Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls

Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

NG+ menossa ja sain juuri iso-ornsteinin kukistettua ilman apujoukkoja, meni omaksi yllätyksekseni ekalla yrittämällä. Tällaisella taktiikalla menin:
Koko taistelun ajan pysyin pilarien takana, millä sai vältettyä kuolettavat lightning hyökkäykset. Ornsteinin perusiskut ottivat joka osumalla 50% HP: sta pois (omalla hahmolla vitality 35 ja physic. defense 420) jos kerrankin erehdyin nostamasta kilpeä. Taistelun alussa käytin pitkälti pyromaniaa, jolla sain sitten hyvinkin nopeasti ukolta 3/5 elinvoimasta. Tosin tässäkin oli omat ongelmansa, koska nopealiikkeisenä se pystyi väistämään osan tulipalloistani ja käyttäessäni great combustonia jouduin menemään lähietäisyydelle "läheltä piti" -hinnalla. Tämän jälkeen alkoi tuskainen melee-vaihe, sillä lightning spearini teki mitättömät 63 DMG perusiskulla (älkää ottako riskiä R2-hyökkäyksellä). Odotin pilarin takana sen aikaa, kunnes Ornstein aloitti hitaan 3 liikkeen iskusarjan, jonka aikana juoksin sen luokse kilpi ylhäällä ja jakelin korkeintaan 2 iskua. Hyökkäsin myös silloin, kun Ornstein oli hypännyt persuksilleen (sähköpaineaalto mikä lie) ja nousemassa ylös. Tämä siis ohjeena: käyttäkää pilareita!
Ehdottomasti Dark Soulsin upeimpia bosseja!
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

NG+ menossa ja sain juuri iso-ornsteinin kukistettua ilman apujoukkoja, meni omaksi yllätyksekseni ekalla yrittämällä. Tällaisella taktiikalla menin:
Ehdottomasti Dark Soulsin upeimpia bosseja!

Mäkin sain sen eilen piestyä kahden apurin kanssa. Itse asiassa ruutuun tuli "You died" ja heti perään, et se kuoli myös :D Menin paikalle takas niin kuolluhan se oli ja 190k sielua odotti onnellista omistajaansa.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

NG+ menossa ja sain juuri iso-ornsteinin kukistettua ilman apujoukkoja, meni omaksi yllätyksekseni ekalla yrittämällä. Tällaisella taktiikalla menin:
Koko taistelun ajan pysyin pilarien takana, millä sai vältettyä kuolettavat lightning hyökkäykset. Ornsteinin perusiskut ottivat joka osumalla 50% HP: sta pois (omalla hahmolla vitality 35 ja physic. defense 420) jos kerrankin erehdyin nostamasta kilpeä. Taistelun alussa käytin pitkälti pyromaniaa, jolla sain sitten hyvinkin nopeasti ukolta 3/5 elinvoimasta. Tosin tässäkin oli omat ongelmansa, koska nopealiikkeisenä se pystyi väistämään osan tulipalloistani ja käyttäessäni great combustonia jouduin menemään lähietäisyydelle "läheltä piti" -hinnalla. Tämän jälkeen alkoi tuskainen melee-vaihe, sillä lightning spearini teki mitättömät 63 DMG perusiskulla (älkää ottako riskiä R2-hyökkäyksellä). Odotin pilarin takana sen aikaa, kunnes Ornstein aloitti hitaan 3 liikkeen iskusarjan, jonka aikana juoksin sen luokse kilpi ylhäällä ja jakelin korkeintaan 2 iskua. Hyökkäsin myös silloin, kun Ornstein oli hypännyt persuksilleen (sähköpaineaalto mikä lie) ja nousemassa ylös. Tämä siis ohjeena: käyttäkää pilareita!
Ehdottomasti Dark Soulsin upeimpia bosseja!

