Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Aiheutin näköjään todella paljon harmia :( rangaistus seuraavaan kisaan lienee enemmän kuin kohdallaan. Ikävää että hieman myöhäiseksi menneet jarrutukset pilasivat Olvin ja Suomifinin kisan :(
Jos myönnät itsekkin niin ja tuomaristo päättää, että saat rangaistuksen. Niin eikös se ole sitten se sama minkä minä, suomi ja martti saatiin. Ei seuraavassa kisassa aika-ajoa.

Sakhir, Bahrain 8/10

Aika-ajot

1. Suomi-Rampa Mobile Chicane Racing 1.54.162
2. jontsa93 Cavallo GP +0.380 (+5 POS)
3. SuomiFIN AP-GP +0.393
4. Jaba82 Mobile Chicane Racing +0.758
5. karppane Cavallo GP +0.915
6. Olvi- Lörppä Racing +1.429
7. Miccis Energy Racing GP +1.553
8. teppoil Energy Racing GP +1.783
9. Tomperton JT-Motorsport +2.485 (+5 POS)
10. eikka_y Lörppä Racing +2.653
11. aleksi02 AP-GP +3.647
12. JuhohFin JT-Motorsport +4.086

Kilpailu

1. teppoil Energy Racing GP 39:32.859
2. karppane Cavallo GP +7.6
3. Suomi-Rampa Mobile Chicane Racing 17.6
4. jontsa93 Cavallo GP +24.7
5. Jaba82 Mobile Chicane Racing +31.3
6. Olvi- Lörppä Racing +41.0
7. Miccis Energy Racing GP +49.6
8. eikka_y Lörppä Racing +50.1 (Penalty)
9. Tomperton JT-Motorsport +53.6
10. aleksi02 AP-GP +53.7
11. SuomiFIN AP-GP +60.3 (+20 SECS)
12. JuhohFin JT-Motorsport +114.7

Kuka hemmetti sielä ekassa mutkassa törttöili? Perään ajettiin varmaan 150km/h.

Heikko aika-ajo ja vielä heikompi lähtö kisaan. Tulin varmaan kymmenentenä ekaan mutkaan ja siellä olikin jo kaaos päällä. Tuurilla pääsin läpi ja nousin neljänneksi Jaban taakse jonka ohitin seuraavassa mutkassa. Kun pysyin Rampan ja Karppasen vauhdissa kovilla renkailla, toivo voitosta heräsi. Heidän mentyä varikolle koitin tehdä kovia kierroksia päästäkseni heidän edelleen pysähdyksen jälkeen. Se ei kuitenkaan onnistunut vaan tulin varikolta takaisin kolmanneksi. Kuitenkin tämä parivaljakko otti kontaktia samalla kierroksella ja pääsin ohi ja karkuun. Lopussa alkoi vielä huolestuttavasti bensavalo vilkkua mutta maaliin selvittiin ja vieläpä ensimmäisenä. Mahtava tunne voittaa taas pitkästä aikaa.

Ja voi vain jossitella olisinko päässyt Karppasesta ja Rampasta ajamalla ohi, ei suoralla vauhtia tuntunut riittävän ja mutkissa on paha ohittaa...

Ja vielä erityiskiitokset tallin taktiikkainsinöörille. :p

Mä taisin olla syypää tohon ekan mutkan kolariin, jäi jarruttus myöhäseks, renkaat meni lukkoon ja osusin sit Aleksia kylkeen, joka siitä pompun saaneena taisi osua aika moneenkin autoon. S-O-R-I! :( Kisa meni lähinnä taistelemalla Aleksia ja Miccistä vastaan (tai oikeastaan hidastelemalla heidän edessä...). Ei vaan vauhti riittänyt ja jarrutuksien kanssa oli suuria ongelmia. Säätelin nääs ennen kisaa jarruasetukset päin prinkkalaa.

En muuten taida päästä seuraavaan kisaan, kun harkat olis samoihin aikoihin. Enkä välttämättä sitäkään seuraavaan... :mad:

Jos myönnät itsekkin niin ja tuomaristo päättää, että saat rangaistuksen. Niin eikös se ole sitten se sama minkä minä, suomi ja martti saatiin. Ei seuraavassa kisassa aika-ajoa.

No, jos minä saisin päättää rangaistuksen, se olisi tässä tapaukessa joku +25 sekuntia, jotta sijoitukset muuttuisivat takaisin normaaliksi.

Ei, en tee tuota ehdotusta vain vetomies-pisteiden takia. :p

Tai sitten 20 sekunnin rangaistus tämän kisan lopputuloksiin joka antaisi Olville tuon viimeisen pistesijan?

Edit: jaha Rampa ehdotteli jo samaa.

Aika-ajossa sekuntti ennen loppua kierrokselle ja nousin sijan.
Lähdössä nousin seitsemänneksi ja tuntuu että lähdöt onnistuvat loistavasti nykyään. Mutta kun ei niin ei auta ja takaata tulee niitti.Sitten nousen joitain sijoja kolareiden vuoksi. Loppukisa menee virheittä taistellen tompertonin kanssa. Viimeisillä kierroksill tomperton kilkkaa minut ulos ruotsalaisella tyylillä takaapäin ja miccis hyödyntää tilaisuuden mutta en syytä tompertonia tästä koska osuin häneen itsekin monta kertaa:(
Lopussa lipesin vielä hieman ulos ja putosin 11:sta.Hyvä kisa ilman isompia virheitä:)

Mä taisin olla syypää tohon ekan mutkan kolariin, jäi jarruttus myöhäseks, renkaat meni lukkoon ja osusin sit Aleksia kylkeen, joka siitä pompun saaneena taisi osua aika moneenkin autoon. S-O-R-I! :(

Miks mä oon aina se superpallo joka kimpoo muihi???:D

Rangaistuksia

Eikka kolaroi Olvin kanssa ja vei näin häneltä viimeisen pisteen.

+10 sekuntia loppuaikaan

Okei, rangaistus on ihan passeli. Onneksi en sentään saanut sitä Ramman ehotusta, sillä olisin pudonnut ihan hännille. :D Mutta toivottavasti Olvi antaa tämän nyt anteeksi ja Lörppä Racingin yhteishenki jatkuu :)

Etusivu päivitetty.

Ei ihan ratkennut vielä tallimestaruus :p 2 pistettä tarvitaan enemmän kuin Mobile Chicane Racing :rolleyes:

En ois ikinä uskonut ennen kauden alkua, että karppane ois pisteissä näin hyvissä asemissa tässä vaiheessa. Aivan huimaa jälkeä.

Kanada ja Spa jäljellä. Ja nehän ovat melkeinpä meikäläisen lempiradat. Kausi on päätettävä tavalla, josta voi ylpeä. :)

Ylös Bottom