Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ne Templarin veronkerääjät näkyy kartalla sellasena punavalkosena lukon kuvana (sama ikoni kuin aiempien Assassin's Creedien taskuvarkailla, jotka siis saattoivat välillä spawnata ja viedä pelaajan rahat). Mulla niitä on ainakin tullut useampikin vastaan pelaamisen aikana. Löytyyhän tuohon muistaakseni joku kikka, miten sen saa spawnaamaan, koitas itse googletella. Muistaakseni ps3trophies.org-sivuston foorumilla oli ohjeita siihen....
Vielä olisi muutama trophy hankkimatta. Templar Tax Collectoria ei löydy sitten mistään. Kenelläkään antaa vinkkiä, mistä vois helposti löytyä?? Netissä ainakin luki, että ''Templar Tax Collectors will spawn randomly all over Constantinopole''. Mutta peli on kuitenkin kahlattu läpi ja yhtäkään ole tullut vastaan.
...
Sun pitää saada tuo Thief Looting -kyky ensin käyttöön. Sen taisi saada tekemällä niitä Thiefien challengeja. Kato sieltä Thiefin päämajan liitutaululta, että mitä tarvitsi tehdä, että sen kyvyn sai käyttöönsä. Kun se kyky on käytössä, palkkaa varkaiden joukko mukaas ja tapa vartijoita. Varkaat juoksee sun perässä ja samalla varastavat rahat ja muut tavarat kuolleilta vartijoilta, joten sun tarvii vaan tappaa niitä. Tuota toistat 50 kertaa, ei siihen montaa minuuttia mene....
Toinen mikä ihmetyttää on tuo trophy, ''loot 50 dead guards with thiefs looting''. Voisin lyödä pääni vetoa, että olen tehnyt 50 loottausta. Läpipeluun aikanakin tuli tuota harrastettua melkoisesti. Onko kyseessä sitten joku tietty vartija''tyyppi'' jota pitää lootata? Bysantine- tai vaikka Janissarievartijat.
...
Joo, Pakko kysyy apua täältä kun olen jo muissakin "Tower Defence": DD peleissä ihan p*ska, niin millaista taktiikkaa käytätte?. Vedin toisen "Den" puolustuksen vaan spämmimäl riflemanei ja pari barricaadii?. Älkää vastatko, että " ne on hellpo välttää" - tiedetään. Mutta sword of Altair kiiltää silmissä niin ois kiva kuulla teiltä jotain taktiikoita tai jippoja tähän hermoja raastavaan pelimuotoon, joka kyllä on ihan mahtava muuten.
Välillä tulee noita että on joku item tms unlocked, niin mihin ne tuleeD
Muilla ongelmia " Craf bomb with each effect type" kanssa? :l
Tuo den defenders on kyllä hirveetä touhua. Vaikka kanuunalla vetelen, niin homma on kussut aina siihen murtajaan... Siihen asti kaikki mallikkaasti. En ole varmaan sitten osunut sillä vielä kertaakaan kohteeseen.Ilman kanuunaa häviö on lähes 100 % varma
PS3? Kyseessä lienee pätsin mukana tullut bugi. Itsellä homma kusee myös, mutta en ole vielä ehtinyt koittamaan ilman pätsiä jotta haaste suorittuisi. Mitä nyt olen foorumeilta lueskellut niin sen pitäisi auttaa.
.
X360... joo mutta näin mäkin ymmärsin, patchin mukana tulleet bugit ovat aina mahtavia![]()