Samaa taktiikkaa ite käytin vaan en sitten ihan onnistunut, sain HPt jo alle 1/6 mut sitten kuolin alokasmaisesti. Toisella yrityksellä sitten jälleen Sunbron kanssa, läskiä möyhiessä Sunbro pisti laiheliinin päiviltä ihan ite jollain ihmeen keinolla kun aiemmissa taisteluissa se on ollu iha käsi. Siinä sitten ajattelin että iha sama, otetaa se armori sitten NG+. . . Ja samaa mieltä, ehottomasti parhaimpia bosstaisteluja tunnelmaltaan koko pelissä. Musiikki on ihan nannaa. Samaa läjään vejin ton metän läpi ja yllätyksenä edellisellä pelikerralla vaikeaksi osoittautunut Sif oli nyt pelkkää miekanruokaa.

Enpä aiemmin älynnytkään miten hieno tuo Steel armor setti on. Rupesin sitä päivittämään tappiin.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

vihdoinkin kaksi sellaista asetta, että hyvin palvellut drake sword saa jäädä eläkkeelle!!:D oli muuten työn ja tuskan takana kun tuli alkuvaiheessa peliä käyteltyä todella typerästi noita eri titaniteja..
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

vihdoinkin kaksi sellaista asetta, että hyvin palvellut drake sword saa jäädä eläkkeelle!!:D oli muuten työn ja tuskan takana kun tuli alkuvaiheessa peliä käyteltyä todella typerästi noita eri titaniteja..

Juu ei tolla drake swordilla pärjää enää viimeisissä kentissä kunnolla. Black knight sword +5 on kyl kova, itellä tekee damaa n. 400 perushuitasulla. Ainoo huono puoli siinä on se, et se on niin hidas. Ei sovi kaikkia vihuja vastaan. Mul on myös dragon tooth +4 mut sitä en oo viel ehtiny testailee. Muistaakseni se hammas on jo niin painava, et vaikka on pelkkä robe päällä ja endurance 55 niin menee equip burden päälle 50%.

Seuraavaks pitäs saada kunnon armor, joka ei kuitenkaan paina mitään älyttömiä. Onko suosituksia jollakin? Tai mikä on tyyliin pelin paras armor kun sen upgreidaa tappiin?
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Juu ei tolla drake swordilla pärjää enää viimeisissä kentissä kunnolla. Black knight sword +5 on kyl kova, itellä tekee damaa n. 400 perushuitasulla. Ainoo huono puoli siinä on se, et se on niin hidas. Ei sovi kaikkia vihuja vastaan. Mul on myös dragon tooth +4 mut sitä en oo viel ehtiny testailee. Muistaakseni se hammas on jo niin painava, et vaikka on pelkkä robe päällä ja endurance 55 niin menee equip burden päälle 50%.

Seuraavaks pitäs saada kunnon armor, joka ei kuitenkaan paina mitään älyttömiä. Onko suosituksia jollakin? Tai mikä on tyyliin pelin paras armor kun sen upgreidaa tappiin?
Itse en kyllä pidä Black Knight Swordia mitenkään liian hitaana. Kakkosaseena mulla on Lightning Murakumo ja sen ensimmäinen isku lähtee selvästi hitaammin, mutta sarjat viuhuvat nopeammin. BKS:n tehokkaampi isku, se survaisu, sen sijaan on luvattoman hidas verrattuna esim. Claymoren vastaavaan(josta tein Divinen Katakombeja varten). Toisaalta, mikään ei ole hidas, kun on käyttänyt Black Knight Greatswordia. :p

Armorina tällä hetkellä Elite Knight Set, kauttaaltaan +8. On ihan pirun hyvä. En ole twinklingeillä päivitettävistä löytänyt parempaa. Tai onhan noita parempia, kuten Black Iron Set, mutta se on liian painava ilman Havelin rinkulaa.

Nykyinen pääasiallinen varustukseni on Black Knight Sword, Greatshield of Artorias ja Elite Knight Set. Näitä pystyn kantamaan alle 50% burdenilla Ring of Favor and Protection sormessa. SL on abot 80.

Todella kova armor setti olisi Dark Set, mutta sen hankkiminen vaatii uhrauksia ja itse menetin tietämättäni mahkut hankkia se. Ehkä sitten NG plussassa. Holy Set olisi varmaan myös hyvä, mutta liian samanlainen Eliten kanssa, että sitä viitsisin lähteä päivittämään. Noista kevyistä en sitten niin tiedä, koska mulla on endurance buildi. Gold-Hemmed on vissiin suosittu.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

mullakin on tuo black knights greatsword, mutta käytin ennemmin drakea nopeuden takia.. mut nyt käytän quelaag furysword +5 tai lightning longsword +3 tekee hyvin damagea, ja sopii mun tyyliin pelata..
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Seuraavaks pitäs saada kunnon armor, joka ei kuitenkaan paina mitään älyttömiä. Onko suosituksia jollakin? Tai mikä on tyyliin pelin paras armor kun sen upgreidaa tappiin?
Päähän kannattaa laittaa sitä parasta tavaraa, koska painoerot ovat selvästi pienemmät. Giant Helm +5 antaa käsittääkseni pelin parhaimman physic. defensen pääsuojusvertailussa, eikä se painakaan kuin 6.3 verran. Tyylikkään näköinenkin vielä ;) Dark Armor on painonsa puolesta (9.8) ehkä oivin valinta, käsiin ja jalkoihin vaikka sitten Elite Knight settiä uppailemaan. Armorin kantoa varten nostelet Endurancen tasolle 40 ja saat vielä maksimi staminat.

Otanpa vielä kantaa tähän asekeskusteluun: Itselläni on käytössä Fire Gargoyle's Halberd +10, missä fire ja physical dmg on 322, eli kokonaisvahinko 644. Kun suhteutetaan kevyt 6.0 paino ja nopeahkot lyöntisarjat, niin tässä on äärimmäisen tappava ase. Ja noin muutoin jos hahmollaan ei panosta stat bonuksien merkitykseen, esim. intelligenceen (tällaiselle buildille enchanted aseet) niin fire ja lightning aseet ovat turvallinen vaihtoehto. Black Knight Sword käyttäjien kannattaa viimeistään NG+:lle tultaessa alkaa katsomaan uutta asetta ;)

Päivityksen jälkeen olen alkanut pelaamaan ihmismuodossa ja samalla kokenut sen hauskuuden co-opin parissa. Joku hakkaa, toinen spämmää pyromaniaa ja kolmas taikoo loitsuja minkä kerkiää...tämä eilisestä Niton kohtaamisesta :D
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Päähän kannattaa laittaa sitä parasta tavaraa, koska painoerot ovat selvästi pienemmät. Giant Helm +5 antaa käsittääkseni pelin parhaimman physic. defensen pääsuojusvertailussa, eikä se painakaan kuin 6.3 verran. Tyylikkään näköinenkin vielä ;) Dark Armor on painonsa puolesta (9.8) ehkä oivin valinta, käsiin ja jalkoihin vaikka sitten Elite Knight settiä uppailemaan. Armorin kantoa varten nostelet Endurancen tasolle 40 ja saat vielä maksimi staminat.

Otanpa vielä kantaa tähän asekeskusteluun: Itselläni on käytössä Fire Gargoyle's Halberd +10, missä fire ja physical dmg on 322, eli kokonaisvahinko 644. Kun suhteutetaan kevyt 6.0 paino ja nopeahkot lyöntisarjat, niin tässä on äärimmäisen tappava ase. Ja noin muutoin jos hahmollaan ei panosta stat bonuksien merkitykseen, esim. intelligenceen (tällaiselle buildille enchanted aseet) niin fire ja lightning aseet ovat turvallinen vaihtoehto. Black Knight Sword käyttäjien kannattaa viimeistään NG+:lle tultaessa alkaa katsomaan uutta asetta ;)

Päivityksen jälkeen olen alkanut pelaamaan ihmismuodossa ja samalla kokenut sen hauskuuden co-opin parissa. Joku hakkaa, toinen spämmää pyromaniaa ja kolmas taikoo loitsuja minkä kerkiää...tämä eilisestä Niton kohtaamisesta :D
Kuten tuossa kirjoitin, niin mulla on sekä BKS +5 että Lightning Murakumo +5. Noista BKS tekee lähes poikkeuksetta enemmän lämää, poikkeuksena jos vihulla on heikkous lightningiin. Lisäksi BKS skaalautuu aika kivasti, joten jatkossa tuo tulee olemaan ennestään tehokkaampi ase. Lightning Murakumo on kuitenkin 310+316. Ongelma noissa elemental aseissa on vaan se, että se joutuu läpäisemään kahdenlaisen suojuksen.

Esimerkki noista omista aseista:

BKS:n teho on mun nykyisillä statseilla about 550 physicalia. Vastustajan physical defensistä riippuu, paljonko isku lopulta tekee lämää. Perusvihuja ei juurikaan tarvitse 1-2 kertaa enempää huitaista. Poikkeuksena esim. Darkwraith, jolla on hyvä armori.

Murakumo tekee 310 physicalia ja 316 lightning damagea. Tuo physical ei ole kovinkaan paljoa ja vähänkään parempi armori tiputtaa sen osuuden aika pieneksi. Lightning damage samoin riippuu sitä vastaavasta def statsista. Nopealla arvailulla ja ynnäilyllä voisi olettaa, että aika samoihin lopullisiin damageihin päädytään. Kuten tuossa mainitsin, niin BKS tekee kuitenkin suurimmassa osassa tapauksista enemmän lämää, varsinkin PvE:ssä. PvP:ssä homma riippuukin sitten ihan vastustajasta ja varmaan ainakin alemmilla leveleillä voimakkaalla elemental aseella tekee enemmän tuhoa.

NG+ onkin varmaan eri juttu, koska vastustajien defence statsit nousevat varmasti varsin reilusti.

Korjatkaa nyt ihmeessä joku, jos olen ihan hakoteillä noiden damagejuttujen suhteen. :p

EDIT. Oma kyssäri.

Onko niin, että tässä voi pelata phantomina kaverille, joka vetää jo NG+, vaikka itse olisi vielä ekalla rundilla? Tänään olin katakombeissa heti bossin tapon jälkeen phantomina ja sillä kertaa vastustajat tuntuivat voimakkaammilta ja bossistakin sai tuplasti enemmän sieluja. Demonsissa piti olla samalla kierroksella, mutta tässä on ilmeisesti poistettu tuo rajoitus..?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Päähän kannattaa laittaa sitä parasta tavaraa, koska painoerot ovat selvästi pienemmät. Giant Helm +5 antaa käsittääkseni pelin parhaimman physic. defensen pääsuojusvertailussa, eikä se painakaan kuin 6.3 verran. Tyylikkään näköinenkin vielä ;) Dark Armor on painonsa puolesta (9.8) ehkä oivin valinta, käsiin ja jalkoihin vaikka sitten Elite Knight settiä uppailemaan. Armorin kantoa varten nostelet Endurancen tasolle 40 ja saat vielä maksimi staminat.

Otanpa vielä kantaa tähän asekeskusteluun: Itselläni on käytössä Fire Gargoyle's Halberd +10, missä fire ja physical dmg on 322, eli kokonaisvahinko 644. Kun suhteutetaan kevyt 6.0 paino ja nopeahkot lyöntisarjat, niin tässä on äärimmäisen tappava ase. Ja noin muutoin jos hahmollaan ei panosta stat bonuksien merkitykseen, esim. intelligenceen (tällaiselle buildille enchanted aseet) niin fire ja lightning aseet ovat turvallinen vaihtoehto. Black Knight Sword käyttäjien kannattaa viimeistään NG+:lle tultaessa alkaa katsomaan uutta asetta ;)

Päivityksen jälkeen olen alkanut pelaamaan ihmismuodossa ja samalla kokenut sen hauskuuden co-opin parissa. Joku hakkaa, toinen spämmää pyromaniaa ja kolmas taikoo loitsuja minkä kerkiää...tämä eilisestä Niton kohtaamisesta :D

Täytyypä kokeilla tota Fire Gargoyle's Halberd +10. En vaan enää taida saada tota mistään, kun Anor Londo on dark ja Bell Gargoylet on piesty. Oon aiemmin syöttäny noi sille yhelle otukselle. Täytyy varmaan testaa noita muitakin.

