Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
sammugille tiedoks et oli eilen kiireitä mut tänää klo 18? 19? 20? Mites sulle sopii??
Sammug ja Ande miten menny? onko saatu pelattua?
Oon ollu 19-> online. Varmaa tunnin verran vielä, jos ande sieltä vielä linjoille piäsis.
Nyt kun ei ole mitään kuulunut niin merkkaan toisen välierän sammugille 3-0, korjatkaa jos olette pelannu pelin!
Varmaan tyhmä kysymys, mutta onko tosta kotiedusta oikeasti jotain etua?
Mun puolesta voidaan pelata kaikki finaalit tänään illalla putkeen, jos Sammugille sopii?
Saisi sitten turnauksen pakettiin, kun aika lailla tyhjäkäynnillä tää turnaus on edennyt...
Tuun linjoille varmaan siinä kuuden seitsemän aikoihin.
Hifk vei finaalisarjan 2-1, onneva ja kiitos tiukoista peleistä. Viiminen peli ratkesi kolmannen erän loppupuoliskolla 3-3 tilanteessa Mifonin parilla nopeella maalilla, sveitsin h#m#illa meni ranteet lukkoon ja näin Hifk otti ansaitun voiton.
Kiitos Rilelle vielä hyvin järkätystä turneesta, harmi että kaikkia sarjoja ei saatu pelaamalla vedettyä, mutta kuitenkin.
Onnea Mifoni mestaruudesta!
Kiitos myös kaikille pelaajille! Harmi kun vähä venyi muutamien viivytyksien takia, mutta hyvinhän tämä meni loppuun asti lopulta!
Näköjään nää mun sarjat voittaa aina hesalaisjoukk. kun Jokerilla voitettiin sm-liiga ja tässä hifk:lle voitto!
Nähdään Mifoni sitten helmikuu-sarjassa!