Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3
No jokatapauksessa lähdin toisesta ruudusta
Eih! Olit kolmas.![]()
No jokatapauksessa lähdin toisesta ruudusta

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eih! Olit kolmas.![]()
Jos myönnät itsekkin niin ja tuomaristo päättää, että saat rangaistuksen. Niin eikös se ole sitten se sama minkä minä, suomi ja martti saatiin. Ei seuraavassa kisassa aika-ajoa.Aiheutin näköjään todella paljon harmiarangaistus seuraavaan kisaan lienee enemmän kuin kohdallaan. Ikävää että hieman myöhäiseksi menneet jarrutukset pilasivat Olvin ja Suomifinin kisan
![]()
Jos myönnät itsekkin niin ja tuomaristo päättää, että saat rangaistuksen. Niin eikös se ole sitten se sama minkä minä, suomi ja martti saatiin. Ei seuraavassa kisassa aika-ajoa.
Jos myönnät itsekkin niin ja tuomaristo päättää, että saat rangaistuksen. Niin eikös se ole sitten se sama minkä minä, suomi ja martti saatiin. Ei seuraavassa kisassa aika-ajoa.
Mä taisin olla syypää tohon ekan mutkan kolariin, jäi jarruttus myöhäseks, renkaat meni lukkoon ja osusin sit Aleksia kylkeen, joka siitä pompun saaneena taisi osua aika moneenkin autoon. S-O-R-I!![]()
Ei edes riitä..Perään ajettiin varmaan 150km/h.
Ei edes riitä..
Okei, rangaistus on ihan passeli. Onneksi en sentään saanut sitä Ramman ehotusta, sillä olisin pudonnut ihan hännille.Mutta toivottavasti Olvi antaa tämän nyt anteeksi ja Lörppä Racingin yhteishenki jatkuu
![]()