi aktiivisia pelaajia. GFG:ssä oli ainakin 15 suht aktiivista pelaajaa ja pelit pyörivät lähes joka ilta 4-6 pelaajan voimin. Eikä pelaajien tasokaan mikään huono ollut. Kerho taisi parhaimmillaan olla top30:ssa

Ei tässä mitään henkilökohtasta, mutta pisti vaan hieman ihmetyttämään miksi yhtenä iltana suurin osa pelaajista katoaa ilman minkäänlaista ilmoitusta ja kerho kuihtui käsiin. Ilmeisesti näissä peleissä ei tunneta enää sanaa seurauskollisuus.

No ei kauaa näyttäny kestävän toikaan ladyboy vitsi...

Juu ei PIL kauaa kestänyt. Sääli että GFG meni, olisin itse kyllä pysynyt mutta parin päivän tauossa olikin melkein kaikki lähtenyt, joko Taskubilikseen tai Ladyboyhin.

Nyt sitten Pattayalta loppui nopeasti pelit kesken, mutta silti aurinkokuninkaissa on puolet sakista ex PIL pelaajia. Kunhan sitä itse löytäisi kohtuullisen tiimin, jossa porukka pysyisi kauemmin, kuin sen pari viikkoa.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

mukatu, yks ja ainoo tapa, jolla mä saan fiilikset ees pistää levyn koneesee, on että otan olutta pienen kännin verran... Ei EA:n lätkäpelejä voi pelata selvinpäin. Kännistä siis saa fiiliksen. ;)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Mulla ainaki vaihto OP:ksi toi huomattavasti lisää mielenkiintoa tähän peliin. Pelit menny muutenki joukkueelta ihan päin #&%¤" ja joukkuepeli kusee pahasti. Mulle on ihan yks ja sama et missä jengissä sitä pelaa kuhan on HAUSKAA!! Ja sillon on hauskaa ku tiimipeli toimii, nyt vaan turhautuu. kauheella kiirellä kiekkoo ylös ja päättömästi päätyyn eikä mitään kuvioo. WIDDU sanon minä!
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Aurinkokuninkailla kun ei omaa foorumia vielä ole niin laitetaanpas tänne sitten eroilmoitus, jotta ei tartte ihmetellä. Mä heitin hokkarit lopullisesti tän pelin osalta naulaan, ei vaan maistu enää pelit Pattayan ulkopuolella.
Tosi harmi, jos tuon tason pelimies lopettaa EASHL:n parissa. :( Kaivas nyt Mukatu vielä tsemppi esiin.

Itse olen sitä mieltä, että pelitaidot eivät voi joukkuetta rakentaessa olla tärkein pointti, vaikka tottakai tärkeä juttu sekin on. Mutta se, että joukkueen pelaajilla on hyvä kemia keskenään ja kaverit ovat sinänsä kehityskelpoisia ja myös kehittymishaluisia, on aivan korvaamaton juttu joukkueen rakentamisessa.

Tigrujen kohdalla lähdimme rakentamaan joukkuetta niin, että pelaajat, jotka olemme ottaneet, ovat olleet käytännössä tosi tuttuja toisilleen ja ovat myös tulleet hyvin toimeen läpänheitonkin puolella. Mutta ennen kaikkea pelillisesti ollaan ajateltu tosi samanlaisesti ja uskottu tietynlaiseen pelityyliin.

En tietenkään tiedä tarkalleen mitä PIL:in hajoamiseen liittyy, mutta ainakin jonkinlainen epäilys itselleni heräsi siitä, että olisiko ollut liikaa tosi taitavia, mutta toisilleen ennalta tuntemattomia kavereita koottuna nippuun? En todellakaan tiedä tai väitä tätä, kunhan mietiskelen ääneen.

Toivottavasti joka tapauksessa Mukatu löydät vielä itsesi näköisen joukkueen ja päästään ottamaan vastakkain viimeinkin se toivomasi paras viidestä sarja... :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Sitten yht'äkkiä perustatte ilman mitään ilmoitusta(en tiedä ketkä kaikki olivat perustamassa, mutta oletan, että olet yksi perustajista) uuden tiimin (PIL) ja kuppasitte suurimman osan pelaajista siihen. Samalla meidän NHL10:n alussa perustettu ja pystyssä pysynyt jengi hajosi taivaan tuuliin.

Tiedän tunteen. Sulle toki yht'äkkiä. Mutta oli tätä jo haudottu jonkin aikaa. Mitä tohon "kuppaamiseen" tulee, niin ihan oma-aloitteisesti gfg:stä otettiin yhteyttä liittyä messiin. Ehkä tässä vaiheessa jo kannattaa miettiä sitä spirittiä tjms, jos kerta noin pieni kynnys vaihtaa maisemaa? Kävinhän minäkin teillä muutaman pelin torjumassa, mutta eipä tuo tervetulokomitea kovin häävi ollu, kun samantie ruvetaan suuta soittaa...

Läppähän tässä PILn touhussa oli se, että 1-2 viikon tauon pitänyt pelaaja tulee sanomaan, että ei pelata tarpeeksi. Sen jälkeen ottaa kaverin mukaan ja perustaa sen oman possen johon kaikki muut seuraa. Olihan meillä tossa vissiin viikon tauko pelaamisesta. Näille ei voi mitään...

ps. Jatkakaa vaan tota turhaa vinetystä täällä. Tätä kädenvääntöä mukava lueskella :cool:
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Joo, näitä kun lukee, niin oma "uskollisuus" pääsee ihan omaan arvoonsa. Kuitenkin samassa tiimissä ollut viime keväästä saakka milloin "legendaarinen" HGF perustettiin. Ja, ettei kukaan asiasta mainitse, niin tiedän olevani nyt tiimitön, mutta seuraavan kerran kun änäriä pelaan, niin se on BTI:n oransseissa se. Tiimiuskollisuus taitaa kuitenkin olla "last season", eli pitäiskö perustaa sittenkin joku tiimi? :rolleyes: (<-- sarkastinen hymiö)

E: Siis BTI elää ja voi hyvin. Itse pidän lomaa EASHL:stä. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Pääseekö muut playstation networkkiin?? Ilmeisesti joku "korjaus/päivitys käynnissä
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Koko PSN on nurin.

No voi prkl, mökille lähtö illalla ja nyt ois ollu hyvin aikaa mut ei ni ei :D

ilmeisesti voi mennä vähä pidempään ennenku pääsee linjoille? Onko jollain jotain tietoa tästä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom