Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] Eurooppaliiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RILE79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] Eurooppaliiga

sammugille tiedoks et oli eilen kiireitä mut tänää klo 18? 19? 20? Mites sulle sopii??

sammugille tiedoks et oli eilen kiireitä mut tänää klo 18? 19? 20? Mites sulle sopii??

Kyllä tolla haarukalla onnistuu, vois tohon kuuteen tähdätä, laitan vielä psn-viestiä.

e: töllö o varattuna tunti pari ainakin, katotaanko tuasa kasin tienool

e2: oon täs ollu 19 etiäpäi linjoilla, huhuu?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pelattiin Juhan kanssa se välierä. Hifk - Tappara 4-3 ja. Olin jo 1-3 tappiolla, mutta siitä vielä tasoihin ja jatkoajalla alivoimalla läpiajosta 10 sek. ennen loppua voittomaali. Tappio olisi aika lailla syönyt miestä, kun voitin laukaukset 42-14.

Oon ollu 19-> online. Varmaa tunnin verran vielä, jos ande sieltä vielä linjoille piäsis.

Okei, ilmottele tänne si oletko saanut peliä aikaan?
jos peliä ei saada aikaan niin pääset finaaliin, harmi jos ande ei kerkee pelaan, mut turneen on mentävä eteenpäin.

Finaalit on si paras kolmesta ja alkavat huomenna!

Nyt kun ei ole mitään kuulunut niin merkkaan toisen välierän sammugille 3-0, korjatkaa jos olette pelannu pelin!

Finaalit siis Sammug-Mifoni, paras kolmesta ja Sammugilla kotietu!

1.ottelu Sammug haastaa
2.ottelu Mifoni haastaa
3.ottelu Sammug haastaa tarv.

Finaalit tulee pelata Pe 4.2.11 mennessä!

Varmaan tyhmä kysymys, mutta onko tosta kotiedusta oikeasti jotain etua?

Mun puolesta voidaan pelata kaikki finaalit tänään illalla putkeen, jos Sammugille sopii?
Saisi sitten turnauksen pakettiin, kun aika lailla tyhjäkäynnillä tää turnaus on edennyt...
Tuun linjoille varmaan siinä kuuden seitsemän aikoihin.

Nyt kun ei ole mitään kuulunut niin merkkaan toisen välierän sammugille 3-0, korjatkaa jos olette pelannu pelin!

Ei saatu pelattua, eikä näytä, että Ande ois täälä käyny ilmottelemassa.

Varmaan tyhmä kysymys, mutta onko tosta kotiedusta oikeasti jotain etua?

Mun puolesta voidaan pelata kaikki finaalit tänään illalla putkeen, jos Sammugille sopii?
Saisi sitten turnauksen pakettiin, kun aika lailla tyhjäkäynnillä tää turnaus on edennyt...
Tuun linjoille varmaan siinä kuuden seitsemän aikoihin.

No nyt on pitkät pelimatkat, niin ja logo keskiympyrässä, emmää tiiä :).
Pelataan vaan pois pelit tänään, samoihin aikoihin voisin myös logata. Saattaa kuitenkin tulla pelien väliin pientä taukoa kun voi olla telkku varattunna välillä, tai sitten ei.

Hifk vei finaalisarjan 2-1, onneva ja kiitos tiukoista peleistä. Viiminen peli ratkesi kolmannen erän loppupuoliskolla 3-3 tilanteessa Mifonin parilla nopeella maalilla, sveitsin h#m#illa meni ranteet lukkoon ja näin Hifk otti ansaitun voiton.
Kiitos Rilelle vielä hyvin järkätystä turneesta, harmi että kaikkia sarjoja ei saatu pelaamalla vedettyä, mutta kuitenkin.

Hifk vei finaalisarjan 2-1, onneva ja kiitos tiukoista peleistä. Viiminen peli ratkesi kolmannen erän loppupuoliskolla 3-3 tilanteessa Mifonin parilla nopeella maalilla, sveitsin h#m#illa meni ranteet lukkoon ja näin Hifk otti ansaitun voiton.
Kiitos Rilelle vielä hyvin järkätystä turneesta, harmi että kaikkia sarjoja ei saatu pelaamalla vedettyä, mutta kuitenkin.

Onnea Mifoni mestaruudesta!

Kiitos myös kaikille pelaajille! Harmi kun vähä venyi muutamien viivytyksien takia, mutta hyvinhän tämä meni loppuun asti lopulta!

Näköjään nää mun sarjat voittaa aina hesalaisjoukk. kun Jokerilla voitettiin sm-liiga ja tässä hifk:lle voitto! :D

Nähdään Mifoni sitten helmikuu-sarjassa!

Onnea Mifoni mestaruudesta!

Kiitos myös kaikille pelaajille! Harmi kun vähä venyi muutamien viivytyksien takia, mutta hyvinhän tämä meni loppuun asti lopulta!

Näköjään nää mun sarjat voittaa aina hesalaisjoukk. kun Jokerilla voitettiin sm-liiga ja tässä hifk:lle voitto! :D

Nähdään Mifoni sitten helmikuu-sarjassa!

Kiitoksia vaan munkin puolesta hyvästä turnauksesta kaikille. Oli tosiaan ensimmäinen turnaus johon osallistuin. Turnaus sai kyllä tossa finaalisarjassa arvoisensa päätöksen, oli sen verran tasaiset pelit, että olisi voinut päättyä miten vaan. Kolmannessa pelissä Sammug johti jo 3-2, mutta sitten niitä maaleja tosiaan alkoi syntymään kovalla prosentilla ja peli päättyi 3-6.

Ja erityiskiitokset Rilelle, jonka hermo piti loppuun asti lukuisista viivytyksistä huolimatta. Itselläni ei olisi kyllä pitänyt. Aikoinaan NHL 10 levy meni kirjaimellisesti palasiksi, kun sain tarpeekseni tekoäly-maalivahtien toiminnasta.

Mutta helmikuu-sarjassa nähdään.

Ylös Bottom