Mulla on itse asiassa NG+ menossa ja hyvin oon pärjänny BKS:llä. Jäljellä olis vielä Nito ja sit se vihovimonen tyyppi. Mutta pitää toki ettiä parempaa asetta vielä, et pärjää jatkossakin.

Co-op on kyl hauskaa, sillon kun sattuu olemaan reippaasti phantomeita liikenteessä, ettei kestä kauaa saada apureita. PVP on myös siistii. Eilen joku heppu hyökkäs ja laitto iron fleshin päälle. Taoin sitä BKS:llä R2:lla vähän pidempää, ilmeisesti se söi sen jätkän staminat vaikkei se lämää tehny ku ehkä joku 8 :D Sit kun iron flesh loppu siltä niin pari sutasua ja se kaveri lähti miettimään mikä meni pieleen.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Onko niin, että tässä voi pelata phantomina kaverille, joka vetää jo NG+, vaikka itse olisi vielä ekalla rundilla? Tänään olin katakombeissa heti bossin tapon jälkeen phantomina ja sillä kertaa vastustajat tuntuivat voimakkaammilta ja bossistakin sai tuplasti enemmän sieluja. Demonsissa piti olla samalla kierroksella, mutta tässä on ilmeisesti poistettu tuo rajoitus..?

Mietin tota samaa, kun pari kertaa on tullut PVP:ssä semmosia jannuja vastaan ettei oo mitään toivoa edes. Demonsissa se meni itse asiassa niin, et vastustajan piti olla tarpeeks lähellä sun leveliä tiettyjen rajojen puitteissa. Luulisin kuitenkin et se on tässäkin niin, mut varmaks en osaa sanoa.

edit: niin sähän et puhunu PvP:stä, mun pitäs opetella lukee paremmin
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Onko niin, että tässä voi pelata phantomina kaverille, joka vetää jo NG+, vaikka itse olisi vielä ekalla rundilla? ... Demonsissa piti olla samalla kierroksella, mutta tässä on ilmeisesti poistettu tuo rajoitus..?

Kyllä. Ainoastaan tuo levelin määrä rajoittaa. Pelaaja lv160 voi siis olla vaikka NG runilla ja Pelaaja lv163 jo NG+++. Tämä onkin hieno ominaisuus, koska se tuo lisää mahdollisuuksia apujen löytämiseen.

pari kertaa on tullut PVP:ssä semmosia jannuja vastaan ettei oo mitään toivoa edes.
Tämä PvP on sitten jotenkin toinen juttu. Joskus kysyin apuja pelaajalta joka oli juuri inveidannut peliini voittoisasti. Sain vastaukseksi, että "olen level30". Itse olin tuolloin lv 110. (Tämä tapahtui ennen v1.05)

pitääkö paikkaansa että että esim. noihin skeleton vihollisiin riittää et on divine ase kakkos slotissa, ja saan silti vaikka black knight swordilla kumoon ne???
EDIT. Eli kyllähän se edelleen on näin, että saadakseen skeletonit pois pysyvästi on VIKAISKU tehtävä joko DIVINE weaponilla TAI Skeletoneja reanimoivat Undead Maget on tapettava alueelta ensin. Kakkos-slotissa olevat divine aseet eivät auta asiaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Tulin hankkineeksi dark soulsin kun eräät kaverit hypettivät. Jonkin aikaa pelattuani totesin että kysymyksessä on peli josta järkipohjaisesti haluaisin pitää, tykkään todella paljon pelin omintakeisesta tavasta käsitellä pelihahmon kuolemaa ja vaativuudesta, mutta en pääse mitenkään yli pelin kauheasta ja rajoittuneesta taistelusysteemistä.

Minkä hiivatin takia hahmoni ei osaa ahtaassa käytävässä tehdä muuta kuin heilauttaa miekkaa isossa kaaressa kun se kolahtaa saman tien seinään? Minkä takia miekassa on terävä kärki? Kenties pistämistä varten? Oletan saavani nopeasti E.V.O. vastauksia, mutta kysymys ei ole siitä, vaan siitä että hahmoni käyttäytyy kuin idiootti mikä tappaa kaiken immersion tunteen meikäläiseltä. Muutenkin vain pari erilaista iskua per ase, liian rajoittunut taistelu minun makuuni. Keihäällä osaisi pistää, miksei miekalla?

Kyse ei ole pelin ns. vaikeudesta. En vain kykene pakottamaan itseäni pelaamaan tätä peliä vaikka kuinka haluaisin suosia originellejä ideoita joita pelintekomaailmassa on aivan liian vähän. Siinä meikäläisen mielipide tällä kertaa. :(
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

PHP:
Minkä hiivatin takia hahmoni ei osaa ahtaassa käytävässä tehdä muuta kuin heilauttaa miekkaa isossa kaaressa kun se kolahtaa saman tien seinään? Minkä takia miekassa on terävä kärki? Kenties pistämistä varten? Oletan saavani nopeasti E.V.O. vastauksia, mutta kysymys ei ole siitä, vaan siitä että hahmoni käyttäytyy kuin idiootti mikä tappaa kaiken immersion tunteen meikäläiseltä. Muutenkin vain pari erilaista iskua per ase, liian rajoittunut taistelu minun makuuni. Keihäällä osaisi pistää, miksei miekalla? :(
Jaa-a. Itsellekin alussa oli totuttelemista taisteluun ja tuli opittua että suojaus on se tärkein juttu ja vihollisen kanssa käytävä taistelu kannattaa yrittää hoitaa mahdollisimman avonaisessa tilassa.
Itsellä käytössä nyt sellanen jumalaton miekka joka huitaisee isolla kaarella vihuja kovalla voimalla ja ihan hyvin pärjännyt (jopa näissä erittäin ahtaissa käytävissä). Pistä vaikka toisen aseen tilalle se keihäs niin voit vaihtaa lennosta asetta ja tökkäillä sitten niitä vihuja niissä ahtaissa mestoissa.

Mutta joo, ei kannata vielä luovuttaa vaikka taistelu tuntuisi kömpelöltä sillä sen opittua ja uusia aseita käyttämällä tuosta saa paljonkin irti(ainakin itsellä mieli muuttui koko pelistä katkeran alun jälkeen).
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

En mäkään ymmärrä kritiikkiä taistelusysteemiä kohtaan. Itsellä ei edes käynyt mielessä tuollainen, että miksi jollain asella ei voi tehdä sitä tai tätä. Ok, onhan se järjellisesti ajateltuna typerää, mutta liian monta erilaista iskua pilaisi helposti kontrollit, jotka nyt hipovat täydellisyyttä kaikin puolin.

Kyllä itselläkin on hermot monesti menneet, mutta vähiten taistelusysteemin takia. Se on kuitenkin äärimmäisen tarkka ja osuma tulee silloin, kuin sen pitikin tulla. Virheistä rokotetaan ja harvoin pääsee peliä syyttämään kuolemistaan.

Onhan tämä varmasti nykyiselle konsolisukupolvelle melkoinen back to school -kokemus, mutta se tässä onkin osaltaan kaikkein hienointa. Pelaajaa ei todellakaan viedä kädestä, vaan pelissä saa ja joutuu etenemään itse parhaaksi näkemällään tavalla. Vastaavaa valinnan vapautta ja vaikeutta kokee harvassa pelissä nykyään.

Kaiken lisäksi uusimman päivityksen myötä peli on selvästi aloittelijaystävällisempi. Merkittävimpänä muutoksena sieluja irtoaa nyt lähemmäksi pelin alati kasvavaa vaikeustasoa vastaavasti, turhalle grindaamiselle pitäisi olla selvästi vähemmän tarvetta. Grindaamiseen ja pään seinään hakkaamiseen liittyvätkin isoimmat miinukset omalta kohdalta. Yhdestä kohtaa en yksinkertaisesti päässyt eteenpäin ilman puuduttavaa levuttamista ja toinen oli niin pirun vaikea kohta itselle, että hermot olivat lähellä mennä lopullisesti.

Yritys kuitenkin palkitaan ja vastaavaa onnistumisen riemua en ole kokenut konsolipeleissä sitten 8-bittisen Nintendon. Eihän Dark Souls varmasti kaikille sovi, mutta sille kannattaa antaa kunnon mahdollisuus. Ehkä sinunkin piilevä masokistisi nousee vielä pinnalle. :D
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Täällä kun aseista keskustellaan niin heitänpä omat tappokoneetkin tiskiin. Eli mie päivittelen tällä hetkellä Shotel aseita Fire ja Lightning. Haluun ukosta vähän sellasen thief-tyylisen niin en kaipaa mitään isoja miekkoja tahi keihäitä. Lisäks läpällä tein Fire Notched Whipin ja Fire Clawin, mutta käpälä oli armottoman hidas eikä täyttäny odotuksia. Vielä ku sais Rapierit päivitettyä (Richard's Rapier Thunderiin ja normi Rapier Fire/Chaos)...

Ja equipeina tällä hetkellä Gargoyle Helm (vain hienon ulkomuodon takia, tosin ei hassumpi def), +10 Steel armor, +9 loput steel armorin osat. 40 endurance ja ring of favor ja protectioni antaa sopivan equip burdenin pyörimiseen. Soul level hieman alle 80 ja nyt olis jo kaikki statsit siellä missä haluanki. Eli ehkä vielä voisin nostella STR tai DEX ja nostaa asekirjoa lisää. Gravelordin miekka houkuttais iha vaa kaiken pahuuden nimessä. Harmittaa vaan että tuli otettua noita pyrotaikoja tälle hahmolle, olis kiva vetää peli pelkällä meleellä.

Toisella hahmolla alottelinkin jo STR/Faith buildia, joka on ihan uus juttu mulle kun ei Demon's Soulsissakaan tullut ikinä tehtyä muuta ku STR/Dex hahmoja. Taikureihin en koske.

EDIT. Joo huomasin että mielikuva "thief-tyylisestä" taistelijasta romuttui siinä kohdassa kun niskassa on painavat Steel armorit :D
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Argh! Menin vahingossa
kieltäytymään Darkwraith covenantista ja enää ei ole mahdollisuutta liittyä :(
Oli vielä näemmä hidden covenant joten säkällä tuli Abyssissa tuo otus tekemään tarjousta.
Tää kyllä pistää vituttamaan kun ei tuota kunnollista tallennusjärjestelmää
ole ja saattaa tehdä inhimillisen erehdyksen painamalla nappia väärään aikaan jonka jälkeen ei ole mahdollisuutta korjata erehdystä. Aikaisemmin kävi samankaltanen tapaus kun vahingossa huitasin blacksmithiä, jonka jälkeen alkoi armoton grindaus, jotta saisi synnit anteeksi... Eikä tuosta kieltäytymisestä hyödy mitään? Voisi se edes hieman lohduttaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Argh! Menin vahingossa
kieltäytymään Darkwraith covenantista ja enää ei ole mahdollisuutta liittyä :(
Oli vielä näemmä hidden covenant joten säkällä tuli Abyssissa tuo otus tekemään tarjousta.
Ai ai. Siinä meni mahkut saada
Dark Armor Set.
Itselläkin jäi NG plussaan. :(
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Ai ai. Siinä meni mahkut saada
Dark Armor Set.
Itselläkin jäi NG plussaan. :(
Hiero vaan suolaa haavoihin, kun en tuotakaan tiennyt:D

Jouduin sitten menemään sen toisen örrin luo jolta ei mitään hienoa saanut :/
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

1.05 versiota oon pelaillut pleikalla kun sain nyt uuden slim version hajonneen tilalle. Nyt kuitenkin on ollut vähän väliä sellaista ongelmaa että oviaukot on välillä sumussa enkä pääse eteenpäin mihinkään suuntaan. Sumua en ennen edes nähnyt noissa paikoissa. Hieman kun odottelee niin sumu katoaa ja pääsee kävelemään. Jotain ongelmaa tavaran streamauksessa, vai onko tässä slim:ssä hitaampi blurayasema?
 
Ylös Bottom